WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
GS a dluzsze trasy?
Autor Wiadomość
dunja 


Model GSa: GS 500E
Dołączyła: 22 Lip 2011
Pochwał: 7
Posty: 696
Skąd: warszawa
Wysłany: Sro 23 Lip, 2014   Re: odp

keraj33 napisał/a:
....wracałem autostradą praktycznie cały czas na autostradzie miałem 170 licznikowe, oleju poszło 50 ml ( spalanie skoczyło do 6 l )a kilometrów ogólnie było prawie 800.WG mnie jak Gs-a nie kręcisz ponad 7000 obrotów oleju spalać powinien minimalnie lub wcale


Przy 170 km/godz masz 7 tys obrotów ? :szok:
_________________
I cherish my ignorance on the subject...
 
 
 
keraj33 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 49
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 56
Skąd: Trzebinia
Wysłany: Sro 23 Lip, 2014   odp

no troszkę więcej :) ale chodzi o zasadę do 7000 obrotów silnik jest mało dociążony

ach te kobiety ;)
 
 
JayDee
[Usunięty]

Wysłany: Sro 23 Lip, 2014   

Jak jak cisnę po zakrętasach i po mieście ostro od świateł do świateł kręcąc do 10k co chwilę to olej mi tak wpitala, że powinienem baniak ze sobą wozić chyba ^^ Ostatnio po 300km musiałem dolać 300ml... :oczami:
 
 
dymny 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Pochwał: 32
Posty: 546
Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw 24 Lip, 2014   Re: odp

keraj33 napisał/a:
Nie ma co sprawdzać poziomu oleju po 100km

Instrukcja mówi, że nawet przed każdą jazdą.
Z resztą niech każdy sobie sprawdza jak chce. Set będzie miał dobry zbyt na silniki (chociaż ostatnio widać, że schodzą jak świeże bułeczki).


keraj33 napisał/a:
Największą wadą Gs na trasy jest jego masa!!!! bo jest lekki i wiatr lubi pozamiatać .


Czy taki lekki? kwestia dyskusyjna - proporcjonalnie do rozmiaru jest raczej ciężki.

keraj33 napisał/a:
Potem pojechałem do Kłodzka przez Czechy ,zwiedziłem w okolicy kopalnie uranu i wracałem autostradą praktycznie cały czas na autostradzie miałem 170 licznikowe, oleju poszło 50 ml ( spalanie skoczyło do 6 l )a kilometrów ogólnie było prawie 800.WG mnie jak Gs-a nie kręcisz ponad 7000 obrotów oleju spalać powinien minimalnie lub wcale


Pitu, pitu i takiego gadania, ile powinien a ile rzeczywiście spala zdecydowanej większości użytkowników jest 22 strony. Tylko się ciesz, że tak mało Ci wciąga, bo jesteś wyjątkiem od reguły. <ok>

Dla mnie 170 km/h non stop autostradą podchodzi pod lekkie katowanie, bo to prędkość raczej zbliżona do maksymalnej.
_________________

 
 
keraj33 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 49
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 56
Skąd: Trzebinia
Wysłany: Czw 24 Lip, 2014   odp

temat jest dłuższe trasy a na nie jest lekki bo na wiaduktach naprawde potrafi wiać.Co do spalania pali mało bo jest dobrze wyregulowany i to mnie ciszy.Tak jak napisałeś ile motocykli tyle różnych danych i opini.
 
 
dunja 


Model GSa: GS 500E
Dołączyła: 22 Lip 2011
Pochwał: 7
Posty: 696
Skąd: warszawa
Wysłany: Czw 24 Lip, 2014   Re: odp

keraj33 napisał/a:
temat jest dłuższe trasy a na nie jest lekki bo na wiaduktach naprawde potrafi wiać.Co do spalania pali mało bo jest dobrze wyregulowany i to mnie ciszy.Tak jak napisałeś ile motocykli tyle różnych danych i opini.



Keraj z tym lekki i wiać to trafiłeś w sedno.. Ja z moim gieesem RAZEM ważymy mniej niż DL i jak jeżdżę za DL to DL sobie jedzie prosto jakby nigdy nic a ja z gieesem od podmuchów wiatru w te i we wte....
Ech... życie.
:orany:
_________________
I cherish my ignorance on the subject...
 
 
 
nav 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2011
Pochwał: 11
Posty: 294
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 24 Lip, 2014   

dunja napisał/a:
Ja z moim gieesem RAZEM ważymy mniej niż DL i jak jeżdżę za DL to DL sobie jedzie prosto jakby nigdy nic a ja z gieesem od podmuchów wiatru w te i we wte....
Szybka kontra i żagiel (DL) nie fruwa po pasie :P
_________________
XR&XR&FE
 
 
 
gacek778 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011
Pochwał: 9
Posty: 703
Skąd: Wieliczka
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   Re: odp

keraj33 napisał/a:
Nie ma co sprawdzać poziomu oleju po 100km

Pewnie, po co się wysilać i tracić czas, lepiej odkładać na nowy silnik :hyhy:

Cytat:
Największą wadą Gs na trasy jest jego masa!!!! bo jest lekki i wiatr lubi pozamiatać .

I tak i nie. GS to nie jest motocykl do jazdy wyczynowej, przy tych 120-130 jest OK, jak się jedzie szybciej dyskomfort zaczyna się faktycznie pojawiać.
Czy jest aż taki lekki? Popatrz ile ważą większe motocykle, które jeżdżą dużo szybciej.
Jakby był cięższy znowu byłby nie poręczny i w korkach by się manewrowało jak czołgiem. Moim zdaniem waży tyle ile powinien.

Cytat:
Gs na dłuższe trasy jest ok warunek,wymienić kiere i siedzenie oraz mieć sprawdzony silnik.

Zdecydowanie jest OK i to nawet nie wymieniając nic można pyknąć lekko kilkaset km stosunkowo szybko i przy niewielkich kosztach.
Kierownica Clip on jest średnio wygodna, też myślę o turystycznej ale nawet z oryginalną jeździ się całkiem znośnie.
Problemy zaczynają się jedynie jak człowiek chce dalej pojechać z plecaczkiem który ma czym oddychać i ma na czym siedzieć. 2 dorosłych ludzi o przeciętnej budowie to już lekki dyskomfort. Ale solo GS jest bardzo przyzwoity.
A że ludzie teraz wyżej srają jak dupe mają to kupują odrazu 600 czy większe motocykle, i się wypier... po zakrętach. Pomimo tego co się ogólnie przyjmuje 500 dają sobie dobrze radę w trasie, GS ma może klocowaty silnik ale jak się pilnuje oleju i jeździ rozsądnie można tym pewnie pół świata zjeździć. Irytuje mnie kilka rzeczy w tym motocyklu ale nie chce mi się go zmieniać bo za dobrze mi się nim jeździ.
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2014   

W weekend obleciałem szlak orlich gniazd. Powiem krótko. Kiera clip-on się nie nadaje na wyprawy (ręce po 3 dniach-1000km odpadają), a o siedzeniu nie wspomnę (du*a boli jak cholera). Jechałem z plecaczkiem i pakunkiem (kufer+2 sakwy w sumie ok 20 kg). Do 140 wyprzedzanie nie sprawiało problemu. Plusem GS`a jest to, że pali tylko 4,5/100 :) Co więcej GS nie nadaje się do jazdy po wsiach i nieutwardzonych drogach z większą prędkością i pakunkiem bo przód i tył dobija do końca (A może po prostu mam już "zmęczone" zawieszenie ? :D
_________________
 
 
Qbol 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 116
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014   

Ja z w sobotę zrobiłem 400 km i też nie powiem, żebym się jakoś dobrze czuł :D Ale co najważniejsze - zmęczenie odczułem dopiero w momencie zejścia z motocykla ;) Wcześniej pełen komfort ;)
_________________
Zumico GR 200 2011 => GS 500 '95 => Fazeratti FZS 600 '99 :)
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014   

No ja wczoraj wróciłem o 20 do domu po 450 km i nie czułem rąk i tyłka :D mimo tego, że wcześnie się położyłem, to jeszcze dziś jestem ledwo żywy :D Jednak najbardziej zmęczyło mnie zapierdalanie między samochodami i ciągłe pałowanie na trasie kielce-radom :/ Spory ruch był.
_________________
 
 
Qbol 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 116
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014   

Spoko, jeszcze jutro będą Cie plecy boleć :D ps. to prawda :D

Ja wracałem w sobotę przez Nowy Sącz i skręciłem sobie w złą drogę. Zamiast w stronę Tarnowa to pojechałem tak jak na Krynice - w stronę granicy :P Jednak po 5 km coś mnie podkusiło żeby zerknąć na GPS w telefonie ;) Jechałem już w nocy i tragedia była w okolicach Gródka - kilkanaście kilometrów - same serpentyny przez las i ostre zakręty. Za mną trzymał się jakiś debil w beemce i świecił mi w lusterka. Ale nie dałem za wygraną :P Gówno widziałem, bo kask LS2, więc cały zaparowany, poza tym miałem kilku pasażerów ze sobą:
_________________
Zumico GR 200 2011 => GS 500 '95 => Fazeratti FZS 600 '99 :)
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014   

o właśnie, ten kask się nie nadaje na trasy :D mam podobny i że tak powiem - łeb puchnie :D głośno jak cholera w nim i co chwile coś gwiżdże :D
_________________
 
 
Qbol 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 116
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014   

Ja ten problem połowicznie rozwiązałem za pomogą słuchawek dokanałowych :D Słucham sobie jakiegoś podcastu jak jeżdżę, albo Comy jak mi nie zależy na spalaniu :P Mam głośność tak ustawioną, że słucham to co mówią, słyszę otoczenie, a jednocześnie eliminuje mi dźwięk tuczących się zaworów :D A kask bajka - myślałem, że mi jakaś pszczoła wleciała na trasie, bo mi coś burczało koło ucha, ale później okazało się, że to metka w środku pod wpływem wiatru trzepoce :P
_________________
Zumico GR 200 2011 => GS 500 '95 => Fazeratti FZS 600 '99 :)
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2014   

Jak na te cenę to i tak jest super pod względem wykonania. Nie wiem jak przy kontakcie z podłożem i nie chcę wiedzieć.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.