Kupno Gs-a 500 i pomoc. |
Autor |
Wiadomość |
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
gacek778 napisał/a: | Na umowie powinno być napisane coś w tylu "Sprzedający oświadcza, że pojazd nie ma wad technicznych" |
Na 100% jest też coś w stylu "kupujący zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu", więc wracamy do Twojego pytania czy w ogóle sprawdzał moto przed kupnem.
Ja zgadzam się z Siminem. Jak się kupuje kilkunastoletni motocykl to takie rzeczy jak zawory, gaźniki, itp. trzeba zrobić od razu. Chyba, że ktoś na prawdę ma pojęcie o mechanice dobrze ocenił stan kupowanego moto to można to troszkę odłożyć w czasie (ale bez przesady), chociaż w takim przypadku raczej nie będzie problemów "kupiony 2 dni temu, teraz nie odpala". |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
simin napisał/a: | I nie ma tu dalej nad czym się zastanawiać. |
Sorry ziom, ale zawsze znajdzie się ktoś kto palnie takie głupstwo. Po co robić coś w moto, na bank ma 20 lat i przecież nigdy nie leżał ani nic takiego.
Jeju jak mnie zawsze bawią takie tematy. Motocykle to nie jest ani tani, ani przymusowy sport. Nie stać Cię to poczekaj trochę, a nie kupować gruz. |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
tnt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
Moto kupione taniej niż na linku od allegro bo nie za 4600 a za 4000 no i sprzedawca zapewniał że uszczelka nowa pod zaworami i zawory wyregulowane i widać było że uszczelka nowa więc na to dalej nie zwracałem uwagi. Motor trochę niego stał więc może być taka sytuacja że na ON paliwo daje normalnie a rezerwa jest przypchana?. Jaki jest koszt wyregulowania zaworów i gaźników? Bo widziałem trochę filmów np taki:
http://www.youtube.com/watch?v=svydD_uD7VU ale to trochę taka metoda domowa a nie prawdziwa synchronizacja gaźników na zegarach. Więc warto samemu synchronizacje posprawdzać czy może oddać do mechanika? |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
Kurde koleś, ja widzę że nie rozróżniasz zaworów od gaźników, synchro od czyszczenia itp. Weź za pierwszym razem oddaj do mechanika. Full serwis z wymianą oleju itp to koszt koło 500 zł, zależy oczywiście od mechanika i czy on Ci załatwi olej, filtry czy sam to zrobisz.
Pozdro |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
tnt napisał/a: | to trochę taka metoda domowa a nie prawdziwa synchronizacja gaźników na zegarach |
Tak na prawdę ta metoda jest baaardzo dokładna i imo lepsza niż "na zegarach". Zamiast zadawać podstawowe pytania i czekać aż ktoś podsunie ci gotową odpowiedź poczytaj trochę forum. Jest tu taki ogrom informacji, że przy GSie można właściwie wszystko zrobić we własnym zakresie. Ale jeśli nie czujesz się na siłach to idź z tym do mechanika.
BTW. Od razu uprzedzam, że istnieje coś takiego jak opcja Szukaj i Spis treści działu mechanika, więc dopisuj się do już istniejących tematów jeśli nie znajdziesz już podanej odpowiedzi (w co wątpię). |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
gacek778
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011 Pochwał: 9 Posty: 703 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
kempes napisał/a: | gacek778 napisał/a: | Na umowie powinno być napisane coś w tylu "Sprzedający oświadcza, że pojazd nie ma wad technicznych" |
Na 100% jest też coś w stylu "kupujący zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu", więc wracamy do Twojego pytania czy w ogóle sprawdzał moto przed kupnem.
|
To też fakt. Niestety kolega tej informacji nam udzielić nie chce więc zapewne może tylko sobie teraz pluć w brodę że nie sprawdził tego co trzeba.
Inna sprawa że jak kupuję pojazd to zawsze czytam sprzedającemu to zdanie żeby był świadom co podpisuje.
tnt twój problem leży raczej po stronie układu paliwowego i tutaj żadna uszczelka pod zaworami (???) raczej nie pomoże. Trzeba rzeźbić z gaźnikami. Jeżeli się w tym nie orientujesz to odpuść bo trzeba mieć stalowe nerwy i kupę wolnego czasu żeby to ogarnąć (chociaż nie ukrywam że warto). |
|
|
|
|
matti [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 26 Lip, 2013
|
|
|
Ech temat ucichł, a ja go niecnie odkopuję, ale to może bardziej w celach przestrogi innych koleżanek/kolegów, aby mieli świadomość jak sprawa wygląda...
http://www.swiatmotocykli...19402.html?as=9 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|