Dziwny wybuch hondy? |
Autor |
Wiadomość |
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012 Dziwny wybuch hondy?
|
|
|
http://motokiller.pl/1914/Eksplozja-Hondy
Oglądałem filmik kilka razy ale nie wiem co mu się stało? Co zostało na asfalcie? I co mogło wystrzelić. Ktoś wie co to było? |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
CieCHu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Widac glupota kierowcy przekroczyla poziom wytrzymalosci motocykla... |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
to chyba jakiś element od chłodnicy płynu, silnik dalej chodził, wiec nie ma tragedii |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Przecież to urwany korbowód, bynajmniej tak wygląda.
A właściciela to bym rozebrał do naga zamknął w dybach i batem napi...ał aż mu jaja sie urwą jak ta część na filmiku |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Gdzież tam korbowód :O bez przesady...
wygląda raczej jakby wywaliło przewód z chłodnicy cieczy i ciecz wystrzeliła z przodu motocykla. to rozlane na ziemi to z pewnością płyn chłodniczy a nie olej |
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Co do filmiku . Eksplodował przewód od chłodnicy z lewej strony widać to w 1:44 minucie filmu . Po prostu dał mu w palnik płyn zaczął sie już gotować i musiał coś puścić .
Piszecie że zabilibyście , ja nie . Motocykl jest jego wiedział co robi , sami pomyślcie ile motocykli w stunice umiera ile jest niszczonych po przez nie serwisowanie ich . Jeden w tę czy drugą stronę co za różnica . Przecież to honda rzekomo nie zniszczalne . |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Podejrzewam że jak by to pospawał profesjonalnie to jeszcze pojeździ co najmniej drugie tyle. |
|
|
|
|
kysa275
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 349 Skąd: K-Kozle
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Przecie widać korbowód jak leży na ulicy, a jak by wąż z chłodnicy strzelił to jeszcze by kilka minut pochodził. |
_________________ VTR1000F |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Właśnie też mnie to dziwi, bo jak by wąż strzelił to by silnik chodził normalnie, po za tym rozsadzenie węża nie zrobiło by aż takiego huku.
Druga sprawa to po strzale dźwięk silnika jest taki jak by jeszcze ledwo klekotał na 3garach,
wg. mnie to ewidentnie korba leży urwane ucho sworznia i dół panewki oderwany |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
swistak [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Tak czy siak fajnie że baranowi nogi poparzyło .ma nauczkę.Choć sam o tym nie wiedział |
|
|
|
|
johnny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 41 Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 553 Skąd: NSZ
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Pięknego żółtego Horneta sprzedam, moto nie katowane, eksploatowane turystycznie przez ciotę w krótkich spodenkach, świeżo po wymianie wszystkich płynów razem z wężami od chłodnicy |
_________________ Nie wierzę w życie pozazlotowe |
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 27 Sty, 2012
|
|
|
Ehhh . Przypatrzcie się że w 1:44 min. widać brak części węża od chłodnicy . Silnik inaczej bo pompa wody na sucho . A zgasł nie mal natychmiast bo to chyba normalne żę zgasisz motocykl aby niczego więcej nie uszkodzić .
Co do wybuchu samego węża to miałem tak 3 razy w aucie i raz mi maskę odkształciło a huk był większy niż urwanie korby . (wiem z autopsji)
Dla dalszych niedowiarków , przypatrzcie się lewej stronie silnika idzie wąż przy dole silnika do chłodnicy . po wybuchu widać że połowy jego brak a króciec w silniku jest goły .
Przekonywać was do swoich racji nie będę . Oglądnijcie dokładnie filmik |
|
|
|
|
dawo16b [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012
|
|
|
Guma można palić nie katując silnika na max... ten gość to jakiś skończony debil... |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012
|
|
|
Adams ma rację. Jakby poszła korba silnik by już w ogóle nie chodził, nie byłoby takiego dziwnego wystrzału no i przed samym strzałem byłoby słychac takie totalne przymulenie obrotow silnika (zobaczcie sobie filmiki na youtube). Jak zatrzymacie filmik w granicach 1:44-1:45 widać rozerwany wąż od chłodnicy, a to co lezy na asfalcie mimo że przypomina kształtem korbowód jest pewnie kawałiem tego węża. |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 07 Lut, 2012
|
|
|
O rety rety
Proszę:
czerwonym zaznaczyłem jak wyglądało chłodzenie bloku silnika przed i po |
|
|
|
|
|