Przesunięty przez: studi Czw 14 Cze, 2012 |
Filtr paliwa |
Autor |
Wiadomość |
pavlick [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012 Filtr paliwa
|
|
|
Słyszałem opinie na temat stosowania filtrów zakładanych na przewody paliwowe (tak jak w ogarze albo romecie).
Pytanie - czy ma to jakiś sens?
Jeżeli tak, to jaki (właściwie to jakie) założyć żeby były coś warte i nie dławiły za bardzo przepływu paliwa. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012
|
|
|
Filtr na przewody zakładać trzeba tylko jeśli uszkodzony jest ten, który znajduje się wewnątrz zbiornika paliwa w smoku, albo jeśli jest on przerwany, albo zatkany tak, że jedyną skuteczną metodą jest jego usunięcie.
Ponieważ kranik, a zwłaszcza zawód podciśnieniowy jest wrażliwy na wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia filtr taki należy założyć między zbiornikiem a kranikiem na OBA przewody, zarówno główny jak i ten obsługujący rezerwę.
Po dalsze informacje odsyłam do już istniejących tematów na forum dotyczących m.in. kranika i gaźników. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|