Witam !
W dniu wczorajszym zakupiłem Xj 600 s - czyli moje 197 ks szczęścia na sucho.
Miał być GS - ale przeważyło to że jest 25 kW w dowodzie i przewaga w trasie
Motocykl z roku 95, kupiony z Warszawy, jakieś 90 km ode mnie
Z początku pierwsza jazda i myśl - Szzzaaaatan to jest
Po zrobieniu przez te 2 dni 400 km już tak nie sądzę ale po przesiadce z RS 50 faktycznie czuć moc
Moto ma wpisane w dowodzie 25 kW przez co mogę nim jeździć na kategorię A2 ( jestem w trakcie kursu ).
Na motocykl zarobiłem własnymi rękoma w wakacje co daje dodatkowo poczucie satysfakcji
Dzisiaj podjechałem do mechanika który ma profesjonalny warsztat, posłuchał, sprawdził jakimś przyrządem synchronizację gaźników i jak silniczek wygląda - stwierdził że opłacalny zakup.
Wymienię olej na wiosnę, zrobię regulację luzów zaworowych, kupię oponkę na tył.
Zastanawiam się nad świecami : NGK czy DENSO ? Polećcie coś jak możecie
Jakieś sugestie ?
A tak się prezentuje w dniu zakupu :
Pozdrawiam !
AAA na forum ciągle obecny - mimo że motocykl nie ten to atmosfera tego forum jest niezastąpiona
Odpowiedz do tematu
: 197 kg szczęścia - moja XJ 600 S
: Re: 197 kg szczęścia - moja XJ 600 S
Skąd ja to znam, bezcenna satysfakcja. Gratulacje zakupu! Dbaj ile się da i powodzenia na drodze.
Poozdroo!
Mjollnir951 napisał/a: |
Na motocykl zarobiłem własnymi rękoma w wakacje co daje dodatkowo poczucie satysfakcji |
Skąd ja to znam, bezcenna satysfakcja. Gratulacje zakupu! Dbaj ile się da i powodzenia na drodze.
Poozdroo!
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
'95 to nie powinno być już tej nowszej lampy?
Ogólnie moto bardzo fajnie się prezentuje. Wygląda na zadbane
Tylko pomyśl nad zmianą tych skuterowych kierunków
Ogólnie moto bardzo fajnie się prezentuje. Wygląda na zadbane
Tylko pomyśl nad zmianą tych skuterowych kierunków
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Ładna sprawa
Myślałeś nad nakedem czy po prostu tak się złożyło?
Myślałeś nad nakedem czy po prostu tak się złożyło?
:
Piotras_5, satysfakcja jest nie do opisania
Dbanie o nią już zacząłem - właśnie zamówione :
- kpl. świec
- olej i filtr
- filtr powietrza
- króćce gaźnikowe ( wada XJ'tek a u siebie mam już popękane lekko )
- narzędziówka ( nie dostałem z motocyklem a na wszelki wypadek )
kempes, właśnie kierunki były zmieniane i średnio mi się te podobają ale najpierw rzeczy mechaniczne, później przy dopływie gotówki pomyślę i nad kierunkami
Kondii, nad nakedem nie bardzo myślałem, bo mieszkam dość daleko od jakiegokolwiek miasta i gdzie bym się nie ruszył to lecę E8, a na trasie jakaś owiewka jest niezastąpiona.
Dbanie o nią już zacząłem - właśnie zamówione :
- kpl. świec
- olej i filtr
- filtr powietrza
- króćce gaźnikowe ( wada XJ'tek a u siebie mam już popękane lekko )
- narzędziówka ( nie dostałem z motocyklem a na wszelki wypadek )
kempes, właśnie kierunki były zmieniane i średnio mi się te podobają ale najpierw rzeczy mechaniczne, później przy dopływie gotówki pomyślę i nad kierunkami
Kondii, nad nakedem nie bardzo myślałem, bo mieszkam dość daleko od jakiegokolwiek miasta i gdzie bym się nie ruszył to lecę E8, a na trasie jakaś owiewka jest niezastąpiona.
:
Gratuluję zakupu. Oby się dobrze sprawował.
Tylko odnośnie tego:
Jak ktoś w jakiejś sytuacji Ci udowodni że moto ma więcej koni (jeśli będzie odblokowane) to zapis z dowodu jest nieistotny i traktują Cię jako osobę bez prawka.
Tylko odnośnie tego:
Mjollnir951 napisał/a: |
Moto ma wpisane w dowodzie 25 kW przez co mogę nim jeździć na kategorię A2 ( jestem w trakcie kursu ). |
:
Wiem wiem dlatego króćce są kupione nie na pełną wersję 45 kW tylko na zdławioną jak mam teraz, myślę że przez to moto się mieści w ograniczeniach narzuconych przez kategorię.
Nie chcę się pchać w dodatkowe 10 koni, bo to tylko kilka kucy więcej a problemy moogą być duże.
Staram się żeby wszystko było zgodnie z prawem
Nie chcę się pchać w dodatkowe 10 koni, bo to tylko kilka kucy więcej a problemy moogą być duże.
Staram się żeby wszystko było zgodnie z prawem
:
Denso.
Z prostego powodu - znacznie mniej podróbek na rynku.
Gratuluję zakupu, jak dla mnie to i tak obok starej sv 650 najbrzydszy motocykl
Mjollnir951 napisał/a: |
Zastanawiam się nad świecami : NGK czy DENSO ? Polećcie coś jak możecie |
Denso.
Z prostego powodu - znacznie mniej podróbek na rynku.
Gratuluję zakupu, jak dla mnie to i tak obok starej sv 650 najbrzydszy motocykl
:
simin, bez badania na hamowni, nikt nie jest w stanie udowodnić że moto ma więcej jak 35kW. Ładna maszynka, a fakt faktem że zakup za włąsne pieniądze daje najwięcej satysfakcji
:
No nie wiem - oddławienie moto tego moto to zabawa z gaźnikami - z tego co znalazłem na szybko zmiana dysz i króćców ssących.
Ubezpieczyciel potrafi bardzo wiele zrobić żeby uniknąć wypłaty odszkodowania, a takie modyfikacje jak dysze i króćce można sprawdzić nawet na uszkodzonym moto.
Ale skoro nie ma zamiaru oddławiania to nie ma stresu
Jazda zdławionym też daje sporo frajdy!
Chilimaniak napisał/a: |
simin, bez badania na hamowni, nikt nie jest w stanie udowodnić że moto ma więcej jak 35kW. Ładna maszynka, a fakt faktem że zakup za włąsne pieniądze daje najwięcej satysfakcji |
No nie wiem - oddławienie moto tego moto to zabawa z gaźnikami - z tego co znalazłem na szybko zmiana dysz i króćców ssących.
Ubezpieczyciel potrafi bardzo wiele zrobić żeby uniknąć wypłaty odszkodowania, a takie modyfikacje jak dysze i króćce można sprawdzić nawet na uszkodzonym moto.
Ale skoro nie ma zamiaru oddławiania to nie ma stresu
Jazda zdławionym też daje sporo frajdy!
:
Póki co dobrze jest jak jest
tmi, mnie tam się podoba
Z biegiem czasu i zmian będę o nich tutaj pisał
tmi, mnie tam się podoba
Z biegiem czasu i zmian będę o nich tutaj pisał
:
No cóż trudno się nie zgodzić. XJ (szczególnie w owiewkach) jest brzydki, golas wygląda trochę lepiej ale to zdecydowanie nie są zbyt ładne maszyny nawet w porównaniu do mocno przeciętnego GSa. Ale za to mają wiele innych zalet, zresztą zza sterów wygląd nie przeszkadza. Wygodna, niezawodna i całkiem poręczna maszyna. Dobry wybór.
Teraz tylko jeździć do czasu aż śnieg nie spadnie
tmi napisał/a: |
Gratuluję zakupu, jak dla mnie to i tak obok starej sv 650 najbrzydszy motocykl |
No cóż trudno się nie zgodzić. XJ (szczególnie w owiewkach) jest brzydki, golas wygląda trochę lepiej ale to zdecydowanie nie są zbyt ładne maszyny nawet w porównaniu do mocno przeciętnego GSa. Ale za to mają wiele innych zalet, zresztą zza sterów wygląd nie przeszkadza. Wygodna, niezawodna i całkiem poręczna maszyna. Dobry wybór.
Teraz tylko jeździć do czasu aż śnieg nie spadnie
:
I lać zamiast oleju domestos hehe
:
Dwa wydechy - miodzio zawsze mi sie podobały i będą podobać
Te zegary w motocyklu to nieporozumienie wyglądają jakby żywcem wyjęte z jakiegoś taniego kompakta.
Mjollnir951 napisał/a: |
Póki co dobrze jest jak jest
tmi, mnie tam się podoba |
Dwa wydechy - miodzio zawsze mi sie podobały i będą podobać
Te zegary w motocyklu to nieporozumienie wyglądają jakby żywcem wyjęte z jakiegoś taniego kompakta.
:
Odpowiedz do tematu
gacek778, faktycznie wygląd może nie powala na kolana, ale sprzętu nie kupiłem dla lansu tylko z pasji do motocykli
A za sterami jest dużo lepiej
Borek, domestos spoko tylko póki co już kupiłem Castrola, jak mi się skończy to zastosuję się do Twojej rady !
dymny, dwa wydeszki to chyba najładniejszy aspekt tego moto
Zegary... no cóż mamy połowę lat 90 - tych.... ważne że działa
Codziennie po przyjściu do domu pełen rynsztunek i w trasę
A za sterami jest dużo lepiej
Borek, domestos spoko tylko póki co już kupiłem Castrola, jak mi się skończy to zastosuję się do Twojej rady !
dymny, dwa wydeszki to chyba najładniejszy aspekt tego moto
Zegary... no cóż mamy połowę lat 90 - tych.... ważne że działa
Codziennie po przyjściu do domu pełen rynsztunek i w trasę