Przesunięty przez: Yarccom Pon 19 Maj, 2008 |
Oddlawienie (odblokowanie) GSa |
Autor |
Wiadomość |
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2015
|
|
|
Nie pamiętam dokładnie jakie kupowałem, ale na 95% były to te które podał studi.
I o ile pamiętam miałem podobny dylemat, ale ponieważ gaźnik w GS'ie jest Mikuni, to typ Solex&Mikuni wydaje się bardziej sensowny. |
|
|
|
|
Vankel
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2013 Pochwał: 1 Posty: 166 Skąd: Nowy Targ/Kraków
|
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2015
|
|
|
Właśnie nie sa to dysze typu Solex&Mikuni. Właściwymi są typu Keihin. Dokładnie te, które podałeś w linku.
Ja tak kupiłem i musiałem je wymienić na te drugie, bo nie pasowały.
Na tej stronie masz mojego posta w której podałem link do dysz i one wchodzą na 100%
http://forum.gs500.pl/vie...r=asc&start=255 |
_________________ 87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" |
|
|
|
|
DonCyrulone [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2015
|
|
|
studi napisał/a: | Z ciekawości, bez jechania do mechanika, wykręć świece i opisz jak wyglądają, kolor etc., bo jeśli |
Różnie słyszałem co do oceniania poprawności wyregulowania po świecach (chociaż sam tak kiedyś robiłem) ale wykręciłem jedną i wygląda tak |
|
|
|
|
DonCyrulone [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2015
|
|
|
Gadałem jeszcze dzisiaj z tym mechanikiem i powiedział że zalepił dziurki na przepustnicy, dźwignął iglice i zmienił dyszę na większą od 100 ale mniejszą niż 130 (nie pamięta dokładnie jaką). Myślicie, że zmiana dyszy na 130 powinna pomóc?
Znalazłem takie. Będą dobre? Przypominam że jest to model GS 500F z 2004r
http://allegro.pl/suzuki-...7.html#delivery
W opisie jest 120 ale ma też 130 |
|
|
|
|
Vankel
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2013 Pochwał: 1 Posty: 166 Skąd: Nowy Targ/Kraków
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2015
|
|
|
DonCyrulone, iglica na 3 ząbku od góry wystarcza. Mi osobiście zmiana ząbka nic nie dała. Natomiast zmiana dysz z 135 na 130, przy zaślepionych przepustnicach i dobrze wyregulowanych gaźnikach dała tyle, że gs szedł jak szatan bez dziur w obrotach, co można było zaobserwować przed zmianami.
I jeszcze jedno, widze że nawet nie chciało Ci się przeglądnąć linków, które dałem na tej podstronie, a masz jasno napisane jakie dysze pasują do gaźnika z gsa z 2004 roku. |
_________________ 87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" |
|
|
|
|
DonCyrulone [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015
|
|
|
Znaczy no czytałem, tylko chciałem się upewnić żeby kasy w bloto nie wywalać W ogóle mechanik gadał że oryginalnie była tam dysza 80 |
|
|
|
|
DonCyrulone [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2015
|
|
|
Wymieniłem te dysze na 130 ale dalej go trochę dławi na pełnym no i ten dziwny problem z szarpnięciem po odjęciu gazu został. Może faktycznie trzeba te iglice i sprężynki wymieniać? |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2015
|
|
|
a wyregulowane gaźniki były na tej nowej dyszy? |
|
|
|
|
DonCyrulone [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2015
|
|
|
No raczej tak, z resztą jeszcze gadał że zwiększył mu mieszankę na "składach" jak on to ujął. Co mnie trochę dziwi wydawało mi się że z początku jak go testowałem po wymianie dysz mniej szarpał i trochę lepiej szedł ale nie jestem w stanie tak obiektywnie tego stwierdzić.
Ogólniw to mechanik twierdzi że w tych blokowanych były grubsze iglice. |
|
|
|
|
DonCyrulone [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 07 Maj, 2015
|
|
|
Czy ktoś jest mi w stanie pomóc bo ten mechanik już chyba nic więcej nie zrobi? Przypominam że po odjęciu szarpie i trochę go muli od 3/4 w górę, najbardziej to na wyższych biegach (wyższym obciążeniu czuć) |
|
|
|
|
DonCyrulone [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 09 Maj, 2015
|
|
|
Mała poprawka. Dysza 110 podobno była ale to się i tak z żadną serwisówką nie zgadza, nawet z wcześniejszych modeli |
|
|
|
|
Tiser [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015
|
|
|
Cały czas mam problem ze swoim GS'em, 150 to v max. Przepustnice zaklejone, dysze ok. Tylko na dekielkach mam takie wypustki (w roczniku 2006 chyba nie powinno być takiej blokady) gaźnik 01DN.
Mam usunąć te wypustki?
|
|
|
|
|
Vankel
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2013 Pochwał: 1 Posty: 166 Skąd: Nowy Targ/Kraków
|
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015
|
|
|
W mojej z 2004r też takie były. Nie ruszałem. A szła spokojnie 170. ( jazda wtedy tym moto to już nie jazda a walka o przetrwanie )
Coś masz nie do końca dobrze odblokowane gaźniki. Membrany przepustnic nie są czasem uszkodzone? |
_________________ 87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" |
|
|
|
|
Tiser [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 07 Lip, 2015
|
|
|
Nawet przy 150 już jest "trochę" wietrznie
Membrana rzeczywiście była jakby przyciśnięta z jednej strony i zagięta. Starałem się to wyprostować i odpowiednio zamontować (aby nie była przyciśnięta z żadnej strony).
Sądzicie, że to może być wina tej membrany?
Pozostałe elementy chyba są OK, tzn dysze, ząbek iglicy, zaklejone przepustnice (zaklejałem poxipolem). |
|
|
|
|
Vankel
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2013 Pochwał: 1 Posty: 166 Skąd: Nowy Targ/Kraków
|
Wysłany: Wto 07 Lip, 2015
|
|
|
Membrany nie mogą mieć żadnych pęknięć czy uszkodzeń. U mnie były minimalnie podziurawione.
Czy poxipol dalej trzyma? ja trochę pojeździłem i potem profilaktycznie przepatrzyłem wszystko.
Rozumiem iglica 3 ząbek od góry, dysze 130? |
_________________ 87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" |
|
|
|
|
|