Przesunięty przez: Yarccom Pon 19 Maj, 2008 |
Oddlawienie (odblokowanie) GSa |
Autor |
Wiadomość |
patrykg88 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010
|
|
|
witam
czyli jeżeli moje pokrywy gaźników wyglądaja tak jak na "foto 1", to musze je stoczyć na tokarce aby wyglądały jak na "foto 2", żeby przepustnice otwierały się właściwie?
pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź
foto_1_448.jpg foto 1.jpg |
|
Plik ściągnięto 6268 raz(y) 11,05 KB |
foto_2_164.jpg oto "foto 2" |
|
Plik ściągnięto 6268 raz(y) 11,27 KB |
|
|
|
|
|
Salvelinus [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010
|
|
|
WItaj. Tego się nie toczy. To się po prostu odrywa razem z tym wystającym króćcem zejdzie Ci ta nakładka. Następnie dremelkiem musisz wyciąć ten kruciec i na kropelkę nałożyć na to co pozostanie Ci pod pokrywką. RObiłem tak jak piszę. |
|
|
|
|
patrykg88 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010
|
|
|
aha.
u mnie było to w rodzaju takiego pierścienia wciskanego na to. Tylko pociągnąłem i zeszło, a krociec został tam gdzie powinien być
pozdrawiam |
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
|
|
|
Witam. Ściągnełem wczoraj ten ogranicznik do otwierania się przepustnicy, ale nei zmieniłem dysz (mam 135) i jadąc 170-180 motocykl zaczął sie dusić i zgasł. Po odpaleniu jechał, ale na niskich obrotach szarpie ( 2000-5000) i muli. Czy to może byc wina tych nie zmienionych dysz?? Króćce ssące 34mm. iglica 4 rowek, kolor siwiec odpowiedni. |
|
|
|
|
patrykg88 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
|
|
|
tak kolego. Ja mam taki sam objaw na niskich obrotach szarpie, a od 4,5 tys idzie jak rakieta. Ale to szarpanie jest spowodowane za dużymi dyszami, bo ja też mam te 135. Muszę je zmienić na mniejsze |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
|
|
|
ferrarif91 napisał/a: | Witam. Ściągnełem wczoraj ten ogranicznik do otwierania się przepustnicy, ale nei zmieniłem dysz (mam 135) i jadąc 170-180 motocykl zaczął sie dusić i zgasł. Po odpaleniu jechał, ale na niskich obrotach szarpie ( 2000-5000) i muli. Czy to może byc wina tych nie zmienionych dysz?? Króćce ssące 34mm. iglica 4 rowek, kolor siwiec odpowiedni. |
Masz coś z dopływem paliwa. Może to być wina dodatkowego filtra paliwa, zgietego weżyka lub nie pionowo ustawionego pokretła kranika przy baku Sprawdz jego czystość oraz przeczytaj na temat ewentualnych usterek kranika ciśnieniowego - temat: kranik |
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010
|
|
|
Tematy wszystkie o tym czytałem i wszystko sprawdziłem Wężyki ok, kraniki ok, dodatkowego filtra nie posiadam w tygodniu dam Suze do regulacji i zobaczę to mechanik powie a na allegro można znaleść te dysze 122 i 122,5 jakies spiecjalne są?? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010
|
|
|
Dysze są do kupienia w larssonie. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010
|
|
|
czemu jedna dysza ma być 122 a druga 122,5?? w Larsonia znalazłem tylka te 122,5. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010
|
|
|
ferrarif91 napisał/a: | Tematy wszystkie o tym czytałem i wszystko sprawdziłem Wężyki ok, kraniki ok, dodatkowego filtra nie posiadam w tygodniu dam Suze do regulacji i zobaczę to mechanik powie a na allegro można znaleść te dysze 122 i 122,5 jakies spiecjalne są?? |
W GSie wystarczy że dasz weżyk 6mm miedzy bakiem a kranikiem zamiast 8mm i juz jest problem z dopływem paliwa przez zbyt duży opór - sam to przerabiałem bo miałem nie orginalne wężyki.
Poza tym sprawdziałes zaworek powietrza w kraniku ciśnieniowym?
To nie jest kwestia regulacji ani wymiany dysz wiec tylko stracisz kase na mechanika a on i tak do tego nie dojedzie co jest źle z dopływem paliwa. |
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010
|
|
|
Ale cały czas działało dobrze dopuki nie śćiągnełem tych ograniczników. Wężyki mam nowe nie dawno zmieniałem. Kranik jest ok czyściłem sprawdzałem i wszystko jest tak jak powinno. Przeciściłem też filtr paliwa w baku (w sumie był czysty). |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010
|
|
|
Węzyki ktore zmieniłeś jaki maja przekrój wewntrzny?
Z ogranicznikami miałes mniejsze zapotrzebowania na paliwo bo przepustnica nie otwierała sie w pełni wiec wcześniej problemu nie załważałes. |
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010
|
|
|
fi 8 i takie jak były. |
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010
|
|
|
jacek, czyli uważasz że to nie przez te większe dysze?? bo nie wiem czy je kupować czy coś kombinować. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010
|
|
|
Dysze główne masz za duże i zalewa na wysokich obrotach. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|