Witam! |
Autor |
Wiadomość |
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 08 Mar, 2012 Witam!
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów!
Wprawdzie od dawna przeglądam forum, ale jakoś nie miałem mobilizacji, zeby się zarejestrować (az do teraz).
Przede mną trzeci sezon z GS500E, rocznik 2000.
Z maszyną miałem tylko i aż jedną niemiła przygodę- wywalona uszczelka od dekla sprzegła, wyciek oleju, zatarta panewka i silnik do wymiany.
Jak to kiedyś usłyszałem w TV problemem GSa jest to, ze ludzie coś od niego oczekują:)
Ja nie jestem inny i dlatego ciągle jestem na etapie modyfikacji i udoskonaleń (aż w koncu przerobię go na wymarzone BMW R1200R:) )
Liczę na owocną współpracę i wymianę pomysłów:)
Pozdrawiam!
Dominik
PS. a to mój GS. Pierwsze dwa zdjecia trochę nieaktualne, teraz zamontowany jest "hugger" z bandita 400 (na trzecim foto).
|
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Czw 08 Mar, 2012
|
|
|
Ładny GS |
|
|
|
|
Borek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 908 Skąd: Nidzica/Warszawa
|
Wysłany: Pią 09 Mar, 2012
|
|
|
Witaj. A amorek zmieniany? Bo jakoś wysoko stoi. |
_________________
|
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 09 Mar, 2012
|
|
|
Borek napisał/a: | Witaj. A amorek zmieniany? Bo jakoś wysoko stoi. |
Przód sprężyny Wirth Federn, z tyłu amortyzator z GSX 600F (jajko).
Amotyzator z jajka pasuje plug&play, ma regulacje tlumienia odbicia, oraz jak się doszukałem na zagranicznym forum sprężynę o charakterystyce ~10kg/mm w stosunku do ~8kg/mm w GS. Ma tez jakieś 0,5cm dluzszy rozstaw śrub, przez co tyl poszedl tak ~3cm w górę.
Ogólnie to mi pasuje taka usztywniona charakterystyka całego zawieszenia w porównaniu z seryjnym ( przy napieciu sprezyny na 1 w moim odczuciu zachowuje się tak miekko jak seryjne w GS, ja jeżdże na 4 i tlumieniu na 2) |
|
|
|
|
sziwu
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 29 Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 339 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Pią 09 Mar, 2012
|
|
|
Witaj Posiadasz bardzo ładny i zadbany egzemplarz oby tak dalej |
_________________ |
|
|
|
|
DARO13 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Mar, 2012
|
|
|
ładny GS'ik mógłbyś podesłać więcej zdjęć tylnej lampy ? Jak jest zamontowana od środka i od zewnątrz i również mógłbyś powiedzieć od czego jest, jak na moje odo to chyba coś od r1 albo kawy zx7r ? |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sro 14 Mar, 2012
|
|
|
Widze wprawne oko Ta lampa jest od kawy Zx6r, a taka sama montowali bodajze tez w Zx9r i ZR7.
Krotka relacja w odpowiednim dziale Dzial tuning i akcesoria |
|
|
|
|
DARO13 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 14 Mar, 2012
|
|
|
Super, podoba mi się ta modyfikacja, sam osobiście też rozmyślam nad czymś podobnym bo tylna lampa w starszych rocznikach gs500 pasuje jak świni siodło |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sro 14 Mar, 2012
|
|
|
DARO13 napisał/a: | Super, podoba mi się ta modyfikacja, sam osobiście też rozmyślam nad czymś podobnym bo tylna lampa w starszych rocznikach gs500 pasuje jak świni siodło |
Faktycznie oryginalna jest jakby z innej epoki Wcześniej miałem oryginał odwrócony- bylo niezle, ale teraz mi sie bardziej podoba Tym bardziej ze zrobilem to stosunkowo niewielkim kosztem
Cena lampy od Kawasaki na allegro >40zl, wazne tylko żeby przy montażu od razu nie ciachać ostro stelaża, a potem plastików, tylko spokojnie, co chwile przymierzać, bo zmiany są praktycznie nieodwracalne |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|