Moim zdaniem istotny wpływ na dzwiek ma objętośc puszki. Jesli będzie mała- tak jak oryginalna po przeróbce , bas będzie niski ale będzie bardzo głośno. Lepszym rozwiązaniem jest dłuzsza puszka . Poza tym moze sie okazać ze będziesz chciał wrócić do oryginału a to nie bedzie juz możliwe.
Druga sprawa to wpływ takiej przerobki na sam silnik. Wbrew obiegowym opiniom oddławienie wydechu , nie do końca dobrane i przemyslane może spowodowac zubożenie mieszanki. To z kolei daje dziurę w obrotach i możliwość uszkodzenia zaworów wydechowych. Jeśli zmieniamy tłumik warto wyregulować ponownie gaźniki. Podnieść iglicę lub wymienić dusze główne na wieksze.
Dedykowane firmowe tłumiki są bardzo drogie ale moze poza montii cos takiego
http://moto.allegro.pl/it..._japonskic.html
http://moto.allegro.pl/it...japonskich.html
Istotnym problemem w przypadku GS-a jest to , że oryginalna rura wydechowa wspawana jest w tłumik pod kątem co powoduje problem z montazem nowej końcówki. W tym wypadku trzeba by kombinować lub dać całe kolanko dostosowane do tłumika z nierdzewki.