GNIEZNO-Ocena motocykla na zywo.
Odpowiedz do tematu

doctype
[Usunięty]
: GNIEZNO-Ocena motocykla na żywo.
Czy jest może ktoś na forum, kto miałby blisko i zechciałby rzucić okiem na to moto:
http://otomoto.pl/suzuki-gs-500e-M3031868.html
Czy jest sens atakować po nie z wawy. Nie wiem tylko jak wygląda sytuacja z odpalaniem moto/jazdą próbną w takich warunkach pogodowych...No ale warto chyba by było chociaż posłuchać silnika(choćby w garażu), zobaczyć czy nie ma wycieków i czy w ogóle ma to sens.
Oczywiście bardzo chętnie się odwdzięczę. Pozdrawiam

:
Mam obawy co do tego, że rama była malowana. Całe kolektory maźnięte na srebrno i stopka też... a po drugie widać tutaj duszę wiejskiego tunera patrząc na lampę i zacisk :rotfl: Coś kombinowane z tarczą z przodu,bo nie jest oryginalna i śrubki czerwone?? :przestraszony:

doctype
[Usunięty]
:
No właśnie studi też zwrócił uwagę na ten "tuning" + karbonowe nalepki(?).
Co do tej ramy. Czy jej malowanie musi oznaczać jakiegoś grzmota? Może ktoś odmalował bo nie wiem, była porysowana...od kamyków? :P czy to moje złudne wizje tylko?

przemek_posp
[Usunięty]
:
A mnie ciekawi co on robił z łańcuchem, że przez pół sezonu wyjechał z nim na połowę skali? :przestraszony:
I ta lampa :rotfl: nie wspominając o lusterkach :D

:
Co by było wiadomo o czy mówi doctype, który zwrócił się do mnie na PW z prośbą o oceną poniżej moja "recenzja" w stylu co ja pacze

studi napisał/a:

- malowane kolektory i cały wydech srebrzanką, ale coś kiepsko były wyczyszczone albo słaba jakość tej farby bo na kolanku zaczyna schodzić
- nieoryginalne ciężarki
- nieoryginalne lusterka
- niektóre elementy pokryw (np ta mała przykrywająca regulator popychacza sprzęgła) pokryte naklejkami karbonowymi - albo dekle są z różnych motocykli, albo miał być lub był obklejony i tylko to pozostało - warto zapytać, bo może się okazać że po glebie był wymieniany cały dekiel silnika
- na zadupku po lewej stronie jakieś zmatowienie
- dźwignia biegów w nienaturalnej pozycji, to znaczy jest opuszczona w dół na wielowpuście, to jak ustawienie klamek sprawa indywidualna, ale oryginalnie jest prawie pozioma, jechałem kiedyś na GS'e, który przyprowadzaliśmy dla Sandeja z Piaseczna do Warszawy i miał tylko o połowę tego opuszczoną dźwignię i mi to bardzo przeszkadzało zwłaszcza przy zmianie w górę
- stelaż kufra - chyna jakaś przeróbka albo home-made, bo nie jest to ani GIVI ani dedykowany SHAD czy FIVESTARS, nie wiem ile wytrzyma i zbyt dużego kufra bym do tego nie zakładał bez dokładnego sprawdzenia gdzie i do czego jest zamocowany
- pomalowana stopka centralna jak i cała rama też malowana
- końcówka wydechu też ma jakąś opaskę karbonową
- na obu wspornikach setów pasażera jest coś przymocowane, tylko nie bardzo widzę co
- brak tylnego odblasku - jak będzie jakiś uperd to nie da przeglądu
- napęd tak w 5/6 zużycia
- na zbliżeniu lewy dekiel a w zasadzie kapsel suzuki wygląda jak ręcznie malowany na czarno, jak by był przemalowywany ze srebrnego
- wgniota na baku w miejscu uderzenia przez ciężarek kierownicy - moto leżało jak nic, koniecznie sprawdź stan ograniczników, czy nie były złamane i ponownie dospawane
- na tyle nie znam wszystkich elementów w przedliftowym, ale wydaje mi się, że na zegarach chromowane ramki pojawiły się dopiero w poliftowych co może świadczyć o zmianie całych zegarów, ew. pozostał środek obrotomierza mechaniczny w miejsce elektronicznego w poliftowych
- nie wiem o co chodzi z tą lampą, ale ani ta rozbita na górze, ani ta która jest na moto nie jest oryginalna, przy okazji odnajdź temat w którym pisałem o homologacji i sprawdź czy jest to lampa typu mijania-drogowe, czy na naszą stronę świeci
- na kolejnych fotach widać, że osłona łańcucha też jest pokryta karbonem, na przednich goleniach są przyklejone paski LED, prawdopodobnie te z tyłu o czym wcześniej pisałem to też paski LED, całość kolorowe zaciski, karbon i paski sprawia wrażenie jakiegoś wiejskiego tuningu, ciekawe czy za tym szło również wiejskie tuningowanie innych części moto albo katowanie moto dla "szpanu na wiosce"


O i to tyle co widzę, wnioski pozostawiam tobie

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Z pczywistych oczywistości dodam oponę tylną do zmiany i pokrywę rozrusznika w kolorze czarnym. Ja bym sobie takiego ulepa odpuścił.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Ogólnie się zgadzam, ale co do napędu to przesadzacie. Trzeba pamiętać o tym że napęd zaraz po założeniu jest mniej więcej w połowie skali naciągu. Nie zmienia to faktu że tego GSa bym sobie odpuścił.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
doctype
[Usunięty]
:
Cóż, rzeczywiście nie ma sensu. Na moje oko jak go zobaczyłem pierwszy raz to wydał mi się w fantastycznym stanie. Dzięki, że skorygowaliście ten pogląd ;] Szukam dalej. Pozdrawiam. Temat można zamknąć/usunąć?

:
Dopiero ten temat zobaczyłem.
Co to k.. za składak? o.O
Jakiś żarcik forumowicza? :rotfl:

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.