Czy jest może ktoś na forum, kto miałby blisko i zechciałby rzucić okiem na to moto:
http://otomoto.pl/suzuki-gs-500e-M3031868.html
Czy jest sens atakować po nie z wawy. Nie wiem tylko jak wygląda sytuacja z odpalaniem moto/jazdą próbną w takich warunkach pogodowych...No ale warto chyba by było chociaż posłuchać silnika(choćby w garażu), zobaczyć czy nie ma wycieków i czy w ogóle ma to sens.
Oczywiście bardzo chętnie się odwdzięczę. Pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: GNIEZNO-Ocena motocykla na żywo.
:
Mam obawy co do tego, że rama była malowana. Całe kolektory maźnięte na srebrno i stopka też... a po drugie widać tutaj duszę wiejskiego tunera patrząc na lampę i zacisk Coś kombinowane z tarczą z przodu,bo nie jest oryginalna i śrubki czerwone??
:
No właśnie studi też zwrócił uwagę na ten "tuning" + karbonowe nalepki(?).
Co do tej ramy. Czy jej malowanie musi oznaczać jakiegoś grzmota? Może ktoś odmalował bo nie wiem, była porysowana...od kamyków? czy to moje złudne wizje tylko?
Co do tej ramy. Czy jej malowanie musi oznaczać jakiegoś grzmota? Może ktoś odmalował bo nie wiem, była porysowana...od kamyków? czy to moje złudne wizje tylko?
:
A mnie ciekawi co on robił z łańcuchem, że przez pół sezonu wyjechał z nim na połowę skali?
I ta lampa nie wspominając o lusterkach
I ta lampa nie wspominając o lusterkach
:
Co by było wiadomo o czy mówi doctype, który zwrócił się do mnie na PW z prośbą o oceną poniżej moja "recenzja" w stylu co ja pacze
studi napisał/a: |
- malowane kolektory i cały wydech srebrzanką, ale coś kiepsko były wyczyszczone albo słaba jakość tej farby bo na kolanku zaczyna schodzić - nieoryginalne ciężarki - nieoryginalne lusterka - niektóre elementy pokryw (np ta mała przykrywająca regulator popychacza sprzęgła) pokryte naklejkami karbonowymi - albo dekle są z różnych motocykli, albo miał być lub był obklejony i tylko to pozostało - warto zapytać, bo może się okazać że po glebie był wymieniany cały dekiel silnika - na zadupku po lewej stronie jakieś zmatowienie - dźwignia biegów w nienaturalnej pozycji, to znaczy jest opuszczona w dół na wielowpuście, to jak ustawienie klamek sprawa indywidualna, ale oryginalnie jest prawie pozioma, jechałem kiedyś na GS'e, który przyprowadzaliśmy dla Sandeja z Piaseczna do Warszawy i miał tylko o połowę tego opuszczoną dźwignię i mi to bardzo przeszkadzało zwłaszcza przy zmianie w górę - stelaż kufra - chyna jakaś przeróbka albo home-made, bo nie jest to ani GIVI ani dedykowany SHAD czy FIVESTARS, nie wiem ile wytrzyma i zbyt dużego kufra bym do tego nie zakładał bez dokładnego sprawdzenia gdzie i do czego jest zamocowany - pomalowana stopka centralna jak i cała rama też malowana - końcówka wydechu też ma jakąś opaskę karbonową - na obu wspornikach setów pasażera jest coś przymocowane, tylko nie bardzo widzę co - brak tylnego odblasku - jak będzie jakiś uperd to nie da przeglądu - napęd tak w 5/6 zużycia - na zbliżeniu lewy dekiel a w zasadzie kapsel suzuki wygląda jak ręcznie malowany na czarno, jak by był przemalowywany ze srebrnego - wgniota na baku w miejscu uderzenia przez ciężarek kierownicy - moto leżało jak nic, koniecznie sprawdź stan ograniczników, czy nie były złamane i ponownie dospawane - na tyle nie znam wszystkich elementów w przedliftowym, ale wydaje mi się, że na zegarach chromowane ramki pojawiły się dopiero w poliftowych co może świadczyć o zmianie całych zegarów, ew. pozostał środek obrotomierza mechaniczny w miejsce elektronicznego w poliftowych - nie wiem o co chodzi z tą lampą, ale ani ta rozbita na górze, ani ta która jest na moto nie jest oryginalna, przy okazji odnajdź temat w którym pisałem o homologacji i sprawdź czy jest to lampa typu mijania-drogowe, czy na naszą stronę świeci - na kolejnych fotach widać, że osłona łańcucha też jest pokryta karbonem, na przednich goleniach są przyklejone paski LED, prawdopodobnie te z tyłu o czym wcześniej pisałem to też paski LED, całość kolorowe zaciski, karbon i paski sprawia wrażenie jakiegoś wiejskiego tuningu, ciekawe czy za tym szło również wiejskie tuningowanie innych części moto albo katowanie moto dla "szpanu na wiosce" O i to tyle co widzę, wnioski pozostawiam tobie |
:
Z pczywistych oczywistości dodam oponę tylną do zmiany i pokrywę rozrusznika w kolorze czarnym. Ja bym sobie takiego ulepa odpuścił.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Ogólnie się zgadzam, ale co do napędu to przesadzacie. Trzeba pamiętać o tym że napęd zaraz po założeniu jest mniej więcej w połowie skali naciągu. Nie zmienia to faktu że tego GSa bym sobie odpuścił.
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
Cóż, rzeczywiście nie ma sensu. Na moje oko jak go zobaczyłem pierwszy raz to wydał mi się w fantastycznym stanie. Dzięki, że skorygowaliście ten pogląd Szukam dalej. Pozdrawiam. Temat można zamknąć/usunąć?
:
Odpowiedz do tematu
Dopiero ten temat zobaczyłem.
Co to k.. za składak? o.O
Jakiś żarcik forumowicza?
Co to k.. za składak? o.O
Jakiś żarcik forumowicza?
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata