Doszkalanie dla uzytkownikow gS500 - technika jazdy
Odpowiedz do tematu

Tomek Kulik
[Usunięty]
: Doszkalanie dla użytkowników gS500 - technika jazdy
Czołem. Niniejszym proponuję Koleżankom i Kolegom doszkalanie w zakresie techniki jazdy na motocyklu.
Zajęcia indywidualne i grupowe odbywają się na terenie autodromu Automobilklubu Polski na warszawskim Bemowie - płyta dawnego lotniska wojskowego, zaś grupowe wyjazdowe w Ułężu koło Ryk, także na dawnym lotnisku.
Oba obiekty są wpisane na listę Ośrodków Doskonalenia Techniki Jazdy, co pozwala objąć opieką ubezpieczeniową uczestników zajęć, prowadzonych przez instruktorów z państwowymi uprawnieniami do doszkalania kierowców. Odróżnia to moje szkolenia od wielu inicjatyw na rynku.
Koszt szkolenia na Bemowie:
- indywidualnie, w grupach 2-3 osobowych: 50 zł/godzina zegarowa dla osób z forum,
- grupowo powyżej trzech osób: do negocjacji :-)
Koszt szkolenia w Ułężu:
- pięciogodzinne zajęcia: 250 zł, woda i przekąska w cenie szkolenia, dojazd własny.
Program szkolenia obejmuje:
- budowa motocykla: zawieszenia, klamki i dźwignie, oraz ich regulacja pod kątem ergonomii i bezpieczeństwa jazdy,
- postawa i dosiad na motocyklu,
- przeciwskręt, fakty i mity,
- hamowanie na prostej i na łuku,
- tylny hamulec, fakty i mity,
- manewry z prędkością poniżej progu równowagi,
- pokonywanie zakrętów.
Program może ulegać modyfikacji, zgodnie z oczekiwaniami klienta/grupy i możliwości sprzętu.
Instruktorzy techniki jazdy prowadzący zajęcia:
- Tomek Kulik,
- Radek Pakulski,
- Mariusz Palichleb.
Zajęcia na Bemowie odbywają się w dni powszednie - godziny do ustalenia.
Zajęcia w Ułężu odbywają się w piątki po południu: godziny 15-20.
Dla osób przyjeżdżających z bardzo daleka jest możliwość skorzystania z oferty agroturystycznej okolicy Ryk - pokój na jedną noc, ze śniadaniem kosztuje do 50 zł.

Pozdrawiam i dobrej pogody życzę. Tomek :-)

:
Ile osób maksymalnie może być w grupie w przypadku zajęć na Bemowie (powiedzmy w czasie 5 godzin szkolenia), aby wynieść "coś" z zajęć?

SÓZÓCKI --> JAMACHA
:
Super, na pewno skorzystam jak tylko zacznie się sezon - przyda się przed dłuższymi wyprawami. Mam nadzieję że zapewniasz odpowiednio "ogmolowane i skrashpadowane" sprzęty? Większość z nas dopieszcza przez zimę swoje ukochane maszynki, szkoda byłoby jakiejś ryski na deklu... :]

Nie wierzę w życie pozazlotowe
:
johnny_doe, doszkalanie na nieswojej maszynie IMHO mija się z celem, i większość szkoleń niezależnie przez kogo są one prowadzone odbywasz na własnym moto, bo każde moto (producent, model) prowadzi i zachowuje się inaczej, reaguje inaczej, choćby w odniesieniu do prędkości samostabilizacji motocykla, o której wspominał Tomek w jednym z ćwiczeń, oczywiście same zjawiska fizyczne sa dokładnie te same.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
Tomek Kulik
[Usunięty]
:
Czołem. Liczba minimalna uczestników szkolenia na Bemowie jest dowolna, choć nie powinna przekraczać 5 na jednego instruktora.
W Ułężu, gdzie pętla ma 4 kilometry trzymamy się przelicznika 10 osób na instruktora.
Bemowo oferuje skromniejsze warunki infrastruktury, gdyż jest to płyta betonowa, będąca końcówką pasa startowego. Jednak ćwiczenia jakie przeprowadzamy pozwalają intensywnie przeczołgać uczestnika, jednak z prędkościami znacznie mniejszymi niż w Ułężu.
Dla osób, które nie posiadają własnej maszyny, lub boja się porysować sprzęt, mamy tylko dwie sztuki GS500 - są to motocykle wyposażone w gmole, więc nie ma strachu przed skutkami gleby. Jednak wtedy doliczamy ryczałt za paliwo i amortyzację maszyny - plus 15 zł/h.
Tak jak napisał Studi, nasze motocykle mogą sprawować się inaczej niż Wasze, choćby z uwagi na wyposażenie w gmole na kierownicy, zmieniające moment bezwładności całego zespołu przedniego zawieszenia.
Staramy się nie zmuszać do wykonania ćwiczenia osoby, która się waha lub po prostu boi - to nie jest wstyd. Wiele osób ma obiekcje przed przejazdem bez trzymanki, lub hamowaniem, gdy kierownicę trzymamy jedną ręką.
Jednak nasza praktyka pozwala skutecznie "męczyć" podopiecznych, by zajęcia uznać za efektywne :-)

:
Hmm... Szkoda że mam ponad 200 km w 1 stronę do Ułęża.

Ale pewnie się wybiorę na którąś z serii. :)

:
Eeeee z Poznania będę jechać to Łódź jest po drodze, jak bedzie jeszcze ktoś z Pozka to przecież można ekipy połączyć.

Trza jechać tym bardziej, nie dość że sie czegoś człowiek naumie to jeszcze przekąska i wóda w cenie :rotfl:

:
Wóda na szkoleniu motocyklowym ? :zdziwko: jesteście niepoważni... :]

:
Nie wierzę yaszczi w co ja czytam, Ty przecież pierwszy do alko jesteś :D

Myślę, że ja pogoda zrobi się lepsza i na wiosnę ekipą z Poznania zawitamy :)
Dobrze, że jest taka inicjatywa!

Super Panie Tomku :) Lubię to.

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
zywol
[Usunięty]
:
to może i parę osób z lublina się uzbiera, takie szkolenie by się przydało zważywszy na to ze jestem świeżakiem ;)

:
To już dwóch jest nas chętnych :)

karwyg
[Usunięty]
:
Na takie trening też zawsze jestem chętny także jak coś to piszcie.

:
idea super!
gorzej z lokalizacja :(
Czy gdyby zebrałoby się parę osób to pofatygowałbyś się do Poznania??
I przeprowadził szkolenie na torze P-ń (pod warunkiem, że właściciele toru, AutomobilKlub ofcoz zgodziłby się)

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
GSadmirer napisał/a:
idea super!
gorzej z lokalizacja :(
Czy gdyby zebrałoby się parę osób to pofatygowałbyś się do Poznania??
I przeprowadził szkolenie na torze P-ń (pod warunkiem, że właściciele toru, AutomobilKlub ofcoz zgodziłby się)


Takie rzeczy to chyba tylko w Erze :D

Tomek Kulik
[Usunięty]
:
Lepszy będzie tor w Gostyniu. Szkoliłem tam grupy z Wrocławia, Jarocina i Bolesławca - rewelacyjne warunki tam są, ino w sobotę ciulowe godziny korzystania z toru: 10-15.
W piątek można cały dzień latać.
Na zachód od Łodzi proponuję Gostyń.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.