Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
WYSWIETLACZ BIEGOW |
Autor |
Wiadomość |
austin [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2012
|
|
|
Własnie Krzychu muszę brać się za robotę na wyświetlacz ale ile mam roboty ze nie wspomnę o rozbiórki motorka i oddania do piaskowania |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012
|
|
|
zabieram się na dniach do przerabiania czujnika luzu pod wyświetlacz, czy ktoś zna rozmiar oringa pod czujnikiem?
jak na sucho sprawdzić czy wyświetlacz działa? |
|
|
|
|
keise91 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Gru, 2012
|
|
|
wie ktoś gdzie można dorwać wyświetlacz cyfrowy dwukolorowy czerwony/zielony z wspólną anodą? pilnie potrzebuje a nie mogę nigdzie dopaść |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Pochwał: 4 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012
|
|
|
Proszę: http://allegro.pl/wyswiet...2828011997.html |
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
Exodus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2012 Pochwał: 7 Posty: 552 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
keise91 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012
|
|
|
dzięki, ciężko znaleźć coś odpowiedniego, żeby wyświetlacz świecił odpowiednio jasno, a jednocześnie operował na dwa kolory. |
|
|
|
|
bilder
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 01 Sty 2012 Pochwał: 3 Posty: 245 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012
|
|
|
Może być tak, że w dzień będzie ok, ale w nocy będzie oślepiał, ja na początku chciałem zrobić przełącznik jasności, ale dałem sobie z tym spokój Na prawdę nie ma co przesadzać |
|
|
|
|
m
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 92 Skąd: Jastrzebie zdrój
|
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013
|
|
|
Tak dla upewnienia sie. Wyswietlacz podpinamy pod plus... masa idzie po czarnym kablu zamontowanym do tylnego swiatła, a który to postojówki?? bo dzis zauwazyłem że centranie do zarówek idą dwa kable, a jeden (czarny) jakby wchodzi z boku. |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 13 Posty: 860 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013
|
|
|
jeśli dobrze wyczytałem ze schematu w serwisówce to postojówka z tyłu jest na brązowym kablu. drugi kabel odpowiedzialny jest za światło STOP. |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
Autor postu otrzymał pochwałę. |
|
|
|
|
m
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 92 Skąd: Jastrzebie zdrój
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Dzieki wielkie |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013
|
|
|
próbuję znaleźć filtr, szkiełko przyciemniane do wyświetlacza w kolorze czarnym. Zależy mi przede wszystkim na zakryciu brzydko wyciętego otworu na wyświetlacz, ale przy okazji wyłączony wyświetlacz nie będzie widoczny. Może ma ktoś ma jakiś pomysł z czego to zrobić albo gdzie znaleźć takie szkiełko. Bo mi już zbrakło pomysłów.
I jeszcze jedno czy przerobiony czujnik luzu musi być gładki, bo ja mam trochę nierówności i obawiam się że może się zacinać |
|
|
|
|
misiorek
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Gru 2012 Pochwał: 3 Posty: 248 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013
|
|
|
Zastanawiałem się ostatnio, z czego by to zrobić i doszedłem do wniosku, że najtańszym i w miarę (może) efektywnym sposobem będzie przyklejenie bardzo ciemnej folii, której używa się do przyciemniania szyb. Z tego co wiem, są różne rodzaje i będziesz mogła sobie wybrać najbardziej Ci odpowiadającą.
Jeśli chodzi o koszt, to możesz nawet za free coś takiego dostać, jeśli ładnie się uśmiechniesz do panów, którzy tym się zajmują:D |
_________________ 5* |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 13 Posty: 860 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013
|
|
|
claudii napisał/a: | I jeszcze jedno czy przerobiony czujnik luzu musi być gładki, |
musi. żeby wyrównać wystarczy papier ścierny owinięty na kawałku czegoś płaskiego. |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013
|
|
|
ziomek4000 napisał/a: | claudii napisał/a: | I jeszcze jedno czy przerobiony czujnik luzu musi być gładki, |
musi. żeby wyrównać wystarczy papier ścierny owinięty na kawałku czegoś płaskiego. |
problem w tym że mam jedną dziurę za głęboko wywierconą i nic z tym nie da się zrobić |
|
|
|
|
bilder
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 01 Sty 2012 Pochwał: 3 Posty: 245 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013
|
|
|
Zawsze można to po prostu podkleić.
Ja bym zrobił tak.
Klej dwuskładnikowy, zależy z czego robisz pin, ale to i tak bez różnicy, lecz najprościej była by śrubka np.m2 lub m3 wystarczyło by klej na nią i w otwór i odpowiednio głęboko wepchnąć poczekać, aż klej zwiąże i git.
A jeśli pin jest z czegoś innego to analogicznie też nie problem narzuciłbym kleju włożył pin na tyle co ma wystawać czyli na równo z obudową. I nadmiar kleju po prostu wytarł, a reszta niech ładnie się zaklei. Problem z głowy |
|
|
|
|
|