WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Suza spala olej, walnieta uszczelka ?
Autor Wiadomość
Kwaku
[Usunięty]

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   Suza spala olej, walnieta uszczelka ?

Witam.

jakis czas temu zdejmowalem dekle do malowania, dekle byly piaskowane ( kurde od srodka tez piaskowali :/ )
no nic pomalowalem proszkowo zamowilem nowe uszczelki zlozylem i wydawalo sie ok ... zrobione pare Km i moto pozniej stalo ... teraz po odpaleniu strasznie kopci.

ktora uszczelka moze byc uszkodzona ? zle zalozona itd. dodam ze simmering tez byl wymieniony ( ten od impulsatora chyba, tak czy siak ten obok czujnika oleju )
 
 
sezrg 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 17
Posty: 821
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

jak ci kopci z rury to to nie ma nic wspólnego z deklami czy siemeringiem.
olej dostaje sie do komory spalania wiec masz 2 opcje :
albo pierścieniami albo głowicą(uszczelniaczami zaworów)
tak czy siak głowica na glebe i kupa roboty
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
kysa275 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43
Dołączył: 28 Cze 2009
Pochwał: 3
Posty: 349
Skąd: K-Kozle
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

lub jeszcze uszczelka pod głowicą.
_________________
VTR1000F
 
 
 
Kwaku
[Usunięty]

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

czyli nie ma opcji ze podczas sciagania dekli ktoras z uszczelek moze byc nie sprawna i olej przedostaje sie do srodka ? Bo w jednej uszczelce sa rozne rowki itd. i moze tam wlasnie olej leci do silnika ??

Kurde :/ z glowica itd. nic nie robilem a problem pojawil sie po montowaniu dekli, albo pech chcial i problem pojawil sie przypadkowo w tym momencie albo faktycznie jest tam jakas uszczelka czy cos ze olej przedostaje sie do srodka.

Dodam ze po remoncie olej byl dolany na polowe stanu a teraz jest na minimum, pod prawym deklem jest troszke mokro/wilgotno od oleju wiec moze wiekszy ubytek jest z tej strony ale w spalinach czuc olej i kopci strasznie :/ ( od remontu zrobione jakies 80Km ale problem pojawil sie pozniej )
 
 
sezrg 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 17
Posty: 821
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

Kwaku napisał/a:
czyli nie ma opcji ze podczas sciagania dekli ktoras z uszczelek moze byc nie sprawna i olej przedostaje sie do srodka ? Bo w jednej uszczelce sa rozne rowki itd. i moze tam wlasnie olej leci do silnika ??


jak dla mnie to nie ma takiej opcji
Kwaku napisał/a:
Kurde :/ z glowica itd. nic nie robilem a problem pojawil sie po montowaniu dekli, albo pech chcial i problem pojawil sie przypadkowo w tym momencie albo faktycznie jest tam jakas uszczelka czy cos ze olej przedostaje sie do srodka.


jak kolega pisał wyżej uszczelka pod głowicą mogła paść
Kwaku napisał/a:
ale w spalinach czuc olej i kopci strasznie :/ ( od remontu zrobione jakies 80Km ale problem pojawil sie pozniej )


na zimnym silniku praktycznie każdy silnik pali olej dlatego nie należy pałować sprzęta jak jest zimny.
rozgrzej go troche i wkręć go na obroty żedu np 8tys
jak będzie dym niebieski leciał to będzie oznaczać ze masz spory problem
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
Kwaku
[Usunięty]

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

wczesniej nie palil oleju.... ba ... nawet nie musialem robic zadnej dolewki ( fakt nie robilem moze 1000 Km miesiecznie ale mimo wszystko zero dolewki oleju, a obroty czesto widza czerwone pole ) po malowaniu dekli i skrecaniu silnika pojawilu sie problem .... ale jak pisalem demontowane byly tylko boczne dekle i wymianane wszystkie uszczelki oraz simmeringi, skoro faktycznie nie ma tam zadnej uszczelki ktora moze docierac do tloka to widocznie pech chcial i trafilo na czas po malowaniu silnika :/

to czy silnik zimny/cieply nigdy nie bylo takich efektow jak teraz .... po 1-3 min pracy silnika dym jest naprawde intensywny

Masakra ... co za sezon :/ najpierw pogoda a teraz silnik kleka :/ a ja nawet nie skonczylem odnawiac calego GS'a :/


Ps. dodam tylko ze jakis tydzien temu silnik mial podobny problem .. troche kopcil palil na 1 gar problem z obrotami itd. podkrecilem dawke paliwa z 3,5 obrota na chyba 4 czy 5 i moto lecialo jak durne ... zero problemow ( o dziwo przy 3,5 obrota bylo czuc paliwo a po podkreceniu juz nic ) wszystko wygladalo ze moto smiga ok ... wlasnie az chcialem dzis odpalic moto ( tzn wczoraj ) problemy te same jak tydzien temu ale teraz poczulem olej i nie chcialem grzac silnika itd. tym bardziej jak sprawdzilem olej i ubytek byl duzy bo z polowy bagnetu zlecialo na minimum a zrobilem okolo 70-100 Km na tym


No nic ... obawiam sie ze w tym sezonie juz nie odpale suzi :/ moja wiedza juz sie skonczyla ... a brak $$ na serwis blokuje mnie dosc mocno :/
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 782
Skąd: Otwock
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

Moje zdanie a raczej przypuszczenia takie:
Jak ci wypiaskowali dekle od środka to piasek mógł w zakamarkach się nabić następnie dekle poszły na malowanie a tam piasek mógł zostać lekko pokryty lakierem choć nie koniecznie później założyłeś dekle na moto odpaliłeś motóra silnik złapał temperatury olej wypłukał piasek a ten dostał się cylindrów i załatwił ci gładzie cylindrów czyli narobił malutkich rys na ściankach cylindrów, skutek tego przez te mini ryski przedostaje się olej i wylatuje do św. Piotra przez tłumik.

Jak to wyleczyć?
O tuż zmienić cylindry tłoki pierścienie ewentualnie zrobić szlif cylindrów

Tak mogło być ale miejmy nadzieje że nie było bo koszta duże, a z twierdzeniem padniętej uszczelki pod głowicą bym się nie zgodził bo co niby ma uszczelka pod głowicą
do puszczania oleju jak silnik chłodzony jest powietrzem a nie wodą???
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
kysa275 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43
Dołączył: 28 Cze 2009
Pochwał: 3
Posty: 349
Skąd: K-Kozle
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

A co ma chłodzenie do tego jakie jest? Do głowicy są poprowadzone kanały olejowe i gdy przepali się uszczelka to z nich dostaje się olej do cylindra. A z twoją teorią z piaskiem to kolega musiał by mieć naprawdę zajebistego pecha :)
_________________
VTR1000F
 
 
 
sezrg 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 17
Posty: 821
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

no to fakt
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

MacGyver napisał/a:
Molej wypłukał piasek a ten dostał się cylindrów i załatwił ci gładzie cylindrów czyli narobił malutkich rys na ściankach cylindrów, skutek tego przez te mini ryski przedostaje się olej


uszczelka pod głowica też może być ale ja nie wierze w taki przypadek bo ile razy coś się pierd*li przy moto to trzeba patrzyć co sie ostatnio robiło. Też myśle że coś z tego malowania musiało sie stać ale jak już zniszczyło cylinder to raczej panewki też mogły sie porysować. Lepiej nie jeździć tylko odrazu rozebrać silnik bo moze coś sie da uratować ale taki silnik to już na części.
 
 
 
matelechu999
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

słuchajcie mam taki sam problem a moze bardzo podobny jak kolega wyzej . dokladnie zapi**dala mi lewa swiece olej prawa jest ok tak jakby kolor "kawy z mlekiem' , pali mi na jeden baniak . strasznie kopcił ale po podgrzaniu i wymianie jednej swiecy juz nie kopci . strzela w tlumik i jak jest zimny tzn chwile po chodzi to jak mu odkrece prawie do konca manetke na biegu jalkowym i efektywnie puszcze i chce nadla mu odkrecic to sie muli i po chwili wchodzi w oboroty.. jak myslicie co moze byc przyczyna takiego stanu.. dzis oddalem moto do mech i wytlumaczylem mu co sie z nim dzieje..
 
 
Salvelinus
[Usunięty]

  Wysłany: Sro 24 Sie, 2011   

Może nie mieć kompresji na lewym garze. Silnik mgól swoje przeżyć :(
 
 
sezrg 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 17
Posty: 821
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Sro 24 Sie, 2011   

matelechu999 napisał/a:
strzela w tlumik i jak jest zimny tzn chwile po chodzi to jak mu odkrece prawie do konca manetke na biegu jalkowym i efektywnie puszcze i chce nadla mu odkrecic to sie muli i po chwili wchodzi w oboroty.. jak myslicie co moze byc przyczyna takiego stanu.. dzis oddalem moto do mech i wytlumaczylem mu co sie z nim dzieje


jak dla mnie to gazniki , paliwo , albo cos z iskrą-kable , cewka
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
matelechu999
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2011   

Do sezrg a to ze pali mi na jeden baniak i zalewa lewa swiece no i kopcił jak stary autobus pod góre jednak po przypaleniu swiec juz nie pali oleju wiesz moze co to mzoe byc ?
 
 
LukSwi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Sie, 2011   

Mi palił na jeden gar jak mi się zacioł pływak może to coś z gaźnikami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.