Tuning LPG |
Autor |
Wiadomość |
szef_ff [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2008 Tuning LPG
|
|
|
Co myślicie o tym żeby założyć do GSa instalację gazową? 6litrów LPG/100km....
taniej sie chyba nie da A tak poważnie pytając to jakikolwiek zakład podjąłby się instalacji takiej instalacji w motocyklu? |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2008
|
|
|
nie ma chłodzenia
nie ma miejsca na butle w przestrzeni oddzielonej od kierowcy i pasażera |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
leon
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 01 Wrz 2007 Posty: 1819 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2008
|
|
|
W maluchu też jest chłodzenie powietrzem, a przestrzeń "oddzieloną" od kierowcy i pasażera znaleziono pod siedzeniem i zamontowano tam butlę. Tak że pewnie by się dało, oczywiście bez żadnych przeglądów,papierów, itp. Na przejście przeglądu rejestracyjnego nie ma szans. Ale czy jest sens w ogóle coś takiego montować? |
_________________ http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk
http://www.grupa-poludnie.info |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2008
|
|
|
jestem za maxymalną legalnością .... |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2008
|
|
|
Na motodriver forum jest bądź był koleś który miał zainstalowany gaz w kawie jak się nie mylę.Zresztą wpisz w google gaz+moto i napewno znajdzie sie cos na ten temat. |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2008
|
|
|
W gazecie MOTOCYKL był artykuł o Uralu z instalacją LPG Problem podgrzewania parownika został rozwiązany poprzez zamontowanie wężownicy na kolektorach wydechowych i stworzenie z tego obiegu zamkniętego. Z tego co pamiętam to właściciel po kilkutygodniowej walce z urzędami i stacjami diagnostycznymi (obiło się chyba o jakiś trybunał nawet) uzyskał wpis w dowodzie sprawności i legalności instalacji Druga sprawa to że ural miał wózek boczny wiec miał koleś sporo miejsca a w GS-ie to chyba tylko w kufer by się dało
Ale w sens tej całej przeróbki bym wątpił... po co zmieniać coś co jest dobre i dostarcza sporo frajdy |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
szef_ff [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2008
|
|
|
pytałem tak dla hecy. Ostatnio dużo przeglądam duperelków na necie z przerabianiem silników na paliwa ropopochodne w coś innego. Jest sporo napisane o zasilaniu silnika mieszanka pary wodnej i paliwowo-powietrznej. Instalacja strasznie prosta. Aż wierzyć sie nie chce ze to działa. |
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2008
|
|
|
jak motor to tylko benzyna |
|
|
|
|
ADaS
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 54 Skąd: Wydminy
|
Wysłany: Sob 29 Mar, 2008
|
|
|
bodajże w "świecie motocykli" był motor z silnikiem diesla i chyba tez nieźle pomykał |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 29 Mar, 2008
|
|
|
to prawda nowoczesne diesla są godnym przeciwnikiem
wystarczy spojrzec na wyścigi 400m czy tez rajdy
zreszta nie bez powodu ON kosztuje prawie tyle co PB wraca sie do ropniaków |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Mar, 2008
|
|
|
ja w dieslu widzę podstawowy minus: waga. Fakt że nowsze są o wiele lżejsze, ale dalej ciężkie bydle z tego. Dlatego w moto się średnio by sprawdzał |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 29 Mar, 2008
|
|
|
ale jest wieeelki + moment obrotowy .... który niweluje wszystkie minusy |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Mar, 2008
|
|
|
ale jest kolejny duuuzy minus: odglos silnika... |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Mar, 2008
|
|
|
rozmiary...
fakt że ten moment, dobra sprawa...
niestety nowe diesle to już nie to samo... pompowtryskiwacze są strasznie drogie i niesamowicie podatne na zły olej, złe paliwo itd. Podobnie silniki są strasznie wyczulone na paliwo... nie to co stare diesle. Stary transit w robocie na rozpuszczalniku zrobił kiedyś kawałek trasy jak wahy zabrakło xD |
|
|
|
|
ascon20 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Mar, 2008
|
|
|
totalna głupota !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie rozumiem o czym wy dyskutujecie , może sprzedajcie gs-y i kupcie sobie może żuki albo nyski z gazem i śmigajcie. |
|
|
|
|
|