Gs muli i ledwo jedzie (zimny dzien) ! |
Autor |
Wiadomość |
Mic_gda [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2008
|
|
|
szef_ff: swiece podobno mam nowe.
Musze kupic klucz do swiec, wtedy sprawdze jak sprawa wyglada.
Teraz u mnie lezy snieg, wiec narazie nie bede zadnych testow robil. Czekam az sie ociepli.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
Szef_ff nie wiem czy znalazłeś:
ON- wiadomo, kranik otwarty
RES- rezerwa (wie ktoś ile litrów jest na rezerwę?)
PRI- paliwo leci bez podciśnienia (kranik jest podciśnieniowy- jeżeli takowe podciśnienie od gaźnika pojawi się na kraniku-paliwo leci). Pozycja PRI umożliwia przepływ paliwa pomijając podciśnienie (przydatne np. przy zalewaniu gaźników ) |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
Mic_gda napisał/a: | szef_ff: swiece podobno mam nowe.
Musze kupic klucz do swiec, wtedy sprawdze jak sprawa wyglada.
|
ja odkrecam swiece kluczem do kół samochodowych xD
michal - rezerwa to (obiło mi sie gdzies o uszy?) 4litry ale ja na tej rezerwie malutko zawsze moge przejechac. praktycznie odrazu na stacje jade |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
aha właśnie tak myślałem ile na tej rezerwie daje rade zrobić... ale jeżeli byłyby to 4litry to przy oszczędnej jeździe w trasie nawet i 100km by podciągnął ... |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
spokojnie 60 km zrobisz na rezerwie |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
dobrze wiedzieć na przyszłość Dzięki chłopaki |
|
|
|
|
szef_ff [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
a co na kraniku znaczy FUEL? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
szef_ff napisał/a: | a co na kraniku znaczy FUEL? |
Paliwo.
On -przepływ włączony podciśnieniem - normalne użytkowanie - dźwignia kranika do dołu
Res -rezerwa - przepływ włączony podciśnieniem - dźwignia z lewej
Pri - zalewanie suchych gaźników . Nie wolno jeździć na tym położeniu. Paliwo leci bez wzgledu na uruchomienie silnika. - dźwignia w górze |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
zwróć uwagę że na FUEL nie możesz ustawić bo to tylko oznaczenie do czego służy kranik |
|
|
|
|
szef_ff [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
No własnie sie dziwiłem dlaczego nie moge na tą pozycje przekręcić A z anglika jestem kiepski. A jak mam w pozycji PRI to rozgrzany silnik może mieć obroty około 2.5k ? Wogóle to coś mułowata ta moja gska. We dwójke 83kg + 45kg ledwo ją do 120 dociągnąłem i to na 5 biegu bo na 6 już nie chciała iść. Czy to może być efekt tych marnych 34KM? |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
bardzo możliwe |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
Zblokowany silnik GS-a do 34 KM ma prędkość maksymalną 140 km/h.
Więc we dwójkę więcej niż 130 km/h bym się nie spodziewał.
Przed jazdą we dwójkę zwiększyłeś ciśnienie w tylnym kole? |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
szef_ff [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
Nie zwiększałem. W sumie to tylko 4km przejechałem. Takie małe rozruszanie łańcucha co by nie zapomniał w która stronę ma sie kręcić. Jest gdzieś na forum napisane jak odblokować gaźniki? Tylko chodzi mi o jakiś dokładny opis a nie zmniejsz dysze załóż nowy dekielek przepustnicy. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
szef_ff napisał/a: | Nie zwiększałem. W sumie to tylko 4km przejechałem. Takie małe rozruszanie łańcucha co by nie zapomniał w która stronę ma sie kręcić. Jest gdzieś na forum napisane jak odblokować gaźniki? Tylko chodzi mi o jakiś dokładny opis a nie zmniejsz dysze załóż nowy dekielek przepustnicy. |
Po pierwsze to 4km to za mało do porządnego rozgrzania silnika przy tych temperaturach. Zimny silnik będzie słabszy.
Przeczytaj ten artykuł i porównaj dysze i pozostałe elementy ze swoimi.
http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf
W pokrywkach przepustnic sa wklejone ograniczniki otwarcia przepustnicy. Mają kształt grzybka i trzeba je oderwać. Pod pokrywkami powinne byc małe oringi w miejscu podłaczenia wakuometrow. Sprawdzasz od razu stan membran , czy nie sa dziurawe.Potem wymieniasz dysze głowne w obu gaźnikach zgodzenie z serwisówka. U mnie jest 122,5. Iglice ustaw na 4 rowek od góry . Dysze kupisz w larssonie za 16pln/szt.
Generalnie w twoim moto trzeba zrobic kompletny serwis z regulacja zaworów , oddławieniem gaźników i ich regulacja a potem synchro. Warto tez zmierzyć ciśnienie sprężania . Minimalne powinno wynosić 10barów. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 24 Mar, 2008
|
|
|
Cytat: | A z anglika jestem kiepski |
dobrze że w motocyklu nie ma korka 710
|
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
|