Pytanie o Kierownice
Odpowiedz do tematu

as1799
[Usunięty]
: Pytanie o Kierownice
Witam Serdecznie

Mam małe pytanie czy kierownica skladająca sie z dwóch części prawej i lewej - czy te dwa prenty w roznych rocznikach miały inne wymiary??

Dzieki za pomoc

power_bit
[Usunięty]
:
Z tego co mi wiadomo to te "prenty" :rotfl: są jednakowe :)
Tak na marginesie to clip-on :wstyd:

Krzycho
[Usunięty]
:
Zależy czy więcej lewych czy prawych winkli robisz, to się mógł któryś rozciągnąć :rotfl: :P Nie no, takiej samej długości są ;)

:
Panowie nie nabijajcie się z gościa. :P

"Te pręty" są takiej samej długości.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
as1799
[Usunięty]
:
Wiem ze dwa sa jednakowe. To jest jasne moze mnie nie zrozumieliscie.

Pytam czy np w roczniku 1991 mogły dwa prenty bys krutsze niz te same dwa w roczniku np z 1995 roku.

??

Dzieki :)

A i jeszcze mam pytanie?? wyczytałem ze promien skretu jest 35 stopni w prawa i lewa strone ale kierownica w lewa strone wiecej od baku odstaje a jak skrecimy ja w prawa to jest blizej. Też tak jest uwas??

power_bit
[Usunięty]
:
as1799 napisał/a:
Wiem ze dwa sa jednakowe. To jest jasne moze mnie nie zrozumieliscie.

Pytam czy np w roczniku 1991 mogły dwa prenty bys krutsze niz te same dwa w roczniku np z 1995 roku.

??

Dzieki :)

A i jeszcze mam pytanie?? wyczytałem ze promien skretu jest 35 stopni w prawa i lewa strone ale kierownica w lewa strone wiecej od baku odstaje a jak skrecimy ja w prawa to jest blizej. Też tak jest uwas??


Pytasz to odpowiadam:
Te "prenty" :hyhy: były we wszystkich rocznikach jednakowej długości.

Powodów, że kierownica po skręceniu ma różne odległości od baku może być kilka:
"prent" :rotfl: jest bardziej, mniej wkręcony.
Motocykl miał dzwon i spowodowało to przegięcie ogranicznika skrętu.
Ciężarki kierownicy mogą mieć różne długości.
Uchwyt w którym jest zamocowany pręt :hyhy: jest przegięty (np parkingowka)

Po pierwsze zmierz dokładną długość dwóch "prętów"
Potem będziemy myśleć dalej, odległość od baku powinna być ta sama.

as1799
[Usunięty]
:
No to powiem to co ja wiem jak sprawdzalem dwa motorki

Mam kawe ltd 454 i w niej tak samo w lewa skreca mniej a w prawa wiecej nie miała dzowna i nic z tych zeczy.

Drugie doswiadczenie spotkałem kumpla i tez ma gs i kiera skreca tak jak umnie

Wiec czy przypadkeim nie jest tak ze ida przewody i by z nimi nic sie nie stało to inny max jest??

Co do prentow mam dwa kupione teraz nie wiem z ktorego roku i sa jednakowe ale o koło 1-2 cm krotsze niz te wczesniejsze ktore miałem.

Ogranicznik nie widac by było cos z nim kombinowane motor jedzie prosto i wszystko niby ok.

Co do ciezarków to sa takie same nie zadawal bym głupich pytan :P

power_bit
[Usunięty]
:
as1799 napisał/a:
No to powiem to co ja wiem jak sprawdzalem dwa motorki

Mam kawe ltd 454 i w niej tak samo w lewa skreca mniej a w prawa wiecej nie miała dzowna i nic z tych zeczy.

Drugie doswiadczenie spotkałem kumpla i tez ma gs i kiera skreca tak jak umnie


Byłem specjalnie w garażu, odległość od baku jest identycznie taka sama po skręceniu w prawo jak i w lewo. Na oko to jakieś 2-3 cm.
Teraz ide spać :spi:

as1799
[Usunięty]
:
Ok

Dzieki

To nie wiem :P

:
trochę odgrzebie temat, ale mam pytanie nieco innej natury czy jak zmienię kiere na akcesoryjną (clip-on) w jakimkolwiek moto. To czy w "nowej" kierze są gwinty na mocowanie ciężarków czy są puste w środku?

Zaliczyłem szlifa i zerwałem końcówkę gwintu wraz z ciężarkiem i tak kmine czy rzeźbić z np. dłuższą śrubą czy kupić nową kiere.

"Życie grozi śmiercią"
:
możesz kupić odpowiednią śrubę w sklepie, który robi częsci na wymiar np

lub też kupic starą kierą np od Seta lub allegro i wyciągnąć z niej mocowanie, rozbebeszjąc kierownicę.

przy kupnie nowej, nie jestem pewien, ale kupujesz kierownicę tylko :|

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
Na razie pojeżdżę bez ciężarka lub z tą dłuższą śrubą, ale w ogóle muszę pomalować moto i tak mnie korci czy sobie nie powymieniać pewnych elementów pod kolor. Bo jak patrzyłem po używkach z allegro to szału nie ma. A nie chce się tak bawić w przeszczepy. Nic w zimę będę kminił i dłubał ;)

"Życie grozi śmiercią"
:
Jak zamieniałem kierownicę to nowa nie miała żadnych gwintów. Za chyba 25 zł dokarz mi dorobił takie gwinty a mechanik później tylko dotknął migomatem.



Jak byś dorabiał to niech Ci zrobi gwint na wylot bo przez to musiałem jeszcze odpowiednie śruby kupować bo oryginalne były za długie.

:
Dzięki wielkie Machu za info. o to mi chodziło. Masz piwko u mnie, a że i okazja już za tydz będzie :evil: :evil:

"Życie grozi śmiercią"
:
power_bit napisał/a:

Byłem specjalnie w garażu, odległość od baku jest identycznie taka sama po skręceniu w prawo jak i w lewo. Na oko to jakieś 2-3 cm.
Teraz ide spać :spi:


A czy może ktoś napisać jaka powinna być odlełość końca rury oryginalnej kierownicy (tam gdzie montuje się balansery) od baku w wersjach poliftowych? Po zerknięciu na ten wątek postanowiłem sprawdzić jak wygląda to u mnie (mimo, że nic nie ściąga i motocykl jedzie prosto) mam lekkie odstępstwa dla prawej i lewej strony... ciekaw jestem która ze stron jest trochę wygięta.

"You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close"
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.