Witam Serdecznie
Mam małe pytanie czy kierownica skladająca sie z dwóch części prawej i lewej - czy te dwa prenty w roznych rocznikach miały inne wymiary??
Dzieki za pomoc
Odpowiedz do tematu
: Pytanie o Kierownice
:
Z tego co mi wiadomo to te "prenty" są jednakowe
Tak na marginesie to clip-on
Tak na marginesie to clip-on
:
Zależy czy więcej lewych czy prawych winkli robisz, to się mógł któryś rozciągnąć Nie no, takiej samej długości są
:
Panowie nie nabijajcie się z gościa.
"Te pręty" są takiej samej długości.
"Te pręty" są takiej samej długości.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Wiem ze dwa sa jednakowe. To jest jasne moze mnie nie zrozumieliscie.
Pytam czy np w roczniku 1991 mogły dwa prenty bys krutsze niz te same dwa w roczniku np z 1995 roku.
Dzieki
A i jeszcze mam pytanie?? wyczytałem ze promien skretu jest 35 stopni w prawa i lewa strone ale kierownica w lewa strone wiecej od baku odstaje a jak skrecimy ja w prawa to jest blizej. Też tak jest uwas??
Pytam czy np w roczniku 1991 mogły dwa prenty bys krutsze niz te same dwa w roczniku np z 1995 roku.
Dzieki
A i jeszcze mam pytanie?? wyczytałem ze promien skretu jest 35 stopni w prawa i lewa strone ale kierownica w lewa strone wiecej od baku odstaje a jak skrecimy ja w prawa to jest blizej. Też tak jest uwas??
:
Pytasz to odpowiadam:
Te "prenty" były we wszystkich rocznikach jednakowej długości.
Powodów, że kierownica po skręceniu ma różne odległości od baku może być kilka:
"prent" jest bardziej, mniej wkręcony.
Motocykl miał dzwon i spowodowało to przegięcie ogranicznika skrętu.
Ciężarki kierownicy mogą mieć różne długości.
Uchwyt w którym jest zamocowany pręt jest przegięty (np parkingowka)
Po pierwsze zmierz dokładną długość dwóch "prętów"
Potem będziemy myśleć dalej, odległość od baku powinna być ta sama.
as1799 napisał/a: |
Wiem ze dwa sa jednakowe. To jest jasne moze mnie nie zrozumieliscie.
Pytam czy np w roczniku 1991 mogły dwa prenty bys krutsze niz te same dwa w roczniku np z 1995 roku. Dzieki A i jeszcze mam pytanie?? wyczytałem ze promien skretu jest 35 stopni w prawa i lewa strone ale kierownica w lewa strone wiecej od baku odstaje a jak skrecimy ja w prawa to jest blizej. Też tak jest uwas?? |
Pytasz to odpowiadam:
Te "prenty" były we wszystkich rocznikach jednakowej długości.
Powodów, że kierownica po skręceniu ma różne odległości od baku może być kilka:
"prent" jest bardziej, mniej wkręcony.
Motocykl miał dzwon i spowodowało to przegięcie ogranicznika skrętu.
Ciężarki kierownicy mogą mieć różne długości.
Uchwyt w którym jest zamocowany pręt jest przegięty (np parkingowka)
Po pierwsze zmierz dokładną długość dwóch "prętów"
Potem będziemy myśleć dalej, odległość od baku powinna być ta sama.
:
No to powiem to co ja wiem jak sprawdzalem dwa motorki
Mam kawe ltd 454 i w niej tak samo w lewa skreca mniej a w prawa wiecej nie miała dzowna i nic z tych zeczy.
Drugie doswiadczenie spotkałem kumpla i tez ma gs i kiera skreca tak jak umnie
Wiec czy przypadkeim nie jest tak ze ida przewody i by z nimi nic sie nie stało to inny max jest??
Co do prentow mam dwa kupione teraz nie wiem z ktorego roku i sa jednakowe ale o koło 1-2 cm krotsze niz te wczesniejsze ktore miałem.
Ogranicznik nie widac by było cos z nim kombinowane motor jedzie prosto i wszystko niby ok.
Co do ciezarków to sa takie same nie zadawal bym głupich pytan
Mam kawe ltd 454 i w niej tak samo w lewa skreca mniej a w prawa wiecej nie miała dzowna i nic z tych zeczy.
Drugie doswiadczenie spotkałem kumpla i tez ma gs i kiera skreca tak jak umnie
Wiec czy przypadkeim nie jest tak ze ida przewody i by z nimi nic sie nie stało to inny max jest??
Co do prentow mam dwa kupione teraz nie wiem z ktorego roku i sa jednakowe ale o koło 1-2 cm krotsze niz te wczesniejsze ktore miałem.
Ogranicznik nie widac by było cos z nim kombinowane motor jedzie prosto i wszystko niby ok.
Co do ciezarków to sa takie same nie zadawal bym głupich pytan
:
Byłem specjalnie w garażu, odległość od baku jest identycznie taka sama po skręceniu w prawo jak i w lewo. Na oko to jakieś 2-3 cm.
Teraz ide spać
as1799 napisał/a: |
No to powiem to co ja wiem jak sprawdzalem dwa motorki
Mam kawe ltd 454 i w niej tak samo w lewa skreca mniej a w prawa wiecej nie miała dzowna i nic z tych zeczy. Drugie doswiadczenie spotkałem kumpla i tez ma gs i kiera skreca tak jak umnie |
Byłem specjalnie w garażu, odległość od baku jest identycznie taka sama po skręceniu w prawo jak i w lewo. Na oko to jakieś 2-3 cm.
Teraz ide spać
:
Ok
Dzieki
To nie wiem
Dzieki
To nie wiem
:
trochę odgrzebie temat, ale mam pytanie nieco innej natury czy jak zmienię kiere na akcesoryjną (clip-on) w jakimkolwiek moto. To czy w "nowej" kierze są gwinty na mocowanie ciężarków czy są puste w środku?
Zaliczyłem szlifa i zerwałem końcówkę gwintu wraz z ciężarkiem i tak kmine czy rzeźbić z np. dłuższą śrubą czy kupić nową kiere.
Zaliczyłem szlifa i zerwałem końcówkę gwintu wraz z ciężarkiem i tak kmine czy rzeźbić z np. dłuższą śrubą czy kupić nową kiere.
"Życie grozi śmiercią"
:
możesz kupić odpowiednią śrubę w sklepie, który robi częsci na wymiar np
lub też kupic starą kierą np od Seta lub allegro i wyciągnąć z niej mocowanie, rozbebeszjąc kierownicę.
przy kupnie nowej, nie jestem pewien, ale kupujesz kierownicę tylko
lub też kupic starą kierą np od Seta lub allegro i wyciągnąć z niej mocowanie, rozbebeszjąc kierownicę.
przy kupnie nowej, nie jestem pewien, ale kupujesz kierownicę tylko
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
Na razie pojeżdżę bez ciężarka lub z tą dłuższą śrubą, ale w ogóle muszę pomalować moto i tak mnie korci czy sobie nie powymieniać pewnych elementów pod kolor. Bo jak patrzyłem po używkach z allegro to szału nie ma. A nie chce się tak bawić w przeszczepy. Nic w zimę będę kminił i dłubał
"Życie grozi śmiercią"
:
Jak zamieniałem kierownicę to nowa nie miała żadnych gwintów. Za chyba 25 zł dokarz mi dorobił takie gwinty a mechanik później tylko dotknął migomatem.
Jak byś dorabiał to niech Ci zrobi gwint na wylot bo przez to musiałem jeszcze odpowiednie śruby kupować bo oryginalne były za długie.
Jak byś dorabiał to niech Ci zrobi gwint na wylot bo przez to musiałem jeszcze odpowiednie śruby kupować bo oryginalne były za długie.
:
Dzięki wielkie Machu za info. o to mi chodziło. Masz piwko u mnie, a że i okazja już za tydz będzie
"Życie grozi śmiercią"
:
A czy może ktoś napisać jaka powinna być odlełość końca rury oryginalnej kierownicy (tam gdzie montuje się balansery) od baku w wersjach poliftowych? Po zerknięciu na ten wątek postanowiłem sprawdzić jak wygląda to u mnie (mimo, że nic nie ściąga i motocykl jedzie prosto) mam lekkie odstępstwa dla prawej i lewej strony... ciekaw jestem która ze stron jest trochę wygięta.
Odpowiedz do tematu
power_bit napisał/a: |
Byłem specjalnie w garażu, odległość od baku jest identycznie taka sama po skręceniu w prawo jak i w lewo. Na oko to jakieś 2-3 cm. Teraz ide spać |
A czy może ktoś napisać jaka powinna być odlełość końca rury oryginalnej kierownicy (tam gdzie montuje się balansery) od baku w wersjach poliftowych? Po zerknięciu na ten wątek postanowiłem sprawdzić jak wygląda to u mnie (mimo, że nic nie ściąga i motocykl jedzie prosto) mam lekkie odstępstwa dla prawej i lewej strony... ciekaw jestem która ze stron jest trochę wygięta.
"You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close"