Suzuki GS 500E by lencol
Odpowiedz do tematu

: Suzuki GS 500E by lencol
W prawdzie suzuki stoi u mnie już od marca, ale jakoś nie było czasu się pochwalić ;) ;)
Rocznik 1996r. Na silniku zrobione jest niecałe 40tys. km. Jak widać jest po lekkim szlifie;p
W prawdzie trzeba ją jeszcze dopieścić wizualnie ale na serducho nie mogę na razie narzekać;p Zobaczymy co pokaże dłuższe użytkowanie;p
Jak już niektórzy na forum wiedzą jest kilka mankamentów związanych z szlifowaniem motocykla asfaltem co uczynił poprzedni właściciel;p A dokładniej lekko krzywa tarcza (wydaje mi się, że ucierpiała właśnie podczas szlifu) i wgniotka na baku od manetki gazu.
Kupiłem już z wydechem Micron`a, który bardzo dobrze pomrukuje :hyhy: p





Ostatnio zmieniony przez lencol Czw 08 Mar, 2012, w całości zmieniany 1 raz
Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
afron
[Usunięty]
:
fajny motór :D jak silnik chodzi dobrze to jest ekstra, wszelkie "poprawki blacharsko-lakiernicze" to tylko kosmetyka. Najważniejsze, że serducho dobrze bije :)

Fajny pies :P

szerokości!

huh
[Usunięty]
:
widac ze malowany itp, ale podoba mi sie kolor ramy, tez planuje taki u siebie;>
szerokośći!:)

:
Rób co Ci mówiłem jak u Ciebie byłem i będzie dobrze ;)
moto jest ładny, dbaj a będzie dobrze służył :)

No i w końcu musimy polatać razem :D

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Podoba mi się kolor ramy

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Piotras_5 napisał/a:

No i w końcu musimy polatać razem :D


No musimy musimy;)

Narazie się jeszcze z papierkami ociągam;)

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
Czas na parę słówek o modernizacjach;)
Na wałek zdawczy została założona mniejsza zębatka, a dokładnie 14 zębowa zamiast standardowej 16-zębowej.
Ubyło jak wiadomo z V-max ale za to zrobił się trochę mocniejszy, choć różnica nie była odczuwalna.
Przyszła kolej na tylna zębatkę.
Po przeglądnięciu katalogów DIDa i Sunstara udało mi się dobrać odpowiednią zębatkę. Okazało się, że w GSF 600 występuje zębatka 42 zębowa z odpowiednią ilością otworów mocujących i identycznych rozstawach co w naszym GSie. Jedynym problemem była tylko jej grubość. Nasz Gs posiada łańcuch o rozmiarze 520, a GSF 600 ma rozmiar 530. Zębatkę zamówiłem i stoczyłem na odpowiednią grubość z zachowaniem zarysu ewolwentowego.

Po krótkiej przejażdżce mogę powiedzieć, że V - max spadła dość drastycznie do 160km/h.
Na 6 biegu przy 10 tys obr. jadę 160km/h, a z uwagi na wysokie obroty nie ma co dalej kręcić:/
Przyspieszenie wzrosło proporcjonalnie do strat prędkości maksymalnej i mogę powiedzieć, że jak tak dalej będę rwał to następne do wymiany będzie sprzęgło :] :p


Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
Oj Łęcki Łęcki, co z Ciebie kurde bele będzie :P

Musimy się spotkać i to ogarnąć, proponuje wstępnie sobota / niedziela jak będzie ładna pogoda? :> :)

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Zapomniałem dodać, że założyłem także wyświetlacz biegów;) Myślałem, że będzie to tylko taki bajerek, ale muszę przyznać, że przydaje się podczas wyprzedzania lub dojeżdżania do krzyżówek przy zrzucaniu biegów. Płytkę sam wykonałem wg. własnego projektu. Układ składa się z 6 oporów i 27 najtańszych diód jakie były w sklepie elektronicznym.

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
to do 100km/h masz teraz ze 3sek :D

Bonzo
[Usunięty]
:
Fajnie to wszystko się komponuje. Wypoleruj sobie ożebrowanie silnika, to będzie się świetnie komponował ze śrubami od pokryw :)

A rama prosta, mam nadzieję ?

:
Prosta, prosta :P a co do polerki to może jak będzie czas... Na tą zimę mam w planie zawory do wyregulowania, wszystkie simeringi pod osłoną przedniej zębatki i łańcuch bo jak go nie wymienie to w krótkim czasie mi nowe zębatki zniszczy :zdziwko:

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
Potwierdzam, wczoraj śmigaliśmy, przy V max faktycznie spada GS Lencola, ale za przeproszeniem, ma niezłe przypierdolenie, mój fabryczny gs wymiękł do 160 :P

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Mogę wiedziec gdzie zamawiałes zębatki? i jakie to koszta?
Dodaj wiecej fotek zegarów i wyswietlacza :)

:
Zębatki zamawiałem na allegro. Przednia jakieś 30ziko, a tylna 80;P
Na kółeczko idzie jak zły :rotfl:
Wklejam fotę pomalowanego proszkiem tylnego wahacza. Musiałem założyć nowe łożyska :kwasny: (koszt 100zł z przes.).

Ale na pocieszenie naklejka się ładnie komponuje;p



No i łańcuch jest nowy :rotfl:

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.