Gratki stary
teraz to będzie lans na mieście!
Odpowiedz do tematu
:
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Mam identycznego GS'a jak Twój. Kolor identyczny, naklejki takie same nawet rocznik ten sam. Dla trochę ciemnawych ludzi - kolor ramy jest oryginalny! Takie wersje właśnie wychodziły z szarą ramą (też mam szarą ramę). Dużo lepiej ten motorek wygląda z takim kolorem ramy a nie jak z białą jak jakiś romet
Różnica między naszymi moto jest tylko taka że ja mam w wersji z owiewkami five stars oraz mam 30tyś przebiegu nabite
W przyszłym roku jednak będę musiał go odsprzedać przed wakacjami. Przesiadka na fazera 600 (02-03)
Różnica między naszymi moto jest tylko taka że ja mam w wersji z owiewkami five stars oraz mam 30tyś przebiegu nabite
W przyszłym roku jednak będę musiał go odsprzedać przed wakacjami. Przesiadka na fazera 600 (02-03)
:
Mi też się wydaje, że do GS'a nie pasuje biała rama. Dobrze, że fabryczne są srebrne.....
kolo napisał/a: |
Dużo lepiej ten motorek wygląda z takim kolorem ramy a nie jak z białą jak jakiś romet |
Mi też się wydaje, że do GS'a nie pasuje biała rama. Dobrze, że fabryczne są srebrne.....
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
To ten lakier srebrny musieli dość mocno rozcieńczyć Z bliska może jakiś odcień widać ale już z kilku metrów to w biel wchodzi. Szary albo czarny kolor najlepszy
:
Dzisiaj zamocowałem uchwyt pod nawe/kamere/telefon.
Mam nadzieje że prezentuje się dobrze
Mam nadzieje że prezentuje się dobrze
:
Panie Łęcki, co ty jeszcze z tym moto wymyślisz ciekawego?
Rany julek
Rany julek
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Bardzo fajny bajer. Zakupiłeś czy po znajomości stworzyłeś? Osobiście jestem na kupnie kamerki i nie mogę przeboleć tego, że u mnie pomysł się nie sprawdzi przez przyciemnioną szybkę...
:
O w mordę - na to nie wpadłem . Skąd takie "cudo" wytrzasnąłeś (ile kosztowało)?
lencol napisał/a: |
Dzisiaj zamocowałem uchwyt pod nawe/kamere/telefon. |
O w mordę - na to nie wpadłem . Skąd takie "cudo" wytrzasnąłeś (ile kosztowało)?
WSK 175->GS 500E->GSX 650F
:
Uchwyt narysowałem w autoCADzie i wypaliłem ze stali węglowej ogólnego stosowania (czyt. St3s) o grubości 4mm, następnie został zagięty i pomalowany. rys w formacie dxf mogę udostępnić jak ktoś chce. Inspirowałem się http://allegro.pl/uchwyt-...1802426550.html
:
Na ftp zamieściłem folder lencol, w którym znajduje się:
Gaźniki motocyklowe pdf - może się komuś przyda
gmole dxf - rysunek w autoCADzie gmoli ale jeszcze nie skończony
gs500 zawory gradus pdf - krótki poradnik na temat kasowania luzów zaworowych
klucz zaworowy dxf - rysunek klucza do zaworów również w autoCADzie
logo suzuki dxf - mam zrobiony brelok do kluczy
mocowanie bak dxf - uchwyt na nawi/kamere/telefon na zbiornik również w AutCADzie
Motocyklista doskonały pdf - wiadomo
odwracanie smoka - jakby ktoś chciał polatać na gumie GSem
oświadczenie pdf - warto wozić w dokumentach
Poradnik - taki tam
ramka zegarow - ramka na zegary, którą wykorzystałem do wyświetlacza zmiany biegów
sunstar suzuki - katalog zębatek
zebatka z 38 dxf - zębatka do naszego moto w AutoCADzie
zebatka z 41 dxf - zębatka do naszego moto w AutoCADzie
Miłego grzebania na ftp
Gaźniki motocyklowe pdf - może się komuś przyda
gmole dxf - rysunek w autoCADzie gmoli ale jeszcze nie skończony
gs500 zawory gradus pdf - krótki poradnik na temat kasowania luzów zaworowych
klucz zaworowy dxf - rysunek klucza do zaworów również w autoCADzie
logo suzuki dxf - mam zrobiony brelok do kluczy
mocowanie bak dxf - uchwyt na nawi/kamere/telefon na zbiornik również w AutCADzie
Motocyklista doskonały pdf - wiadomo
odwracanie smoka - jakby ktoś chciał polatać na gumie GSem
oświadczenie pdf - warto wozić w dokumentach
Poradnik - taki tam
ramka zegarow - ramka na zegary, którą wykorzystałem do wyświetlacza zmiany biegów
sunstar suzuki - katalog zębatek
zebatka z 38 dxf - zębatka do naszego moto w AutoCADzie
zebatka z 41 dxf - zębatka do naszego moto w AutoCADzie
Miłego grzebania na ftp
: Zębatki
do kubła proszę, bo się zamotałem
:
Długo oczekiwany uszczelniacz popychacza sprzęgła jest już w moim domku (dzięki Piotras_5)
Teraz tylko trzeba wysupłać trochę czasu i założyć;)
Długo oczekiwany uszczelniacz popychacza sprzęgła jest już w moim domku (dzięki Piotras_5)
Teraz tylko trzeba wysupłać trochę czasu i założyć;)
:
No qwa, trza sobie pomagać! Nie ma za co, wymieniaj i będziemy zimować
lencol napisał/a: |
Obrazek
dzięki Piotras_5 |
No qwa, trza sobie pomagać! Nie ma za co, wymieniaj i będziemy zimować
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
W związku ze zbliżającą się nieuchronnie zimą, jestem gotów do zainicjowania projektu pt. „Elektro-cooler”
Wszyscy doskonale wiemy na jakiej zasadzie działa intercooler. W skrócie jest to chłodnica powietrza dostarczanego do silnika. Jak wszyscy doskonale wiemy powietrze o niższej temperaturze jest bardziej podatne na ściskanie (silniej możemy je sprężyć). Z tego prostego wniosku wysuwa się kolejny jeszcze prostszy wniosek: zimniejsze powietrze zajmuje mniejszą objętość niż ta sama ilość cząsteczek ciepłego powietrza. A z tego zdania wysuwa się jeszcze prostszy wniosek niż poprzedni: w tej samej objętości cylindra mieści się większa ilości mieszanki. Oczywiście idąc dalej tym tropem trzeba wziąć pod uwagę, że wzrośnie także spalanie, ponieważ należy cały czas utrzymywać odpowiedni stosunek powietrza do paliwa (1:14,4).
Przejdźmy do konkretów.
Poniżej przedstawiam zdjęcie bardzo ciekawego modułu jakim jest ogniwo Peltiera. Jeżeli, dla kogoś to pojęcie jest obce to zapraszam na stronę wikipedii. W skrócie moduł jest swoistą pompą cieplną. W moim projekcie zastosowałem 2 moduły ułożone na sobie. Są to moduły TEC1-12704B. Każdy z modułów dąży do utrzymania stałej różnicy temperatury miedzy jego powierzchniami.
Pierwsze testy przeprowadziłem na dość pokaźnym radiatorze odbierającym ciepło i małym komputerowym radiatorze, który miał robić się coraz zimniejszy.
Maksymalny pobór prądu przez dwa ogniwa wynosi 8 A. Co odpowiada mocy około 80W – 100W. Alternator w naszym GS ma moc 230W, co już zaczyna przerażać…
Radiator od strony zimnej udało mi się schłodzić do temperatury poniżej 0 stopni Celsjusza.
Osiągnięcie niższych temperatur jest możliwe poprzez odprowadzenie ciepła ze strony nagrzewającej się, ponieważ moduły dążą do utrzymania stałej różnicy temperatur (pomijam różnego rodzaju straty).
Radiatory o bardzo dużej liczbie cienkich listków będą znajdować się między filtrem a gaźnikami. Ich zadaniem będzie schłodzić powietrze wpływające do gaźnika. Radiatory odprowadzające ciepło muszą znaleźć się na zewnątrz w takim miejscu, aby powietrze mogło swobodnie przez nie przepływać.
Zapraszam do zadawania pytań;)
Wszyscy doskonale wiemy na jakiej zasadzie działa intercooler. W skrócie jest to chłodnica powietrza dostarczanego do silnika. Jak wszyscy doskonale wiemy powietrze o niższej temperaturze jest bardziej podatne na ściskanie (silniej możemy je sprężyć). Z tego prostego wniosku wysuwa się kolejny jeszcze prostszy wniosek: zimniejsze powietrze zajmuje mniejszą objętość niż ta sama ilość cząsteczek ciepłego powietrza. A z tego zdania wysuwa się jeszcze prostszy wniosek niż poprzedni: w tej samej objętości cylindra mieści się większa ilości mieszanki. Oczywiście idąc dalej tym tropem trzeba wziąć pod uwagę, że wzrośnie także spalanie, ponieważ należy cały czas utrzymywać odpowiedni stosunek powietrza do paliwa (1:14,4).
Przejdźmy do konkretów.
Poniżej przedstawiam zdjęcie bardzo ciekawego modułu jakim jest ogniwo Peltiera. Jeżeli, dla kogoś to pojęcie jest obce to zapraszam na stronę wikipedii. W skrócie moduł jest swoistą pompą cieplną. W moim projekcie zastosowałem 2 moduły ułożone na sobie. Są to moduły TEC1-12704B. Każdy z modułów dąży do utrzymania stałej różnicy temperatury miedzy jego powierzchniami.
Pierwsze testy przeprowadziłem na dość pokaźnym radiatorze odbierającym ciepło i małym komputerowym radiatorze, który miał robić się coraz zimniejszy.
Maksymalny pobór prądu przez dwa ogniwa wynosi 8 A. Co odpowiada mocy około 80W – 100W. Alternator w naszym GS ma moc 230W, co już zaczyna przerażać…
Radiator od strony zimnej udało mi się schłodzić do temperatury poniżej 0 stopni Celsjusza.
Osiągnięcie niższych temperatur jest możliwe poprzez odprowadzenie ciepła ze strony nagrzewającej się, ponieważ moduły dążą do utrzymania stałej różnicy temperatur (pomijam różnego rodzaju straty).
Radiatory o bardzo dużej liczbie cienkich listków będą znajdować się między filtrem a gaźnikami. Ich zadaniem będzie schłodzić powietrze wpływające do gaźnika. Radiatory odprowadzające ciepło muszą znaleźć się na zewnątrz w takim miejscu, aby powietrze mogło swobodnie przez nie przepływać.
Zapraszam do zadawania pytań;)
:
Odpowiedz do tematu
Hej , sorry za bycie noobem w tym temacie
ale o co kaman?!
co nam daje to cudeńko w GS`ach ?
ale o co kaman?!
co nam daje to cudeńko w GS`ach ?
Nie jeźdź szybciej niż myślisz