Aż tak bardzo chcesz przerabiać
Moja suzi wygląda identycznie jak ta z aukcji tylko cała niebieska bez naklejek.
Jak każdy uważa ale osobiście mi się lepiej jeździ z owiewkami niż bez owiewek - tak nie dmucha
Bo bez owiewek przy 140km/h to już szaleństwo
PS: lepiej kup normalne oryginalne suzuki GS 500 E
PS2: do przeróbki musisz wypierdzielić te mocowanie na 2 lampy (ten stelaż) i kupić okrągłą lampę z mocowaniem oryginalnym, kierunkowskazy, oraz kupić okrągłe lusterka i to by było na tyle
Odpowiedz do tematu
:
:
Po tym temacie odechciało mi się takiej zabawy, szczególnie dziury w ramie po owiewkach mnie odrzucają więc kupie E. Pewnie komfort jest większy w owiewkach, ale ja raczej prędkości powyżej 110km/h nie będę osiągał.
:
Też tak kiedyś sobie mówiłem naprawdę, sam zobaczysz że zaczniesz szukać 7 biegu jak zdarza się mnie czy tmi'emu czasami i to szybciej niż myślisz.
cypis napisał/a: |
ja raczej prędkości powyżej 110km/h nie będę osiągał |
Też tak kiedyś sobie mówiłem naprawdę, sam zobaczysz że zaczniesz szukać 7 biegu jak zdarza się mnie czy tmi'emu czasami i to szybciej niż myślisz.
:
ja też często chcę zapiąć siódemkę a jej tam nie ma przydałby się jeszcze taki bardzo nadbieg żeby przy 120km/h obroty były mniejsze.
Za to jak tata mój jechał to się pytał ile to ma biegów bo jechał max na 5 i nie potrzebował wrzucać szóstki
Za to jak tata mój jechał to się pytał ile to ma biegów bo jechał max na 5 i nie potrzebował wrzucać szóstki
:
Odpowiedz do tematu
100-120 km/h można w miarę komfortowo podróżować na nakedzie
140 km/h z szybką akcesoryjną
mówię o dłuższym przelocie kilka godzin, a nie okazyjne rozwinięcie prędkości bo tutaj granica to jakieś 250 km/h dla nakeda bo takie nakedy robią i tyle pocisnąć się da.
W GS'ie powyżej 140 km/h już nic nie ma znaczenia bo nie wyrabia silnik.
Motocykl ma się przede wszystkim podobać właścicielowi, reszta jest mało ważna.
140 km/h z szybką akcesoryjną
mówię o dłuższym przelocie kilka godzin, a nie okazyjne rozwinięcie prędkości bo tutaj granica to jakieś 250 km/h dla nakeda bo takie nakedy robią i tyle pocisnąć się da.
W GS'ie powyżej 140 km/h już nic nie ma znaczenia bo nie wyrabia silnik.
Motocykl ma się przede wszystkim podobać właścicielowi, reszta jest mało ważna.