obroty 2-3 tys po smiganiu |
Autor |
Wiadomość |
suzi93
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: mielec
|
Wysłany: Nie 14 Lut, 2016 obroty 2-3 tys po śmiganiu
|
|
|
Witam jestem nowy także wybaczcie błędy . przejdźmy do sedna zakupiłem suzi gs 500 rok 93 sprowadzona z niemiec z tego co wiem regulacja synchro i czyszczenie gaźników zostało zrobione problem taki że jak odpale suzi pochodzi chwile to obroty sa okolice 1000 a jak się przejadę to już trzyma około 2-3 tyś czasami spadnie na 1500 moje pytanie czemu tak się dzieje ? dodam że sprawdziłem świece po kilku dniach postoju i na lewym cylindrze kawa z mlekiem i sucha a na prawym taka lekko czarna i delikatnie mokra ale bardzo delikatnie i kolejna sprawa jak suzi chodzi na tych 2-3 tys i bardzo delikatnie rusze manetką to ją tak zdławi ale jak chce powoli wkręcić na obroty to zdławi ale idzie w góre z obrotami . bardzo prosze o pomoc kogoś z doświadczeniem i dzięki za wyrozumiałość jeśli jakies błędy po pełniłem |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Nie 14 Lut, 2016
|
|
|
Regulacja gaznikow. Wakazuje na to kolor czarny jednej ze świec. |
|
|
|
|
wolf
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 25 Maj 2010 Pochwał: 11 Posty: 536 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: Nie 14 Lut, 2016
|
|
|
Jest też kwestia regulacji wolnych obrotów - reguluje się na rozgrzanym silniku. |
_________________ Motocykle wciągają jak woźny ćwiartkę... |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Pochwał: 12 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
suzi93
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: mielec
|
Wysłany: Nie 14 Lut, 2016
|
|
|
Czyli jednym słowem najlepiej oddać moto jeszcze raz do synchronizacji i regulacji gaźników . a że tak zapytam jest tu może ktoś z podkarpacia i wie gdzie porządnie to zrobią |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Pochwał: 12 Posty: 445 Skąd: RKR
|
Wysłany: Nie 14 Lut, 2016
|
|
|
Nie oddawalbym go odrazu do mechanika, skoro niby wyregulowana, to rozgrzej go. Nastpenie ustaw pokretlem przy gaznikach (schylisz sie i zobaczysz takie pokretlo na wzor srubki, kreci sie w palcach bez narzedzi), obroty tak na okolo 1,5k. Przejedz sie troche i sprawdz czy jest dalej taka "dziura" w przyspieszeniu, jesli tak to wtedy pasuje wyregulowac gazniki. Jak masz troche pojecia o mechanice to dasz rade sam to zrobic, jak nie to oddaj do jakiegos mechanika. Ogolnie nie jest to mega powazna sprawa wiec praktycznie kazdy mrchanik motocyklowy sobie poradzi.
Widze ze jestes z Mielca, nie bardzo wiem kto moze tam naprawiac. Ale polecam na pewno Matiaasa- ma maega renome, czeka sie dlugo ale potrafi naprawde wiele. Tylko ze on daleko od Cb.
Ogolnie w okolicach krosna moglbym Ci polecic kogos ale nw czy to nie za daleko. W mielcu na pewno tez znajdzie sie jakis mechanik motocyklowy. W Jasle jest tez 50`g ktory naprawia motocykle i tez ma dobra renome. Jakby co to pisz pw, podesle Ci namiary
Ps. Zapraszam do powitalni |
_________________
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+" |
|
|
|
|
suzi93
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: mielec
|
Wysłany: Nie 14 Lut, 2016
|
|
|
Ok dzięki za info będę jutro coś działał
A jeszcze zanim zaczne działać czy to dławienie się motocykla przy delikatnym dodaniu gazu może być spowodowane tym że moto ma dodatkowy filter paliwa zamontowany ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|