GS 500 E
Odpowiedz do tematu

Dawidoo
[Usunięty]
: GS 500 E
Witam serdecznie użytkowników forum.

Chciałbym przedstawić Wam moją GieeSe :d Moto zakupiłem nie całe 2 miesiące temu, także jeszcze zdążyłem na niej troche polatać :D Na początku miałem wątpliwości ogólnie co do GS'ów i szukałem GPz'tki 500. Pewnego pięknego dnia siedziałem u kolegi w serwisie motocyklowym i przeglądałem ogłoszenia, aż tu nagle podjechał koleś na Gsie i co się okazało jest do sprzedania. Nie chętnie, ale zacząłem go oglądać z ciekawości, usiadłem, przejechałem się i w trakcie jazdy uświadomiłem sobie że to jest to moto którego szukam :D Wcześniej jeździłem na GPz ale była jakaś taka zbyt sztywna, CB 500 taka bezpłciowa ( bez urazy :D ) niby turystyk, niby zacięcie sportowe, ogółem nie podobała mi się . Po dokładnym obejrzeniu i sprawdzeniu moto, bez zastanowienia, czym prędzej nazbierałem gotówkę i zakupiłem ją ;d Jedyne co w niej ulepszyłem z wyglądu to białe paski odblaskowe na felgach :) Myślałem też o zakupie owiewek Fivestars, ale nie wiem czy nie zepsuje czaru tego moto (postarzeje go) tymi owiewkami. Proszę o opinie :D Taka mała zagadka dla użytkowników, jak myślicie który rok jest mojego egzemplarza ?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :







:
Ładny, ładny. Dobrze, że na był cały czas użytkowany. Oby się dobrze sprawował. A rok to obstawiam 2000.

:
Bardzo ładny sprzęcik, szkoda, że kapa z prawej nie jest srebrna. Myśle, że rok 98-99 :P

Dawidoo
[Usunięty]
:
yaszczi napisał/a:
Bardzo ładny sprzęcik, szkoda, że kapa z prawej nie jest srebrna. Myśle, że rok 98-99 :P



Tak właśnie, to mnie też troszkę kole w oczy, swoją drogą jakby ktoś miał taki malutki srebrny dekielek na sprzedaż to bardzo chętnie wymienie się za swój i dopłacę :D

AdamSsS
[Usunięty]
:
Fajny . Co do owiewke to wcale go nei postarzą (zobacz na mojego ) . a rocznik to albo 96 albo 2000

teja-1010100
[Usunięty]
:
Też mam Five Star'a i wydaje mi się, że wygląda dzięki temu na nowsze moto a nie starsze.

kamiloss1987
[Usunięty]
:
Normalnie moja motoryna :D ma identyko tylko dekiel normalny :D rok pewnie 2000 ja mam w papierach 2001 ale tak jak już ktoś na forum pisał pewnie pierwsza rejestracja w kraju. Gratulacje sprzeta

cortex
[Usunięty]
:
Dawidoo napisał/a:
Taka mała zagadka dla użytkowników, jak myślicie który rok jest mojego egzemplarza ?


98 rok :)

Dawidoo
[Usunięty]
:
No więc czas i na rozwiązanie zagadki :D Motocykl ma w papierach wbite że jest z 92 roku O_o pewnie jakieś machlojki z ramą były, lecz cała reszta, czyli zawieszenie, karoseria etc. są z roku 2000 :) Idzie prosto, rama prosta ( tak robiłem skan ) w silniku nic nie dzwoni, stuka itp, na obroty wkręca się momentalnie. Przebieg ma na zegarach prawie 60 tysięcy, ale silnik może będzie miał z 30 - 40 tysięcy.Mam przewiercony tłumik w jednym miejscu, ale nie wiem czy to dobrze czy nie, więc może mi doradzicie coś w kwestii co z tym zrobić. Motocykl jest praktycznie w stanie bardzo dobrym, nie patrząc na ten właśnie mały dekielek, jedyne co teraz z większych zabiegów, które muszę zrobić przed sezonem to wyregulować i zsynchronizować gaźniki, bo wolno opada z obrotów :) Raz z ciekawości sprawdzałem Vmax, bo chciałem zobaczyć czy faktycznie 160 dla Gsa to szczyt możliwości i miło się zaskoczyłem 180 licznikowe dobiłem, a dalej już odpuściłem, bo szkoda grzać niepotrzebnie silnik z resztą GS to nie CBR'ka, żeby z taką prędkością latać . :) Pozdrawiam użytkowników i dziękuję za odwiedzanie i wypowiadanie się w wątku :)

Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Pią 01 Kwi, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Emwu96
[Usunięty]
:
No 4200 to wg. mnie malo jak za niego, nawet jesli rama z 92

A jak 180 dobil to tam go wiecej duzo juz nie pokrecisz ;) Ale dobrze, ze masz juz odblokowana wersje

Gratuluje i szerokosci

kaze_k
[Usunięty]
:
Ładny Gs :) ja za swojego za ten sam rok dąłem 3800 :P z tym że delikatnie gorszy stan :) tj. napęd, przednia opona, klocki :) i mój także licznikowe 180 wydusił

:
Tylko że 180 licznikowo dla GS to rzeczywiste 160 więc nic wielkiego nie osiągnąłeś.

kaze_k
[Usunięty]
:
hubertgontarz napisał/a:
Tylko że 180 licznikowo dla GS to rzeczywiste 160 więc nic wielkiego nie osiągnąłeś.

a to dlaczego 180 to faktycznie tylko 160 ?

:
Zupełnie normalną rzeczą jest, że liczniki mechaniczne, tj. napędzane linką zawyżają prędkość o ~10-15%. Wynika to z niedoskonałości takiego rozwiązania.

Dawidoo
[Usunięty]
:
No to jeżeli rzeczywiście było to tylko 160 na godzine to i tak dobrze, ja tam nie wymagam żeby Gs latał 3540123 km/h :d Ale sprawdze jak to faktycznie jest, wg Gps'a w sezonie i podziele się informacjami. :)


@ Odpowiedź na post niżej:

O, dobry pomysł, a akurat mam w rowerze taki licznik, dzięki !

Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Wto 21 Gru, 2010, w całości zmieniany 1 raz
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.