Witam serdecznie użytkowników forum.
Chciałbym przedstawić Wam moją GieeSe Moto zakupiłem nie całe 2 miesiące temu, także jeszcze zdążyłem na niej troche polatać Na początku miałem wątpliwości ogólnie co do GS'ów i szukałem GPz'tki 500. Pewnego pięknego dnia siedziałem u kolegi w serwisie motocyklowym i przeglądałem ogłoszenia, aż tu nagle podjechał koleś na Gsie i co się okazało jest do sprzedania. Nie chętnie, ale zacząłem go oglądać z ciekawości, usiadłem, przejechałem się i w trakcie jazdy uświadomiłem sobie że to jest to moto którego szukam Wcześniej jeździłem na GPz ale była jakaś taka zbyt sztywna, CB 500 taka bezpłciowa ( bez urazy ) niby turystyk, niby zacięcie sportowe, ogółem nie podobała mi się . Po dokładnym obejrzeniu i sprawdzeniu moto, bez zastanowienia, czym prędzej nazbierałem gotówkę i zakupiłem ją Jedyne co w niej ulepszyłem z wyglądu to białe paski odblaskowe na felgach Myślałem też o zakupie owiewek Fivestars, ale nie wiem czy nie zepsuje czaru tego moto (postarzeje go) tymi owiewkami. Proszę o opinie Taka mała zagadka dla użytkowników, jak myślicie który rok jest mojego egzemplarza ?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :
Odpowiedz do tematu
: GS 500 E
:
Ładny, ładny. Dobrze, że na był cały czas użytkowany. Oby się dobrze sprawował. A rok to obstawiam 2000.
:
Bardzo ładny sprzęcik, szkoda, że kapa z prawej nie jest srebrna. Myśle, że rok 98-99
:
Tak właśnie, to mnie też troszkę kole w oczy, swoją drogą jakby ktoś miał taki malutki srebrny dekielek na sprzedaż to bardzo chętnie wymienie się za swój i dopłacę
yaszczi napisał/a: |
Bardzo ładny sprzęcik, szkoda, że kapa z prawej nie jest srebrna. Myśle, że rok 98-99 |
Tak właśnie, to mnie też troszkę kole w oczy, swoją drogą jakby ktoś miał taki malutki srebrny dekielek na sprzedaż to bardzo chętnie wymienie się za swój i dopłacę
:
Fajny . Co do owiewke to wcale go nei postarzą (zobacz na mojego ) . a rocznik to albo 96 albo 2000
:
Też mam Five Star'a i wydaje mi się, że wygląda dzięki temu na nowsze moto a nie starsze.
:
Normalnie moja motoryna ma identyko tylko dekiel normalny rok pewnie 2000 ja mam w papierach 2001 ale tak jak już ktoś na forum pisał pewnie pierwsza rejestracja w kraju. Gratulacje sprzeta
:
98 rok
Dawidoo napisał/a: |
Taka mała zagadka dla użytkowników, jak myślicie który rok jest mojego egzemplarza ?
|
98 rok
:
Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Pią 01 Kwi, 2011, w całości zmieniany 1 raz
No więc czas i na rozwiązanie zagadki Motocykl ma w papierach wbite że jest z 92 roku O_o pewnie jakieś machlojki z ramą były, lecz cała reszta, czyli zawieszenie, karoseria etc. są z roku 2000 Idzie prosto, rama prosta ( tak robiłem skan ) w silniku nic nie dzwoni, stuka itp, na obroty wkręca się momentalnie. Przebieg ma na zegarach prawie 60 tysięcy, ale silnik może będzie miał z 30 - 40 tysięcy.Mam przewiercony tłumik w jednym miejscu, ale nie wiem czy to dobrze czy nie, więc może mi doradzicie coś w kwestii co z tym zrobić. Motocykl jest praktycznie w stanie bardzo dobrym, nie patrząc na ten właśnie mały dekielek, jedyne co teraz z większych zabiegów, które muszę zrobić przed sezonem to wyregulować i zsynchronizować gaźniki, bo wolno opada z obrotów Raz z ciekawości sprawdzałem Vmax, bo chciałem zobaczyć czy faktycznie 160 dla Gsa to szczyt możliwości i miło się zaskoczyłem 180 licznikowe dobiłem, a dalej już odpuściłem, bo szkoda grzać niepotrzebnie silnik z resztą GS to nie CBR'ka, żeby z taką prędkością latać . Pozdrawiam użytkowników i dziękuję za odwiedzanie i wypowiadanie się w wątku
Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Pią 01 Kwi, 2011, w całości zmieniany 1 raz
:
No 4200 to wg. mnie malo jak za niego, nawet jesli rama z 92
A jak 180 dobil to tam go wiecej duzo juz nie pokrecisz Ale dobrze, ze masz juz odblokowana wersje
Gratuluje i szerokosci
A jak 180 dobil to tam go wiecej duzo juz nie pokrecisz Ale dobrze, ze masz juz odblokowana wersje
Gratuluje i szerokosci
:
Ładny Gs ja za swojego za ten sam rok dąłem 3800 z tym że delikatnie gorszy stan tj. napęd, przednia opona, klocki i mój także licznikowe 180 wydusił
:
a to dlaczego 180 to faktycznie tylko 160 ?
hubertgontarz napisał/a: |
Tylko że 180 licznikowo dla GS to rzeczywiste 160 więc nic wielkiego nie osiągnąłeś. |
a to dlaczego 180 to faktycznie tylko 160 ?
:
Zupełnie normalną rzeczą jest, że liczniki mechaniczne, tj. napędzane linką zawyżają prędkość o ~10-15%. Wynika to z niedoskonałości takiego rozwiązania.
:
Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Wto 21 Gru, 2010, w całości zmieniany 1 raz
Odpowiedz do tematu
No to jeżeli rzeczywiście było to tylko 160 na godzine to i tak dobrze, ja tam nie wymagam żeby Gs latał 3540123 km/h Ale sprawdze jak to faktycznie jest, wg Gps'a w sezonie i podziele się informacjami.
@ Odpowiedź na post niżej:
O, dobry pomysł, a akurat mam w rowerze taki licznik, dzięki !
@ Odpowiedź na post niżej:
O, dobry pomysł, a akurat mam w rowerze taki licznik, dzięki !
Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Wto 21 Gru, 2010, w całości zmieniany 1 raz