WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
GS 500 E
Autor Wiadomość
Dawidoo 

Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: Świętochłowice
  Wysłany: Nie 19 Gru, 2010   GS 500 E

Witam serdecznie użytkowników forum.

Chciałbym przedstawić Wam moją GieeSe :d Moto zakupiłem nie całe 2 miesiące temu, także jeszcze zdążyłem na niej troche polatać :D Na początku miałem wątpliwości ogólnie co do GS'ów i szukałem GPz'tki 500. Pewnego pięknego dnia siedziałem u kolegi w serwisie motocyklowym i przeglądałem ogłoszenia, aż tu nagle podjechał koleś na Gsie i co się okazało jest do sprzedania. Nie chętnie, ale zacząłem go oglądać z ciekawości, usiadłem, przejechałem się i w trakcie jazdy uświadomiłem sobie że to jest to moto którego szukam :D Wcześniej jeździłem na GPz ale była jakaś taka zbyt sztywna, CB 500 taka bezpłciowa ( bez urazy :D ) niby turystyk, niby zacięcie sportowe, ogółem nie podobała mi się . Po dokładnym obejrzeniu i sprawdzeniu moto, bez zastanowienia, czym prędzej nazbierałem gotówkę i zakupiłem ją ;d Jedyne co w niej ulepszyłem z wyglądu to białe paski odblaskowe na felgach :) Myślałem też o zakupie owiewek Fivestars, ale nie wiem czy nie zepsuje czaru tego moto (postarzeje go) tymi owiewkami. Proszę o opinie :D Taka mała zagadka dla użytkowników, jak myślicie który rok jest mojego egzemplarza ?

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :






 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 24
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 1403
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010   

Ładny, ładny. Dobrze, że na był cały czas użytkowany. Oby się dobrze sprawował. A rok to obstawiam 2000.
 
 
yaszczi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 29
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 2624
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010   

Bardzo ładny sprzęcik, szkoda, że kapa z prawej nie jest srebrna. Myśle, że rok 98-99 :P
_________________
szatan, zło i patologia...
 
 
Dawidoo 

Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010   

yaszczi napisał/a:
Bardzo ładny sprzęcik, szkoda, że kapa z prawej nie jest srebrna. Myśle, że rok 98-99 :P



Tak właśnie, to mnie też troszkę kole w oczy, swoją drogą jakby ktoś miał taki malutki srebrny dekielek na sprzedaż to bardzo chętnie wymienie się za swój i dopłacę :D
 
 
AdamSsS
[Usunięty]

Wysłany: Nie 19 Gru, 2010   

Fajny . Co do owiewke to wcale go nei postarzą (zobacz na mojego ) . a rocznik to albo 96 albo 2000
 
 
teja-1010100 

Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010   

Też mam Five Star'a i wydaje mi się, że wygląda dzięki temu na nowsze moto a nie starsze.
 
 
kamiloss1987 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 26
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: Darłowo
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010   

Normalnie moja motoryna :D ma identyko tylko dekiel normalny :D rok pewnie 2000 ja mam w papierach 2001 ale tak jak już ktoś na forum pisał pewnie pierwsza rejestracja w kraju. Gratulacje sprzeta
_________________
Życie motocyklisty liczy się w kilometrach a nie w latach...
 
 
cortex 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 140
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon 20 Gru, 2010   

Dawidoo napisał/a:
Taka mała zagadka dla użytkowników, jak myślicie który rok jest mojego egzemplarza ?


98 rok :)
_________________
GS 500E 92' => CBR 600 F3 98' => GSF 1200s => NIC :|
 
 
Dawidoo 

Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Pon 20 Gru, 2010   

No więc czas i na rozwiązanie zagadki :D Motocykl ma w papierach wbite że jest z 92 roku O_o pewnie jakieś machlojki z ramą były, lecz cała reszta, czyli zawieszenie, karoseria etc. są z roku 2000 :) Idzie prosto, rama prosta ( tak robiłem skan ) w silniku nic nie dzwoni, stuka itp, na obroty wkręca się momentalnie. Przebieg ma na zegarach prawie 60 tysięcy, ale silnik może będzie miał z 30 - 40 tysięcy.Mam przewiercony tłumik w jednym miejscu, ale nie wiem czy to dobrze czy nie, więc może mi doradzicie coś w kwestii co z tym zrobić. Motocykl jest praktycznie w stanie bardzo dobrym, nie patrząc na ten właśnie mały dekielek, jedyne co teraz z większych zabiegów, które muszę zrobić przed sezonem to wyregulować i zsynchronizować gaźniki, bo wolno opada z obrotów :) Raz z ciekawości sprawdzałem Vmax, bo chciałem zobaczyć czy faktycznie 160 dla Gsa to szczyt możliwości i miło się zaskoczyłem 180 licznikowe dobiłem, a dalej już odpuściłem, bo szkoda grzać niepotrzebnie silnik z resztą GS to nie CBR'ka, żeby z taką prędkością latać . :) Pozdrawiam użytkowników i dziękuję za odwiedzanie i wypowiadanie się w wątku :)
Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Pią 01 Kwi, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Emwu96 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 24
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 390
Skąd: Świdwin
Wysłany: Pon 20 Gru, 2010   

No 4200 to wg. mnie malo jak za niego, nawet jesli rama z 92

A jak 180 dobil to tam go wiecej duzo juz nie pokrecisz ;) Ale dobrze, ze masz juz odblokowana wersje

Gratuluje i szerokosci
_________________
Romet pegaz -> GS500 -> Bandit600
http://bikepics.com/members/emwu96/

 
 
kaze_k 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 22
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 56
Skąd: Bieszczady
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

Ładny Gs :) ja za swojego za ten sam rok dąłem 3800 :P z tym że delikatnie gorszy stan :) tj. napęd, przednia opona, klocki :) i mój także licznikowe 180 wydusił
 
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Wiek: 29
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 2025
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

Tylko że 180 licznikowo dla GS to rzeczywiste 160 więc nic wielkiego nie osiągnąłeś.
_________________
www.gs500.pl stronka w budowie
 
 
kaze_k 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 22
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 56
Skąd: Bieszczady
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

hubertgontarz napisał/a:
Tylko że 180 licznikowo dla GS to rzeczywiste 160 więc nic wielkiego nie osiągnąłeś.

a to dlaczego 180 to faktycznie tylko 160 ?
 
 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 24
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 1403
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

Zupełnie normalną rzeczą jest, że liczniki mechaniczne, tj. napędzane linką zawyżają prędkość o ~10-15%. Wynika to z niedoskonałości takiego rozwiązania.
 
 
Dawidoo 

Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

No to jeżeli rzeczywiście było to tylko 160 na godzine to i tak dobrze, ja tam nie wymagam żeby Gs latał 3540123 km/h :d Ale sprawdze jak to faktycznie jest, wg Gps'a w sezonie i podziele się informacjami. :)


@ Odpowiedź na post niżej:

O, dobry pomysł, a akurat mam w rowerze taki licznik, dzięki !
Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Wto 21 Gru, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄ„CA POLITYKI PLIKÓW“ COOKIES, NOWA POLITYKA PRYWATNOŚšCI:

Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.