Wymiana napedu
Odpowiedz do tematu

:
Tak jak Mordka pisze, czuć różnice przy starcie, spalanie minimalnie wzrosło, mniejszy v max. Według mnie warto

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Czyli reasumując.

Lepiej zapłacić 30 zł więcej za DiD'a z SunStarem niż za DiD'a z zębatkami JT

na 15 ząbkach lepiej wyrywa ręce i jest nieznacznie większe spalanie

cena w granicy 350zł za komplet

:
Tacek napisał/a:
Czyli reasumując.

Lepiej zapłacić 30 zł więcej za DiD'a z SunStarem niż za DiD'a z zębatkami JT

na 15 ząbkach lepiej wyrywa ręce i jest nieznacznie większe spalanie

cena w granicy 350zł za komplet


Tak, DiD z SunStarem to sprawdzony zestaw.
Chociaz mialem JT zamontowane, jak kupilem moto i byly w niezlym stanie kiedy lancuch juz byl wyciagniety.
Na 15 zebach przelotowa spada do licznikowych 110-120km/h

:
GS 500 to nie Hayabusa i pojedzie na JT z RK, a nawet na mocniejszych łańcuchach mniej znanych firm.

U siebie w FZS mam DID + JT i jest dobrze.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.