OPONY |
Autor |
Wiadomość |
johnny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 41 Dołączył: 05 Cze 2010 Pochwał: 12 Posty: 551 Skąd: NSZ
|
Wysłany: Nie 23 Kwi, 2017
|
|
|
Miał ktoś styczność z czeskimi oponami Mitas? MC-50 Racer na tył z indeksem prędkości do 210 można za 220zl wyrwać, przednia poniżej 200. Rozmawiałem z typem który twierdzi ze kupuje je na tor i dają radę. |
_________________ Nie wierzę w życie pozazlotowe |
|
|
|
|
pawulon40
Model GSa: GS 500E
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sty 2013 Pochwał: 3 Posty: 409 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017
|
|
|
Pirelli Angel City dają radę , jestem bardzo zadowolony jak na razie zrobiłem niewiele ponad 300 km , maksymalna prędkość 140 km/h oby tak dalej |
_________________ pawulo40
|
|
|
|
|
Thomson
Model GSa: GS 500F
Dołączył: 24 Cze 2011 Pochwał: 1 Posty: 119 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017
|
|
|
Założyłem Angel City i po kilku kilometrach zrobiłem sobie z ciekawości test hamowania. Opony były niedotarte więc liczyłem na lichą przyczepność, a tu się okazało, że z prędkości ok 40 km/h nie byłem w stanie zblokować przedniego koła na zimnym i lekko wilgotnym asfalcie (akurat zaczął padać deszcz). Także zapowiada się, że jak osiągną pełnię przyczepności to będą trzymać jeszcze lepiej Może uda się podnieść tylne koło? |
|
|
|
|
Ravi
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017
|
|
|
Co do podnoszenia koła to nie jestem pewien ale hamują całkiem dobrze
Na ten sezon założyłem właśnie Angel City GT z indeksem S rozmiar z serwisówki 130/70 tył 110/70 przód.
Dają radę w zakręcie przy ok 120/140 bez najmniejszych problemów, a hamują bardzo przewidywalnie i równo.
Nie musisz się obawiać niczego poza śmieciami na drodze.
Moim zdaniem bardzo fajne oponki w porównaniu do Continental ContiGo!, które były poprzednio nie ma porównania. Tamte bardzo twarde i w zakrętach potrafiły się uślizgnąć, a i przód lubił się zblokować na ostrych hamowaniach (tylko podczas ćwiczeń, na drodze raz mi się przytrafiło).
Następne jakie wkładam -> Bridgestone Battlax BT-45
Ale to jeszcze troszkę. Pirelki są nówki.
Generalnie po kilkuset km jestem z nich mega zadowolony i polecam
Jest jeden minus! Dla tego rozmiaru nie ma Aniołka/Demona na bieżniku :'( |
_________________ Filamenty do drukarek 3D | Gilera SDR50 2004r -> Yamaha YZF250 2007r -> GS 500E 2005r -> Kawasaki KXF250 2005 -> Mazda RX8 2004 |
|
|
|
|
|
Czecze
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 62 Skąd: Warszawa Włochy
|
Wysłany: Pią 01 Wrz, 2017
|
|
|
Czy te laczki będą pasowały do GSa? TL/TT - nie wiem co to oznacza. Wiem, że H to indeks prędkosci dla naszych motocykli natomiast pytanie czy nie jest to jakaś wadliwa seria/słaba wersja itp itd. Ktoś coś?
|
|
|
|
|
Thomson
Model GSa: GS 500F
Dołączył: 24 Cze 2011 Pochwał: 1 Posty: 119 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 01 Wrz, 2017
|
|
|
TL to opona bezdętkowa, TT to dętkowa. Jeśli mają oznaczenie TL/TT to albo mogą działać zarówno z dętką jak i bez (zgaduję bo nie słyszałem o takich oponach), albo występują w dwóch wersjach to wtedy bierz TL. Raczej nie są to wybrakowane sztuki. |
|
|
|
|
pawulon40
Model GSa: GS 500E
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sty 2013 Pochwał: 3 Posty: 409 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 06 Wrz, 2017
|
|
|
Panowie i Panie ,koledzy cały sezon przelatałem na Pirelli Angel City jak dla mnie oponki bardzo dobre jestem w 100% zadowolony były latania w deszczu , słonku , upale i chłodne dni i nie miałem najmniejszych problemów w czasie jazdy |
_________________ pawulo40
|
|
|
|
|
karrol96
Model GSa: GS 500F
Wiek: 27 Dołączył: 11 Kwi 2016 Posty: 4 Skąd: Kowary
|
Wysłany: Pon 11 Gru, 2017
|
|
|
Witam. Szukam dobrych opon do GS'a (w fabrycznych rozmiarach) do 600 maks 700zł. Po spędzeniu kilku dni na czytaniu testów/opinii padło na Michelin Pilot Street Radial. Ktoś je miał, ewentualnie poleca inne w tym przedziale cenowym? |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
|
|
|
|
pawulon40
Model GSa: GS 500E
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sty 2013 Pochwał: 3 Posty: 409 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 12 Gru, 2017
|
|
|
Na Michelinach latałem kilka sezonów są oki teraz mam drugi sezon Pirelki są podobne , polecam obydwie firmy |
_________________ pawulo40
|
|
|
|
|
MAXIMUSMANUEL
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Mar 2018 Posty: 2 Skąd: opole
|
Wysłany: Wto 13 Mar, 2018
|
|
|
hej to mój pierwszy post na forum:)
potrzebuję kupić opony nowe przód i tył i teraz mam pytanie co polecacie ?
czy micheliny za 700zł z założeniem to dobra oferta czy lepiej szukać za 550zł pirelki ?
dostałem po głowie od znajomego ze chcę 140mm na tył i jednak biorę 130 tak jak książka pisze
znalazłem też fajne okazje na allegro
tylko pytanie czy warto brać za 100zł 10letnią oponę która była magazynowana zgodnie z przeznaczeniem |
|
|
|
|
|
Jakubczyk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 01 Kwi 2016 Pochwał: 1 Posty: 26 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 13 Mar, 2018
|
|
|
Gdyby było warto, to nie leżałaby tyle lat na magazynie w tak okazyjnej cenie.
Nie warto.
Można, a nawet trzeba szukać oszczędności, ale bez przesady.
Uwierzyłbyś w skuteczność i bezpieczeństwo 10-letniej prezerwatywy za 1/5 ceny? Przecież guma była przechowywana w portfelu zgodnie z przeznaczeniem |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sro 14 Mar, 2018
|
|
|
MAXIMUSMANUEL napisał/a: |
czy micheliny za 700zł z założeniem to dobra oferta czy lepiej szukać za 550zł pirelki ?
dostałem po głowie od znajomego ze chcę 140mm na tył i jednak biorę 130 tak jak książka pisze
znalazłem też fajne okazje na allegro
tylko pytanie czy warto brać za 100zł 10letnią oponę która była magazynowana zgodnie z przeznaczeniem |
Bez przesady z tym rocznikiem produkcji opon - to nie bułki, że musi być bieżący rocznik produkcji, ale z drugiej strony 10 letnie opony nie zadają się już do jazdy. Jeśli budżet ograniczony to śmiało szukałbym nowych opon z rocznika 2014 -2015, np. tutaj możesz mieć zestaw radialnych Michelin Pilot już od ok. 550zl
https://www.inmoto.pl/opo...rear-tl-tt.html
https://www.inmoto.pl/opo...ront-tl-tt.html
Jak trzeba taniej to ewentualnie na przód można dać sportowego, radialnego Metzelera M7RR w rewelacyjnej cenie 204zl Na tyl wtedy ww. radialny Michelin i świetny zestaw wychodzi za ~500zl. Kiedys za taka kase to kupowalo sie g00wniane Maxisy.
https://www.inmoto.pl/opo...-front-tl-.html
Pirelli jakie? jesli model Angel lub Sport Demon to niestety są to opony diagonalne, radialny jest Diablo Rosso.
Ja zawsze kupowałem opony (do moto i do auta) jak kończyła im się "data ważności" i nigdy nie miałem żadnych problemów. Według polskiego prawa nowa opona to taka , która ma mniej niż 36 miesięcy. Przyjmuję odobiscie zasadę, że opona może być max. 8 letnia - potem wymieniam bez względu na stopień zuużycia. |
_________________
|
|
|
|
|
|
AirSoftowiec
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 52 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2018
|
|
|
Zastanawiam się nad kupnem Metzeler Lasertec lub Michelin pilot street radial. Które z nich byście polecili? Ważne żeby dobrze trzymały w zakrętach i żywotność była chociaż trochę lepsza od maxxisa, który wytrzymał zaledwie 10tys. km. Któraś z nich jest może oponą dwuskładnikową?
Na korzyść Michelin przemawia radialna osnowa- pewnie będzie stabilniejsza przy złożeniach z wyższymi prędkościami, ale nie mam pojęcia jak wygląda jej trwałość. |
_________________ Hyosung GT 125- sprzedany
Suzuki gs 500 K2 |
|
|
|
|
|
Czecze
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 62 Skąd: Warszawa Włochy
|
Wysłany: Pią 27 Kwi, 2018
|
|
|
Ja kilka dni temu kupiłem Micheliny Pilot streety 2. Na ten moment bardzo dobre wrażenia! |
|
|
|
|
|