OPONY
Odpowiedz do tematu

:
Na oponeo komplet Maxxisów Promaxxów 500 zł.

:
No to Pirelli Angel City mam za 425 z wysyłką. To jednak Maxxis trochę droższe. Muszę przemyśleć temat

:
Kwestia tego czy chcesz dopłacać za indeks. Są jeszcze jedne tańsze opony z H tj. Duro, komplet z wysyłką 350 zł. Ktoś tu pisał na forum, że dają radę, mnie jakoś nie przekonują. Ciekawe jakie przebiegi wytrzymują.

:
Tak jak wcześniej wspomniałem indeks nie jest krytyczny, bo nie zbliżam się nawet do granicy S, nie mówiąc o H. 75 zł w sumie niedużo także rozważam oba modele.

:
Ja mam Michelin Pilot Street Radiale i po przesiadce z Duro sobie chwalę.
Zupełnie inna responsywność i czucie motocykla. O jeździe na mokrym to już nie wspomnę, bo nie poznaję maszyny :hyhy:

GS500E 92 Seledynek -> GSX-R 750 K3 Dzik
:
Pirelli Angel City będzie dobrze , wiem indeks prędkości za niski , ale ja latam max.130 km/h Pozdrawiam wszystkich :) Thomson nawet się nie zastanawiaj , a wiem co piszę :)

pawulo40
:
Dzięki pawulon40 :) Moje prędkości też spokojnie mieszczą się w granicach indeksu S.
Przy okazji próbowałem znaleźć informacje jak nadawany jest indeks prędkości opony. Znalazłem tylko że opona jest testowana w taki sposób że co 10 minut zwiększa się prędkość o 10 km/h (nie wiem od jakiej prędkości się startuje) i jak osiągnie się prędkość nominalną i opona wytrzyma to test jest zaliczony. Z tego wynika że opona musi wytrzymać 10 minut z graniczną prędkością, a nie wiadomo co będzie przy dłuższym czasie jazdy z maxem albo z dowolną inną prędkością.
Kolejna kwestia to ubezpieczenie. Czy gdybym spowodował kolizję i miał opony z niższym indeksem niż zaleca producent to ciekawe czy ubezpieczyciel nie będzie robił problemu (nawet jak prędkość podczas zdarzenia będzie dużo niższa niż max dla danego indeksu).

:
Sam mam te Pirelli Angel City i w sumie nigdy nie zastanawiałem się nad nimi w kwestii ubezpieczenia.

OC swoją drogą, ale ciekawe jak by wyglądała sprawa z AC w przypadku wybuchu opony przy większych prędkościach.

:
Jakby wybuchła przy prędkości powyżej 180 km/h to pewnie nici z odszkodowania AC. Ale mnie bardziej zastanawia sytuacja gdzie prędkość jest dużo niższa, np 50 km/h. Niewykluczone że i tak się doczepią do opon (chociaż logika podpowiada że indeks wtedy nie ma nic do rzeczy).

:
Jeśli kupujecie te opony dla siebie to spoko, ale jak kiedyś postanowicie sprzedać motocykl z tymi oponami to proponowałbym jednak być bardzo ostrożnym w takiej sytuacji ;)

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Masz na myśli, że jak ktoś kupi i zrobi sobie kuku to będzie plumkał?

:
Kupiłem dzisiaj letnie opony do samochodu. Różnica w cenie w tym samym modelu pomiędzy indeksem H a V wynosi... 6 zł. Szkoda, ze w motocyklowych nie jest tak samo.

:
a czy natknął się z was może na jakieś badania jak zachowuja się opon na moto w okresie kiedy nie jest jeszcze tak ciepło jak powszechnie się uznaje, czyli w przedziale 0-5*C? Bo ostatnio mnie zaczęło to zastanawiać cy i ile tracą z swojej przyczepności, ale nie znalazłem takiego badania. Fakt, niewiele szukałem.

:
Musisz mieć gumę z miękkiej mieszanki :)
Zapewnia Ci wtedy to dobrą przyczepność :)
https://motogumy.pl/Opony_motocyklowe_przyczepnosc_opon_szosowych.aspx

Blakuś
:
Znalazłem Maxxis Promaxx w podobnej cenie do Pirelli Angel City:
https://www.24opony.pl/op...0-17-54-h-.html
https://www.24opony.pl/op...62-h-rear-.html
To teraz już kwestia ceny przestaje mieć znaczenie. Pytanie czy przy mojej jeździe w ogóle zauważę różnicę między tymi oponami :|
EDIT: Patrząc na przednią oponę Maxxisa zastanawiam się czy to centralne nacięcie na całym obwodzie opony spowoduje, że moto będzie lepiej się prowadziło po luźnej nawierzchni. Wiem, GS to nie Transalp, więc rzadko zjeżdżam z asfaltu, ale jak już muszę to zawsze jest to męka i walka z motocyklem. Pirelli nie mają takiego nacięcia, podobnie jak moje obecne Continental ContiAvenue.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.