OPONY |
Autor |
Wiadomość |
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Czw 10 Maj, 2012
|
|
|
tmi napisał/a: | maruder07 napisał/a: | jak na nich jeździć w najbliższym czasie??? |
Najlepiej do tyłu |
To da się zrobić.
A wystarczy tylko po prostej czy muszę jeszcze i na wstecznym winkle brać |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
MarcinN [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 17 Maj, 2012
|
|
|
maruder07 napisał/a: |
Dzięki tobie simin i twojemu linkowi kupiłem i wstawiłem te oponki 2dni temu do swojej pszczółki. No i teraz pojawia się pytanie:
Mam je na felach, po zmianie zrobiłem 50km nie przekraczając 80km/h jak dojechałem do domu. Jak mam je przygotować, odpowiednio dotrzeć do zlotu mazurskiego? |
Jedziesz na duży parking. Tam robisz kółka. Spokojnie pogłębiasz pochylenie. Po 10 kółkach sprawdzasz - opona powinna być "dotarta" w całości. Jeśli tak - to zaczynasz kółka w drugą stronę. W sumie po 3 minutach opony będą gotowe do normalnego użytku. |
|
|
|
|
mocar [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
Przeczytałem większość stron z tego tematu ale pytania dotyczyły w większości szerokości opon. A ja mam takie pytanie:
Jak wpłyną na jazdę/prowadzenie motocykla opony przód 110/80 i tył 130/90 ? |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
mocar napisał/a: |
Jak wpłyną na jazdę/prowadzenie motocykla opony przód 110/80 i tył 130/90 ? |
Strzelam: skoro nie montują takich fabrycznie to zapewne negatywnie. Podejrzewam że jak masz większą średnicę koła to stracisz na przyśpieszeniu, co do prowadzenia ciężko powiedzieć. Motocykl będzie wyższy a co za tym idzie wyżej będzie też środek ciężkości.
Jedź i niech Ci założą takie jak przewidzieli inżynierowie z Hamasu. |
|
|
|
|
mocar [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
Machu napisał/a: | mocar napisał/a: |
Jak wpłyną na jazdę/prowadzenie motocykla opony przód 110/80 i tył 130/90 ? |
Strzelam: skoro nie montują takich fabrycznie to zapewne negatywnie. Podejrzewam że jak masz większą średnicę koła to stracisz na przyśpieszeniu, co do prowadzenia ciężko powiedzieć. Motocykl będzie wyższy a co za tym idzie wyżej będzie też środek ciężkości.
Jedź i niech Ci założą takie jak przewidzieli inżynierowie z Hamasu. |
Pojechać napewno pojadę tylko ciekawe co to teraz da. Dobrych rozmiarów od ręki pewnie nie będą mieli, wymiana była wczoraj ciekawe czy maja jeszcze moje stare. Ale kłócił będę się napewno skoro jeszcze specjalnie niby zamawiali i i tak złe wsadzili to jest perfidny wałek. Teraz się nauczyłem że trzeba odrazu wszystko sprawdzać..... |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
Pytanie do użytkowników "troszku" większych opon, co sądzicie o pirelli diablo strada? |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
Borek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 01 Cze 2011 Pochwał: 4 Posty: 908 Skąd: Nidzica/Warszawa
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
bombki ma teraz taką na przodzie, niech się wypowie |
_________________
|
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
mocar napisał/a: | Teraz się nauczyłem że trzeba odrazu wszystko sprawdzać..... |
ja po odebraniu sprzęta z serwisu ASO przy mechaniku zanim odpaliłem pierwsze co to sprawdziłem czy olej jest na bagnecie... |
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Pią 18 Maj, 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
No to norma, że po mechaniku itp się sprawdza podstawowe rzeczy
No to poczekam, może Bombki tu zajrzy |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
Piotras_5 napisał/a: |
No to poczekam, może Bombki tu zajrzy |
Po co poczekasz, nie łatwiej PW wysłać? |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
mocar napisał/a: | Przeczytałem większość stron z tego tematu ale pytania dotyczyły w większości szerokości opon. A ja mam takie pytanie:
Jak wpłyną na jazdę/prowadzenie motocykla opony przód 110/80 i tył 130/90 ? |
Co do przodu to ja się zastanawiam czy nie będziesz musiał zdemontować błotnika ażeby opona weszła. Ale wtedy moto zupełnie straci swój wygląd bez niego. Przecież to nie czoper, a bardziej turystyk. Nie wiem jak u innych ale u mnie po założeniu nowej pirellki sport demon mam kilka mm luzu miedzy chlapakiem a oponą i większa na pewno nie wejdzie.
Z tyłu natomiast miałem już 130/90 i w trakcie jazdy nie zauważyłem różnicy ale jak dodatkowa osoba o wadze 100kg i moje 90kg zwaliło się na GSkę to słychać było tarcie opony o nadkole! Przy 70 profilu tego już nie było. Niby niewiele a różnicę zrobiło. No za to jak moto stało bez obciążenia na równej powierzchni to ewidentnie było widać że tył miało bardziej podniesiony od przodu. Co dało wrażenie maszynki sportowej, dziób w dole, tył w górze. Estetycznie to beznadziejnie wyglądało na mojej maszynie. Już wolał bym rozmiar 150/70/17 jaki miałem od początku przez 3 sezony. Beznadziejnie się jeździ, po zakrętach nosi wężykiem, krawędź opony o łańcuch ociera tak że aż błyszczał się srebrem ładnym, no i od tyłu ładniej masywniej wygląda, ot w zasadzie tyle mogę o tym powiedzieć.
Machu napisał/a: | Jedź i niech Ci założą takie jak przewidzieli inżynierowie z Hamasu. |
Racja i nie ma co z tym wymyślać bo ja do tego doszedłem dopiero po 3 sezonach że to co oni wybrali jest najlepsze dla naszych maszyn. |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
mocar [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
maruder07 Błotnika zdejmować nie trzeba wiem bo przecież mam je na moto.
Co do całej sprawy trochę trzeba było z nimi pogadać, bo nie byli tacy chętni iść na ugodę i w ostateczności dogadałem się tak że wezmę Michelin Pilot Active a za te oddadzą mi kasę. Cena 700zł więc myślę że nie dużo. Oczywiście wymiana w cenie. Szczerze myślałem że będzie gorzej ale źle się nie zachowali moim zdaniem. Co do tych Pilotek ma ktoś jakieś doświadczenia z nimi? |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012
|
|
|
Nie są złe, nie mam z nimi doświadczenia, ale powinny dać radę
Choć nie wiem ile kosztuje komplet normalnie. |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Sob 19 Maj, 2012
|
|
|
http://forum.motocyklisto...pony-do-gs-500/
Po przeczytaniu tego tekstu trochę się wkurzyłem, Pirrelli sport demon wytrzymują 10 000km? Trochę mało jak za taką cenę to spodziewałem się ze 30 000 albo i lepiej. |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Sob 19 Maj, 2012
|
|
|
hahahahah |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
|