problem z napedem |
Autor |
Wiadomość |
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 31 Lip, 2010 problem z napędem
|
|
|
witam nie wiem wogle jak nazwać temat od razu opisze w czym problem. od pewnego czasu słysze dziwny dzięk "dzwonienie , szuranie" dokładnie w miejscu gdzie wchodzi łańcuch do silnika najprawdopodobniej na zębatce dzieje sie to przy szybszej prędkości tj jakieś 70 w góre najbardziej słysze to gdy wezme na luz i MOTOCYKL sie toczy do tego odczywam drgania. najprawdopodobniej będe musiał zdjąć pokrywe tylko nie wiem co tam jest w środku i obiawiam sie zeby mi coś tam nie wyskoczyło dla tego pytam was co to sie moze dziać i czy juz ktoś tak miał ? |
|
|
|
|
Misiek [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 31 Lip, 2010
|
|
|
Tą pokrywe możesz spokojnie odkręcić , nic ci tam nie wyskoczy. A ten szum to pewnie objawy zużytego napędu ( z tym że niekoniecznie) |
|
|
|
|
Xaime [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 31 Lip, 2010
|
|
|
chyba ze masz luźny łancuch i zwisając ociera o te ślizgi przy wejsciu do pokrywy... łancuch smarowany regularnie ?! |
|
|
|
|
mrc [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010
|
|
|
Możliwe też, że zużył się ślizg łańcucha. Jeśli łańcuch masz dobrze naciągnięty i nic nie znajdziesz pod pokrywą zębatki zdawczej to sprawdź ten ślizg. To jest ta długa czarna twarda guma na wahaczu od strony silnika. Najlepiej widać w całej okazałości po zdjęciu łańcucha, ale bez tego też można obejrzeć tylko trzeba się więcej nagimnastykować.
To co zobaczysz pod pokrywą jest pokazane na zdjęciach np. w temacie http://www.forum.gs500.pl...p?p=87251#87251
Po zdjęciu dźwigni zmiany biegów pokrywa schodzi bez większego problemu. Popychacz sprzęgła (stalowy pręt) może się wysunąć ale spokojnie go wkładasz tak jak był.
Przy okazji sprawdź stan simmeringów - http://www.forum.gs500.pl...light=simmering |
|
|
|
|
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010
|
|
|
nie wiem czy łańcuch był smarowany regularnie bo mam MOTOCYKL dopiero od 3 miesięcy. Gumy na wachaczu są raczej całe z tego co widze bez zdejmowania pokrywy nawet moge powiedzieć ze są w bardzo dobrym stanie. później napisze co wykryłem bo zaraz po śniadaniu biore sie za robote |
|
|
|
|
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010
|
|
|
juz po robocie mam duzy luz na wałku zdawczym z zębatką bardziej wytrły sie tryby na wałku niz na zembatce przyczyną szurania był bycha nienasmarowany łancuch. zeby zgubić luz na trychach chyba kupie nową zębatke. jeszcze pytanie jakie macie zębatki?? u mnie z przodu jest z 16 zębami. pozdrawiamn |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010
|
|
|
taka jest fabrycznie |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 13 Sie, 2010
|
|
|
Witam.
Jakie są dopuszczalne luzy na zębatce zdawczej? Chodzi mi o wartości liczbowe. Jak można zlikwidować luz osiowy? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|