Regulacja skladu mieszanki
Odpowiedz do tematu

: Narzędzie szatana - Ciąg dalszy
Panowie pomóżcie bo mnie już K...ca trafia :zdziwko:

Ustawiłem skład "na słuch", iglice na 3 rowku i dupa!

Dalej występuje pierwotny problem tj słaby rozruch, ssanie na max i nie pali, a jak już odpali to nie wchodzi od razu na obroty tylko trzyma 1,5 tys i powoli z czasem jak się rozgrzewa to obroty wzrastają.
Minimalnie lepiej sprawa wygląda jeśli odpalam moto siedząc na nim i trzymając w pionie (problemy te same ale jakoś ''szybciej reaguje")
Dziś przy próbie odpalenia na ssaniu najpierw pierydnął z wydechu i potem jakoś załapał.

Dziura w obrotach poprawiła się na tyle, że da się jeździć, ale wyprzedzanie to katorga bo albo kręcę go wysoko albo nie jadę wcale.
Od 6 do 7,5 tys obr odkręcam manetkę na full i nic się nie dzieje, nie szarpie, nie przygasa ale też nie jedzie :kwasny:
Przy powolnym odwijaniu jest OK.

Dodam, że w starym GSie, przy ustawianiu składu mieszanki różnice w ustawieniu śruby były od razu "słyszalne". Nawet małe dziecko by zauważyło kiedy mieszanka jest OK a kiedy nie. Natomiast w tym albo zdycha z braku paliwa albo z nadwyżki, a pomiędzy są dobre 2 obroty śrubą, przy których prawie nie słychać różnicy :przestraszony:

Świece łapią w miarę dobry kolor, może jeszcze trochę za blade ale zastanawia mnie fakt, że gdy były dosłownie białe, na starym filtrze moto hulało idealnie (poza problemem z rozruchem na ssaniu).

Inną rzeczą, która mnie trapi to zauważyłem, że jak skończę jeździć i pcham moto na zgaszonym, rozgrzanym silniku do szopy to słyszę regularne klikanie ze skrzyni biegów. Nie robi różnicy czy wcisnę sprzęgło, wrzucę bieg itp.
Nie występuje to na zimnym silniku, nie wiem jak podczas jazdy bo silnik może zagłuszać. Biegi wchodzą płynnie, póki co bynajmniej nie ma żadnych problemów ze skrzynia.
Jedyne co robiłem w skrzyni to wymiana tarcz sprzęgła.
Ciekawi mnie jaki jest powód tego klikania i czy jest się o co martwic?

Bikes are awesome!
:
kolego ustawianie na słuch to tak samo jak robienie czegos na oko :)
do mechanika oddaj albo kup porzadny sprzet do ustawiania składu mieszanki i synchronizacji i zrób dokładnie a nie na słuch.

keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
Skoro nie da się ustawić na słuch, tak jak to wyjaśniłem powyżej to i colortune, które z reszta posiadam nie pomoże...
Do mechanika nie dam bo to partacze, poza tym po to jest to forum, żeby pytać i robić samemu.
Problem jest poważny i nie wiem jaka jest przyczyna. Mechanik albo coś bardziej spie....li albo będzie chciał głowice wymieniać od razu :P

To właśnie po ustawieniu przez mechanika świece były białe i nie chciał palić i mam nadzieję, że uda mi się to samemu rozwiązać

[ Dodano: Pon 24 Lis, 2014 ]
Otworzyłem dzisiaj gaźniki, podniosłem iglice na ostatni 5-ty rowek, śruby składu ustawiłem na 4.75 obrotu, przedmuchałem przy okazji odpowietrznik/przelew od baku bo chyba był przytkany.
Efekty:
-dalej słabo odpala
-dziura przy 6-7.5 tys zniknęła ale przeniosła się na 4tys. tylko przy pełnym otwarciu, trwa dosłownie chwile, szarpie, dławi się, a potem rwie jak rakieta

Raczej wykluczam lewe powietrze bo wszelkie próby ze samostartem, po wymianie o-ringów nie wykazały zupełnie nic, do tego świece nie różnią się miedzy sobą.

Na forum GStwins.com ktoś pisał o podobnych problemach spowodowanych filtrem HiFlo.

Jest o wiele lepiej, bo przynajmniej da się spokojnie jeździć ale nie jest tak jak być powinno.

Zostawiłem rozgrzane moto chodzące na luzie na 10min, jutro zobaczę czy coś się zmieni w kolorze świec

Bikes are awesome!
:
problem rozwiązany, skład mieszanki ustawiony przy pomocy świecy colortune

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.