Mam pytanko, jestem nowy i początkujący więc z góry przepraszam jeśli dla kogoś będzie ono banalne lub oczywiste. Mam prawko od 8 lat ale motocykl od 2-óch tygodni, bardzo fajna maszynka, jednak z Wielkiej Brytanii. Nie tylko fakt małych cyferek z podziałki kilometry mnie drażni ale rpzeliczanie konwerterem w telefonie komórkowym przebiegu z mil na kilometry.
A teraz do sedna:) Czy jeżeli założę liczniki kupione w Polsce problem zniknie ? Czy to tylko kwestia podmianki ? I zacznie motocykl prawidłowo pokazywać NASZE pokonane POLSKIE kilomtery ? Czy trzeba ingerować nie wiem w napęd prędkościomierza, albo w elektronikę ? Proszę o pomoc.
Odpowiedz do tematu
: ZEGARY W ANGLIKU
:
Wystarczy zmienić prędkościomierz i problem zniknie.
:
Jeszcze lepiej, wystarczy zmienić tarcze.
:
Ale jak się wymnieni samą tarcze to przejechany dystans dalej będzie w milach. A naszemu koledze chodzi też o to.
:
Wydaje mi się ze ślimak tez będzie się różnił (kilometrowy a milowy)
:
Nie wiem czy to prawda ale ja słyszałem że tylko prędkość w anglikach jest podana w milach tak jak na tarczach zegarów a jeśli chodzi o przejechany dystans to nie są to żadne mile a właśnie zwyczajne kilometry.
:
Niestety ale jest w milach.
gchodkiewicz napisał/a: |
eśli chodzi o przejechany dystans to nie są to żadne mile a właśnie zwyczajne kilometry |
Niestety ale jest w milach.
VTR1000F
:
niestety potwierdzam
kysa275 napisał/a: |
Niestety ale jest w milach. |
niestety potwierdzam
:
Nie pomyślałem, faktycznie nabija w milach bo też taki posiadam, ale mi to wcale nie przeszkadza.
:
Ja osobiście też moge potwierdzić
hubert napisał/a: | ||
niestety potwierdzam |
Ja osobiście też moge potwierdzić
:
Ślimak jest taki sam w jednych i drugich. Przejechany dystans i prędkośc się zgadza na jednym i drugim. pozdrawiam
Bumbadil napisał/a: |
Wydaje mi się ze ślimak tez będzie się różnił (kilometrowy a milowy) |
Ślimak jest taki sam w jednych i drugich. Przejechany dystans i prędkośc się zgadza na jednym i drugim. pozdrawiam
:
Prędkościomierz i licznik dystansu w "angliku" jest wyskalowany w milach, można wymienić sam licznik i wszystko będzie w kilometrach, jednak osobiście zacząłbym od wymiany reflektora, chyba że już to zrobiłeś
:
Dzięki wielkie, no właśnie co z tym reflektorem ? Nie wymieniałem, a i nie wiem dlaczego to zrobić trzeba ? Dodam, że jestem drugim właścicielem w kraju, ówny rok jeździł już w Polsce, był zarejestrowany, może poprzedni właściciel to zrobił ? Może ktoś opisać co z tym reflektorem ?
:
Reflektor z "anglika" z zasady oświetla lewe pobocze z racji tego że tam jeżdza po lewej stronie drogi, jeżdząc u nas świeczisz kierowcom pojazdów jadących z przeciwka prosto w oczy, co więcej na poboczu nic nie widzisz, ani jedno ani drugie wskazane nie jest
:
Odpowiedz do tematu
Przed wymiana reflektora proponuję czy poprzedni właściciel już tego nie zrobił. Badanie b. proste. Podjedź do ściany i zobacz jak układa się snop światła.