ZEGARY W ANGLIKU
Odpowiedz do tematu

Magik1982
[Usunięty]
: ZEGARY W ANGLIKU
Mam pytanko, jestem nowy i początkujący więc z góry przepraszam jeśli dla kogoś będzie ono banalne lub oczywiste. Mam prawko od 8 lat ale motocykl od 2-óch tygodni, bardzo fajna maszynka, jednak z Wielkiej Brytanii. Nie tylko fakt małych cyferek z podziałki kilometry mnie drażni ale rpzeliczanie konwerterem w telefonie komórkowym przebiegu z mil na kilometry.


A teraz do sedna:) Czy jeżeli założę liczniki kupione w Polsce problem zniknie ? Czy to tylko kwestia podmianki ? I zacznie motocykl prawidłowo pokazywać NASZE pokonane POLSKIE kilomtery ? Czy trzeba ingerować nie wiem w napęd prędkościomierza, albo w elektronikę ? Proszę o pomoc.

ferrarif91
[Usunięty]
:
Wystarczy zmienić prędkościomierz i problem zniknie. :]

_-zak-_
[Usunięty]
:
Jeszcze lepiej, wystarczy zmienić tarcze.

ferrarif91
[Usunięty]
:
Ale jak się wymnieni samą tarcze to przejechany dystans dalej będzie w milach. A naszemu koledze chodzi też o to.

Bumbadil
[Usunięty]
:
Wydaje mi się ze ślimak tez będzie się różnił (kilometrowy a milowy)

:
Nie wiem czy to prawda ale ja słyszałem że tylko prędkość w anglikach jest podana w milach tak jak na tarczach zegarów a jeśli chodzi o przejechany dystans to nie są to żadne mile a właśnie zwyczajne kilometry.

:
gchodkiewicz napisał/a:
eśli chodzi o przejechany dystans to nie są to żadne mile a właśnie zwyczajne kilometry

Niestety ale jest w milach.

VTR1000F
hubert
[Usunięty]
:
kysa275 napisał/a:

Niestety ale jest w milach.




niestety potwierdzam :cwaniak:

_-zak-_
[Usunięty]
:
Nie pomyślałem, faktycznie nabija w milach bo też taki posiadam, ale mi to wcale nie przeszkadza.

ferrarif91
[Usunięty]
:
hubert napisał/a:
kysa275 napisał/a:

Niestety ale jest w milach.




niestety potwierdzam :cwaniak:



Ja osobiście też moge potwierdzić

ferrarif91
[Usunięty]
:
Bumbadil napisał/a:
Wydaje mi się ze ślimak tez będzie się różnił (kilometrowy a milowy)