ALARM
Odpowiedz do tematu

jinjun
[Usunięty]
:
Jako, że mam już moto, nie jest to gs, ale wypowiem się:
Otóż wszelakie standardowe blokady można sobie włożyć w ... ;) Tym bardziej disc-locki. Tak, rumun wam go nie zawinie i nie odjedzie, ale wpadnie z busem i już sprawa będzie inaczej wyglądać. Jak chcecie dobrze zabezpieczyć moto to koniecznie należy kupić dobry łańcuch, im większa klasa tym lepiej. W dodatku liczy się grubość, min. ta 8mka, preferowałbym 10-12, dla hardkorów są nawet 18stki ;) Do tego kłódka, temat rzeka, ale poniżej stówki można coś mieć dobrego. Takim łańcuchem przypinacie ramę do latarni lub innego takiego elementu i to daje już jakąś ochronę. Ważne, aby łańcuch nie leżał na ziemi, wtedy można bardzo łatwo go unieszkodliwić. A jak będzie dobrze zamocowany, to nawet dzieci z gimbazy go wam nie przewrócą.

Turos
[Usunięty]
:
ziomek4000 napisał/a:
a co do łańcuchów to wiele osób ich nie kupuje głównie dla tego że zajmują o wiele więcej miejsca niż kłódka a jak wiadomo na moto miejsce mamy ograniczone.


dokładnie, gdzie ja go włożę, nie mam kufra, a pod siedzenie to u mnie jeden browar wejdzie tylko...

:
Łańcuch i kłódka ma sens, przy stawianiu moto pod blokiem/domem na noc. Wtedy warto zainwestować, bo nie trzeba tego wozić ciągle ze sobą (chociaż są tacy którzy wożą :oczami: ). Natomiast jeżeli chodzi nam o stawianie moto na tak zwaną chwilę, to ja wybrałabym "zwycięzce motocykla" bądź Oxford quartz który ma czpień 10mm, lub wysokobudżetową Xene z alarmem.

I co by nie pisać, żadna metoda nie uratuje nam moto przed wykwalifikowanymi złodziejami, którzy ostatnio mocno sobie folgują np. w Warszawie...

miziel
[Usunięty]
:
Kłódki kłódkami alekto chce w końcu nam opisać ten alarm zxa 40zł?:)

Turos
[Usunięty]
:
Opisuj :P zdjęcia, próby cięcia gumówką, ile wytrzymał, czy upadek z 3 piętra robi na nim wrażenie itp itd :)

:
miziel napisał/a:
Kłódki kłódkami alekto chce w końcu nam opisać ten alarm zxa 40zł?:)
Kup i przetestuj (ku chwale forum.gs500.pl!!), bo jak widać innych chętnych nie ma. No chyba że szkoda Ci 39 zł i przesyłki i czekasz na jakiegoś jelenia (bez obrazy dla tych którzy ew. mają taki alarm) któremu nie szkoda takiej kasy ;)

:
no to pierwsze pytanie gdzie jest plus po przekreśleniu stacyjki?
z tego co wyczytałem wystarczy na początek podpiąć zasilanie i plus po stacyjce:) << a może samo zasilanie,

ps nie mam jakoś weny dziś do majsterkowania:)

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
Ja alarm odebrałem wczoraj. Dzisiaj wystawiłem moto by pogrzebać coś ale jakoś też jeszcze nie mogę się zebrać. Z tego co obejrzałem to elementy wykonane dość porządnie. No i kluczyk przede wszystkim z dobrego plastiku wszystko sztywne i twarde ... na pewno wytrzyma przy stacyjce w GS:)... Musze się kopnąć i zacząć montaż :P

GeoGri
:
Pomarańczowy przewód to plus po stacyjce :-) znajdziesz go przy przekaźniku kierunków. Jeśli potrzebny jest po to by odpalić silnik z pilota lepiej sterować tym plusem przekaźnik który zewrze dwa przewody tak jak to by stacyjka zrobila :) inaczej prąd na oświetlenie będzie pobierany przez układ zasilania alarmu topiąc przewód (wiem z autopsji) będę na kompie to rozrysuje na schemacie jak rozwiązałem podłączenie.

:
no to przymocowałem do ramy na opaski elektryczne dość sztywno.
tak jak napisane w ofercie jest to czujnik udarowy a nie ruchu,
więc z centralki jak zdejmowałem to się włóczył ale za to z bocznej można, i da się prowadzić motocykl, ale wystarczy mała nierówność(uderzenie) i alarm się włącza.

Nie odkryłem żadnej funkcji ustawiana czułości(moze komuś się uda), niema tu przycisku panic jak u Krzychu92. a ze cena ta sama polecał bym ten drugi GOLD CODE ponieważ mam możliwość regulacji

Co do podłączenia.
Bardzo cienkie 0,25mm2 przewody w dodatku aluminiowe
Nie zamówiłem grotu wiec wyjąłem ten niepotrzebny:) wystarczy odkręcić śrubkę i wyciągnąć. jak będę na Jeżycach to sobie dorobię. Dobry fachowiec zaplecze z kluczami ma więc coś dobierze:)
aby alarm działał wystarczy go tylko zasilić.
No to pobawię się moze jeszcze z wykryciem złamania stacyjki,<trochę cyny i już zrobione.
kierunków nie będę podliczał zal mi aku:)

Czas pracy z przerwą na obiad 2,5h:)

http://my.opera.com/tholi...cture=164028032

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
miziel
[Usunięty]
:
a jak np pobujasz moto na centralce to się włączy? I gdzie go zamocowałeś dokladnie? (centralkę)
albo np mocniejsze szturchniecie wchwyci?:)

A i jeszcze jedno, nie ma wyjscia na dodatkowy czujnik, nie?

:
Jutr sprawdzę bujanie na centralce.
ale bojąc na boki na kolach można bez problemu alarm się nie włóczy. ruszać kierownicą tez można.
zamocowany na ramie pod boczkiem, ale np. jak się puknie w ram(pstryknie palcem) to się włóczy.
nóżkę boczna podniesie szybciej to też się włóczy.

miziel napisał/a:

A i jeszcze jedno, nie ma wyjscia na dodatkowy czujnik, nie?

nie

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
jinjun
[Usunięty]
:
Irys napisał/a:
Łańcuch i kłódka ma sens, przy stawianiu moto pod blokiem/domem na noc. Wtedy warto zainwestować, bo nie trzeba tego wozić ciągle ze sobą (chociaż są tacy którzy wożą :oczami: ). Natomiast jeżeli chodzi nam o stawianie moto na tak zwaną chwilę, to ja wybrałabym "zwycięzce motocykla" bądź Oxford quartz który ma czpień 10mm, lub wysokobudżetową Xene z alarmem.

I co by nie pisać, żadna metoda nie uratuje nam moto przed wykwalifikowanymi złodziejami, którzy ostatnio mocno sobie folgują np. w Warszawie...

Wiesz, pod pracą/uczelnią lepiej też użyć łańcucha, załadowanie moto na busa to chwila. Wiadomo, jak się wychodzi na chwilę to lepiej założyć coś, żeby nikt zbyt łatwo nie odjechał na moto, ale na parę godzin lepiej przypiąć moto.
Wiesz, żadna metoda nie uratuje, ale jakbym miał kraść gs za 3,5 tysiąca, którego sprzedam po ostrych perturbacjach za 2 tysiące, co pójdzie do podziału na 3-4 osoby to jednak jest to średni interes. Oczywiście, jeżeli moto jest jakoś zabezpieczone. Chociaż z tego co widzę to dużo moto w wawie stoi samopas i jakoś nikt ich nie kradnie.

:
jinjun napisał/a:
Wiesz, pod pracą/uczelnią lepiej też użyć łańcucha, załadowanie moto na busa to chwila.


Jak ktoś jest nastawiony na kradzież tak bardzo, że specjalnie busem podjedzie to zapewne będzie miał odpowiednio duże nożyce żeby taki łańcuch przeciąć w mniej niż minutę. W takim przypadku pomoże wbetonowanie moto aż po silnik :P .

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
kempes napisał/a:
jinjun napisał/a:
Wiesz, pod pracą/uczelnią lepiej też użyć łańcucha, załadowanie moto na busa to chwila.


Jak ktoś jest nastawiony na kradzież tak bardzo, że specjalnie busem podjedzie to zapewne będzie miał odpowiednio duże nożyce żeby taki łańcuch przeciąć w mniej niż minutę. W takim przypadku pomoże wbetonowanie moto aż po silnik :P .


Jak ktoś jest nastawiony na kradzież tak bardzo, że specjalnie busem podjedzie to zapewne będzie miał młot pneumatyczny do rozkruszania betonu... :P

Żeby nie było, sam mam alarm w moto, co prawda inny model. U mnie żeby zaczął wyć trzeba naprawdę mocno poruszyć motocyklem. Te tanie bez żadnej regulacji czułości mogą wyć jak obok przejedzie samochód, jak jakieś ptaszysko usiądzie na moto itd. A to może być uciążliwe dla sąsiadów.

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.