Przewody w oplocie i swiece irydowe
Odpowiedz do tematu

:
Dziewczyna kupowała przewód na wymiar.
Długość przewodu to 70cm. Osiemdziesiątka będzie zaaaaaa długa, będzie problem i brzydota. Kabel jest tak sztywny, że sobie wokół lagi warkocza nie zapleciesz jeden z drugim :oczami:

yasko
[Usunięty]
:
Vatzeque napisał/a:
Dziewczyna kupowała przewód na wymiar.
Długość przewodu to 70cm. Osiemdziesiątka będzie zaaaaaa długa, będzie problem i brzydota. Kabel jest tak sztywny, że sobie wokół lagi warkocza nie zapleciesz jeden z drugim :oczami:

Kupowała do 500 czy 500F?

pubuss
[Usunięty]
:
Przecież oplot to oplot, stalowa plecionka w okół przewodu, która nie rozszerza się bocznie, a czy firmy LML, HELL, GoodRidge czy no name to nie ma znaczenia jeżeli chodzi o spełnianie swoich funkcji. Markowe przewody są dorabiane do motocykla, sprzedawane w zestawach dedykowanych itd włącznie z katem złamania końcówek, rozmiarem sruby, długością przewody i widokiem na morze!

Różnić to się może kwestią wykończenia, grubsza, kolorowa koszulka, kolorowe, cynkowane końcówki itd To jest ta różnica.

I kto jeszcze nie ma, to niech założy, zrozumie dlaczego inni używają oplotów, jak wielka różnica jest na klamce.

Te kilka słów ode mnie na zachętę do kupna, a skończenie z pier.... o wyższości ukwiału nad polipem :D

Special
[Usunięty]
:
Yarccom napisał/a:
Special, a w czym są one lepsze np od LML czy innych :?:


Nie wiem jak jest roznica ale wiem ze za 170 zl są spoko:)

yasko
[Usunięty]
:
Vatzeque napisał/a:
Dziewczyna kupowała przewód na wymiar.
Długość przewodu to 70cm. Osiemdziesiątka będzie zaaaaaa długa, będzie problem i brzydota. Kabel jest tak sztywny, że sobie wokół lagi warkocza nie zapleciesz jeden z drugim :oczami:

Długość ori przewodu w F z 2004 r. to 70 cm. Ze względu na większą sztywność przewodu w oplocie proponuje kupić 75 cm + końcówkę prostą i kąt 30st.

:
Special napisał/a:
Yarccom napisał/a:
Special, a w czym są one lepsze np od LML czy innych :?:


Nie wiem jak jest roznica ale wiem ze za 170 zl są spoko:)


to moje w komplecie za 131 zł juz do bani :]

Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
: uchwyt przewodu hamulcowego
nie chciałem zakładać nowego tematu to podepnę się tutaj.
Czy uchwyt przewodu hamulcowego, który widać na zdjęciu z wersji E pasował będzie do F-ki?

:
tak

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
studi napisał/a:
tak

dzięki studi za szybką i konkretną odpowiedź

:
ponad 90% części w poliftowych jest takich samych dla E i F, naprawdę można policzyć na palcach różnice i głownie chodzi o rocznik a nie o to czy jest to E czy F (np. regulowana klamka hamulcowa i do kompletu pompa)

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Szukałem info o świecach irydowych i trafiłem na ten wątek - to jak to w końcu jest, dają zauważalne korzyści czy lepiej sobie dać spokój (i kupić kratę browca :hyhy: )?

Nie wierzę w życie pozazlotowe
:
No właśnie ciekawe, ale nie są znowu na tyle droższe od zwykłych, żeby ich nie spróbować, a potem krata browca :oczami:

: Opinia o świecach irydowych.
W sumie mało u nas na forum opinii w temacie świec irydowych, wiec dołożę swoje 3 grosze ;)

Po przejechanych ~500km, w porównaniu ze zwyłymi świecami:
- lepiej odpala tzn. krótkie dotknięcie startera, jeden obrót i łapie
- na ssaniu pracuje wyraźniej krócej, w zasadzie na zimnym można po kilku-, kilkanastu sekundach opuścić ssanie
- lepsza kultura pracy na wolnych obrotach (szczegónie widoczne gdy silnik jest zimny)
- spalanie (trochę za mały dystans by to miarodajnie oceniać), ale zauważyłem, że jest minimalnie mniejsze- szacuję, że o około 5%. Dwie trasy z pasażerem i kufrem zrobione ze spalanie w granicach 3,9l/100km, wcześniej w tych samych warunkach spalanie w granicach 4,1l/100km.
W mocy i przyspieszeniu zmiany nie odczułem.

Podsumowując jestem zadowolony. :)
Chociaż myślę, że zakup świec irydowych trzeba traktować jako "zrobienie sobie prezentu" w sytuacji kiedy wszystkie inne czynności serwisowe, eksploatacjne mamy prawidłowo zrobione. :ok:

kieran09
[Usunięty]
:
na tym filmiku mozecie zobaczyc jaka jest róznica.
https://www.youtube.com/watch?v=tS4MV2pELyU

:
po wymianie kiery na turystyczną muszę zamówić przewód hamulcowy na wymiar, tylko nie wiem jakie fi końcówki: 10mm, 11 mm, czy 12 mm? :zawstydzony:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.