GS z Wielkiej Brytanii
Odpowiedz do tematu

maRcin Siemce
[Usunięty]
: GS z Wielkiej Brytanii
Kochani,zastanawiam sie powaznie nad kupnem moto w Anglii,prosze o rady,za i przeciw,jestem laikiem,wydaje mi sie ze warto,slyszalem ze koszt transportu nie jest az taki straszny a i lepszy rocznik mozna wyrwac za taka sama kase jak u nas,no i w stanie technicznym znacznie lepszym.Prosze o rady i sugestie,przegladalem autotrader uk,ale moze znacie jeszcze jakies stronki?Pozdrawiam

:
Ja mam moto z UK i jestem w 100% zadowolony zgadza się wszystko co mówił sprzedawca (handlarz) stan wizualny taki sobie ale za to techniczny żyleta ponadto wszystko udokumentowane każdy serwis i naprawa.
Co do stanu wizualnego to i tak zrobiłem full lifting.

Podobno tam nikt się nie bawi w jakieś (na pierwszy rzut oka) poważniejsze naprawy tylko kupuje następny motocykl i z tąd takie trafne maszyny, a u nas w PL każdy reperuje co tylko się da ;)

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
maRcin Siemce
[Usunięty]
:
a moglbys podac w przyblizeniu koszt transportu i rejestracji?z gory dziekuje:)

:
Z tego co rozmawiałem z tym handlarzem to on za taki transport płacił jakoś 600zł a rejestracja to właśnie jestem w trakcie tłumaczeń czyli ok100zł + 160 wat + 120tablice i dowód no i oczywiście OC. Są to ceny oriętacyjne

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
joeey
[Usunięty]
:
Jak kupowałem GS'a w poprzednim sezonie to oglądałem kilka z Anglii i nie polecam. Już tłumaczę dlaczego, większość motocykli trzymana jest non stop na dworzu, słona woda i duuużo rdzy na ramie i nie tylko... Na zdjęciach motocykle wyglądały idealnie, dopiero przy oględzinach na żywo wszystko wyszło. Nie mówię, że wszystkie takie są, ale spora część. Dlatego bez możliwości obejrzenia samemu, albo przez zaufaną osobę (np. z Anglii) nie brałbym takiego motocykla. Oglądałem motocykle z 2007r więc bardzo młode, a były w dużo gorszym stanie niż te z Polski nawet ze starszych roczników :)
Poza tym te zegary... Mile na zewnątrz, a km/h w środku małymi literkami, mało wygodne, no chyba, że ktoś chce się bawić w wymianę zegarów :]

maRcin Siemce
[Usunięty]
:
bardzo dziekuje,znajomy twierdzil ze zaplacil ok 450,ale 600 to tez dobry koszt,znalazlem z 2003 roku motorek za 1199 funtow,to mi sie wydaje dobra cena:)

:
Zapomniałem o przeglądzie ok 60zł

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
maRcin Siemce
[Usunięty]
:
mam wlasnie o tyle dobrze ze jest znajomy w Londynie,motonita,mozna na niego liczyc:)

:
To problemów raczej nie będzie i skoro tam jest to z pewnością wyszuka dobre moto Powodzenia

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
maRcin Siemce
[Usunięty]
:
no wlasnie na niego licze,zreszta to jego pomysl z kupnem w uk:)jedno moto juz tacie do Polski wyslal.

:
Zardzewiały GS z Anglii i w młodym roczniku to motocykl jeżdżący okrągły rok. Więc najprawdopodobniej jeżdżony w kurierce. 3-letni egzemplarz będzie miał przejechane conajmniej 40tys. mil.
GS jest bardzo wytrzymały, prosty w budowie i tani w eksploatacji, dlatego cieszy się taką popularnością wśród kurierów.

:
W UK masę ludzi ma domki, ale mało kto ma garaż...więc motocykl często stoi na dworze. Tak to wygląda, a do tego jeżeli ktoś go używa zawodowo to przebieg musi być duży.

joeey
[Usunięty]
:
Cytat:
Zardzewiały GS z Anglii i w młodym roczniku to motocykl jeżdżący okrągły rok. Więc najprawdopodobniej jeżdżony w kurierce.

Przebiegi były w normie (o ile nie były kręcone), a nie sądzę, żeby były cofane ponieważ po ogólnym stanie motocykla byłoby widać jego większą eksploatację. A jedynym mankamentem to była zardzewiała rama, nózka itp itd...

misza500e
[Usunięty]
:
Liczniki swoją drogą, trzeba jeszcze lampę przednią wymienić...

micio__75
[Usunięty]
:
Co do korozji motocykli w UK , to sie zgodze ze wystepuje szybciej niz w PL, ale to wynika z calorocznego uzytkowania motocykla i to nie wcale na kurierce, tutaj po prostu snieg nie lezy 6 miesiecy w roku :P , co do stanu technicznego to motocykle sa tutaj w znacznie lepszym stanie niz w PL z tej przyczyny ze ludzie tutaj nie oszczedzaja na serwisie a napraw po wypadkowych sie prawie nie robi bo motocykle z chociazby przetarta rama sa dyskwalifikowane z ruchu ( cale szczescie). Motocykle uzywane przez kurierow sa zazwyczaj tak dorzniete ze 2-3 letnie wygladaja ja 30 letnie, poza tym zauwazylem ze kurierzy juz na GS-ach nie jezdza teraz najpopularniejsze sprzety to Honda CBF 600 i 500. W UK motocykle sa rzeczywiscie troche tansze i z racji nisko stojacego funta duzo osob nie tylko z Polski zainteresowalo sie motocyklami z UK, (koszt przerobki nie wielki). Rozmawialem ostatnio z jednym handlarzem ktory mowil mi ze sporo niemcow i francuzow ostatnio kupuje sprzety u niego. Co do kupowania w ciemno to jak sie nie ma nikogo zaufanego tutaj (UK) to odradzam zakup, ale jesli ktos moze Ci upatrzony sprzet tutaj obejrzec to warto. Co do kosztu przegladu (MOT),to teraz nie trzeba robic w Polsce nowego jak mial aktualny w UK. Koszt transportu tez jest nie wielki tutaj jest na peczki polskich firm co Ci moto pod dom w Polsce przywioza.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.