GS 'GenesiS' 5oo :D |
Autor |
Wiadomość |
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 GS 'GenesiS' 5oo :D
|
|
|
W końcu i ja pochwalę się moim nabytkiem
Zobaczyłem i wiedziałem, że to musi być TEN
Ochrzczony (% ) w dzień nabycia 'GenesiS' bo nazwa mi się spodobała i ładnie pasuje do literek GS
Moto prezentuje się tak (13.03.2010):
EDIT:
Obecnie (19.06.2011):
>>>> GENESIS 500 SERVICE BOX <<<<
03.2010 / 03.2010- w chwili zakupu
EKSPLOATACJA
OPONA PRZÓD
03.2010 / Dunlop 110/70/17
07.2010 / Bridgestone Battlax BT 45 110/70/17
OPONA TYŁ
03.2010 / Dunlop Arrowmax GT 501 130/70/17R
08.2010 / Dunlop Arrowmax GT 501 130/70/17R
05.2011 / Michelin Pilot Power 150/60/17R
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD
03/2010 / Siffert
07/2010 / EBC
05/2011 / Siffert
KLOCKI HAMULCOWE TYŁ
03.2010 / Siffert
02.2011 / EBC
PŁYN HAMULCOWY
10.2010 / Wymiana (K2 - DOT4), czyszczenie i smarowanie tłoczków
05.2011 / Wymiana (K2 - DOT4)
NAPĘD
03.2010 / JK Sprockets przód, JK Sprockets tył, Łańcuch DID 520
02.2011 / Sunstar przód, JK Sprockets tył, Łańcuch DID 520 VM (x-ring)
ZAWIESZENIE PRZÓD
03.2010 / Olej i uszczelniacze nieznane.
07.2010 / Nowe uszczelniacze, Olej Castrol Fork Oil 10W (w serwisie)
02.2011 / Nowe uszczelniacze, Olej Castrol Fork Oil 10W (w ramach reklamacji 07.2010)
LUZY ZAWOROWE
03.2010 / ?
01.2011 / Regulacja: wymiana płytek obydwu zaworów ssących, wymiana uszczelki pokrywy zaworów
GAŹNIKI
03.2010 / ?
01.2011 / Czyszczenie i synchronizacja. Skład wolnych z Colortune, Synchro z Carbtune Pro.
04.2011 / Wymiana uszczelek pod kroćcami dolotowymi a blokiem silnika (rozsypały się ze starości i pojawiło się lewe powietrze). Wymiana sprężyn w gaźnikach na nówki (jedna pękła ze starości). Nowe uszczelki pod kroćcami dolotowymi. Ponownie czyszczenie i synchronizacja. Skład wolnych z Colortune, Synchro z Carbtune Pro.
OLEJ I FILTR OLEJU
03.2010 / Hiflo filtro + Bel Ray Thumper 20W-50
11.2010 / Hiflo filtro + Motul 5100 15W-50
05.2011 / Hiflo filtro + Motul 5100 15W-50
ŚWIECE
03.2010 / NGK DPR8EA9
11.2010 / NGK DPR8EA9
05.2011 / NGK DPR8EA9
FILTR POWIETRZA
03.2010 / Suzuki
06.2010 / Zamiennik FPS-010
03.2011 / Hiflo Filtro HFA 3503
AKUMULATOR
03.2010 / Katana 14Ah
INNE
04.2010 / Wymiana klamki sprzęgła
06.2010 / Wymiana linki sprzęgła
09.2010 / Wymiana łożysk przedniego koła - SKF 6302 2RS
11.2010 / Wymiana wgniecionego baku
04.2011 / Wymiana linki obrotomierza
05.2011 / Wymiana klamek sprzęgła i hamulca na czarne
MODDING
REFLEKTOR PRZÓD
03.2010 / Dual H4 Naked Eyes (HR)
04.2011 / GS 500F Street-Adapted Single H4 (HCR)
ŻARÓWKI PRZÓD
03.2010 / 2x Market Blue HID, Postojówki LED Market
04.2010 / 2x GE Sportlight, Postojówki Philips Blue Vision
09.2010 / 2x Philips Night Guide, Postojówki Philips Blue Vision
02.2011 / 2x Philips Crystal Vision, Postojówki LED 1W Radiator
04.2011 / 1x Philips Crystal Vision, Postojówka LED 1W SMD
LAKIER
03.2010 / Malowanie oryginalne czerwone '93
05.2010 / Pearlescent Flip-Flop + klar [natrysk - puszka] Blue to Violet
11.2010 / Pearlescent Flip-Flop + klar z utwardzaczem [natrysk - pistolet] Blue to Violet
KIERUNKOWSKAZY
03.2010 / Oryginalne pomarańczowe
05.2010 / Małe przezroczyste, prostokąt - sztywne. 4
06.2010 / Małe przezroczyste, strzałki - elastyczne na tył. 2
10.2010 / Małe przezroczyste, strzałki - elastyczne na przód. 2
11.2010 / Wizualny modding strzałek - niebieskie szkiełka. 4
05.2011 / Wizualny modding strzałek - czarne szkiełka. 4
LUSTERKA
03.2010 / Oryginalne
03.2011 / Małe prostokątne F-1 Style
FELGI
03.2010 / Felgi lakierowane na czarno
03.2010 / Polerowane ranty felg
04.2011 / Felgi w kolor plastików i baku. Pearlescent Flip-Flop Blue to Violet
05.2011 / Felga tył 4,5 cala (Suzuki GSXF 750) z oponą 150/60/17R, polakierowana jak wyżej
RAMA
03.2010 / Oryginał - kolor szary.
05.2010 / Znaczki Kanji na ramie [natrysk - puszka]
04.2011 / Rama w kolorze czarnym.
04.2011 / Wahacz częściowo czarny. Z lewej napis 'ECLIPSE' lakierem Flip-Flop pod klarem.
04.2011 / Lagi w kolorze czarnym. Mocowanie błotnika w kolorze czarnym.
INNE - VISUAL
04.2010 / Skrócony tylni błotnik, obrócona tylna lampa
07.2010 / Tylne żarówki LED czerwone - BAY 15-D
08.2010 / Modyfikacja uchwytu tablicy
08.2010 / Osłona łańcucha 'SUZUKI' z polerowanej stali
10.2010 / Polerowanie rantów żeberek silnika
11.2011 / Tarcza hamulcowa w kolorze plastików
04.2011 / Wyzerowany błotnik. Zmieniony sposób mocowania tablicy
04.2011 / Kierunki zintegrowane w tylnej lampie
04.2011 / Klamka sprzęgła i hamulca zmienona na kolor czarny w ramach moddingu.
04.2011 / Nowa tapicerka kanapy. Bioskóra, syntetyk.
05.2011 / Lampa tył z Yamaha YZF R1
05.2011 / Dodatkowe kierunkowskazy LED
ZDARZENIA
w ramach uczciwości
04.2010 / Parkingóweczka na lewą stronę. Złamana klamka sprzęgła
06.2010 / Parkingóweczka na prawą stronę. Złamany 1 kierunek tył
10.2010 / Boczne otarcie z Fiestą. Wgnieciony bak, złamany kierunek przód, pęknięcie prawego lusterka, pęknięcie tylnej lampy (wibracje), złamana dźwignia sprzęgła. Moto technicznie bez szwanku - wymiana baku, lusterka, kierunków. Moto jedzie jak po sznurku |
Ostatnio zmieniony przez Paulo Nie 19 Cze, 2011, w całości zmieniany 63 razy |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010
|
|
|
Bardzo ładne moto i ważne że tobie się podoba z tą bliźniaczą lampą istotnie to ciekawe rozwiązanie.
Paulo napisał/a: | Dałby ktoś radę zrobić GS'ką tą ósemkę na placu? |
Powiem Ci że na moim kursie jeździłem GS'em po 8 egzaminacyjnej i to nie tej dużej jak jest teraz ale tej mniejszej sprzed kilku lat i daje rade spokojnie
Paulo napisał/a: | Z minusów - dwa małe puknięcia po każdej stronie baku. Ale są niesamowicie symetryczne |
W połączeniu z nieoryginalnymi ciężarkami na kierownicy podejżewam, że wim jaka może być natura tych wgnieceń
Ale naprawde fajna maszynka, niech ci służy jak najdłużej |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Karollo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010
|
|
|
##### |
Ostatnio zmieniony przez Karollo Czw 09 Lip, 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010
|
|
|
Chyba macie rację, po prostu moto jeszcze nie oblatane
Ale po 250 zmiana niesamowita, sporo nauki przede mną |
Ostatnio zmieniony przez Paulo Nie 09 Maj, 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Liver Sausage [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Nieoryginalna lampa, nieoryginalne ciężarki, ślady na baku, przetarty dekiel, brak osłon na lagach - pewnie poszedł jako bezwypadkowy?
Najważniejsze że Ci się podoba i masz zapał żeby go doprowadzić do dobrego stanu
No i byle serducho zdrowe było. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Po prostu ograniczniki puściły podczas ślizgu.
Stąd też zapewne zmieniona lampa.
rocznik 1993 i przebieg 38500 <- każdy tak mówi, po takim przebiegu motocykl wygląda jak nowy, prosto z salonu.
Ale i tak gratuluję zakupu, bo najważniejsze żeby się cieszyć! |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Paulo napisał/a: | Może mnie oświecisz Bo zastanawiałem się, zastanawiałem i dalej nie wiem jak przy ogranicznikach można by tego dokonać Wybacz, brak doświadczenia, jestem zielony |
Myślę, że koledzy @Liver Sausage i @hubertgontarz odpowiedzieli na twoje wątpkiwości w temacie symetrycznych wgniotów |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
grzesiu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
hubertgontarz napisał/a: | Po prostu ograniczniki puściły podczas ślizgu.
Stąd też zapewne zmieniona lampa. |
Stad maly promien skretu A tak powaznie to zycze wielu bezawaryjnych km i szerokosci! |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Jakoś nie pasują mi te "oczka" Ale ważne że właścicielowi się podoba!
Pozdrawiam, szerokości. |
_________________
|
|
|
|
|
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Hmm no umiecie konstruktywnie przyciąć skrzydełka Ale to dobrze Im więcej będę wiedział, tym lepiej
Z tego co się dowiedziałem, moto zostało już sprowadzone w takim stanie. Poprzedni właściciele nic nie robili z puknięciami na baku, żeby zostawić oryginalny lakier. Domyśliłem się, że coś go tam spotkało... ale wszystko zdaje się być ok. w każdym razie jeśli coś jest nie tak, doprowadzę go do należytego stanu
Kumpel uważa, że lampy pochodzą z Triumph'a, nie wiem ile w tym prawdy |
|
|
|
|
Miszi333 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Wątpię żeby to była lampa z Triumph'a, prędzej coś w stylu
http://moto.allegro.pl/it...reet_110mm.html
no ale wygląda całkiem fajnie
LAMPA PODWOJNA H1-H7 METAL CHROM STREET - 110mm - 269zł.jpg
|
|
Plik ściągnięto 119 raz(y) 20,06 KB |
|
|
|
|
|
grzesiu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Paulo napisał/a: | Hmm no umiecie konstruktywnie przyciąć skrzydełka Ale to dobrze Im więcej będę wiedział, tym lepiej
Z tego co się dowiedziałem, moto zostało już sprowadzone w takim stanie. Poprzedni właściciele nic nie robili z puknięciami na baku, żeby zostawić oryginalny lakier. Domyśliłem się, że coś go tam spotkało... ale wszystko zdaje się być ok. w każdym razie jeśli coś jest nie tak, doprowadzę go do należytego stanu |
Zarty, zartami ale tu chodzi o Twoje bezpieczenstwo! Jako ciekawostke powiem Ci, ze za tyle sprzedalem swojego GS'a, w 100% bezwypadkowego. Poszukaj na forum... |
|
|
|
|
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010
|
|
|
W każdym razie - moto jak na razie sprawuje się bez zarzutu i jestem z niego zadowolony Na serducho jak dotąd nie miałem okazji narzekać, a moto puszczone (zdjęte łapki z kiery) przy prawie 70 kmph jedzie prosto jak po stole, więc... chyba gitarka |
|
|
|
|
callum [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010
|
|
|
Paulo, lampy prosto z Triumpha na pewno nie są, ale i tak są bardzo fajne. Szczerze mówiąc to bardzo mi się podobają w tej GS-ce takie "żabie oczy" i nawet w jakimś sensie bardziej mi tu pasują niż w Triumphie. Nie przejmuj się "podcinaniem skrzydeł", wiadomo, że nie ma motocykli w tym wieku, które nie miałyby żadnych przygód za sobą, więc i ten nie będzie wyjątkiem, ale na pewno dostarczy Ci dużo frajdy z jazdy, a jak będziesz dbał o niego to wszystko będzie OK. Życzę dużo radości z jazdy tym oryginalnym GS-kiem
Paulo napisał/a: | przy prawie 70 kmph jedzie prosto jak po stole |
Sprawdź jeszcze, czy przy 30 kmph też jedzie prosto |
|
|
|
|
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010
|
|
|
Jedzie
No wiem, nie pierwszy raz słyszę że nie ma moto bez przygód więc |
Ostatnio zmieniony przez Paulo Nie 09 Maj, 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|