Polerowanie chromowanie szkielkowanie itp....
Odpowiedz do tematu

Antoni
[Usunięty]
:
mówisz......masz... :D niestety komórka nie oddaje prawdziwej jakości malowania - zrobione jest naprawdę pięknie. Sam lakier ma dość grube ziarno metaliczne, więc efekt w słońcu jest zarypisty.
Trochę skłamałem poprzednio, bo do kosztu malowania muszę jeszcze doliczyć dwukrotną jazdę w obie strony do piaskowania (w sumie 100km).

Bellator
[Usunięty]
:
Tak z innej beczki: Jak najlepiej zabezpieczyć felge podczas polerowania z wewnętrznej strony żeby wyszła równa granica polerki? Mam nadzieje że wiadomo o co cho.
Czy bez zdejmowania opony efekt tez bedzie zadowalający?

:
Zależy w jaki sposób chcesz polerować jakąś polerką (duża szlifierka polerska ze szmatą) czy po prostu papierem ściernym aż zacznie się błyszczeć a po tym np. szmata na wiertarce z dodatkiem pasty polerskiej.
Co do zabezpieczenia to polecił bym zrobić to jakąś bardzo mocną i dobrze przylegającą taśmą klejącą ale i to nie gwarantuje że taśma po prostu się nie odklei bo gdy się poleruje na szlifierce polerskiej to szmata nagrzewa polerowany element dość mocno co może spowodować odklejenie się taśmy a nawet jej przetarcie i co za tym idzie uszkodzenie lakieru który był że komo zabezpieczony.
Oponę radził bym zdjąć żeby było łatwiej i wygodniej

Bellator
[Usunięty]
:
z tą tasma to pomysł raczej nie najlepszy bo krawędz powinna byc mozliwie najbardziej równa a w przypadku odklejenia się jej i mocnego zarysowania pozostałej czesci felgi cała robota moze pojsc na marne :/

marjus15
[Usunięty]
:
Ja Chciałbym polecić firmę która szlifuje i poleruje metale robiłem u nich felgi wyszły bardzo dobrze i niedrogo to ich strona http://www.uslugiszlifierskopolerskie.pl/index.php

MeDAN
[Usunięty]
:
Pieścirogi Stare :rotfl: :rotfl: :rotfl: dobra miejscowość na firmę

: Szkiełkowanie
Odgrzeje temat. Szukam kogoś godnego polecenia kto skiełkuje aluminium w okolicach Warszawy lub Łodzi

GeoGri
:
Z mojej strony polecam: http://www.motocyklejacka.pl/
co masz do szkiełkowania?

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
:
Dzięki wielkie ;-) odrestaurowywuje motocykl Suzuki GS 750T z 82r, jest rozebrany w drobny mak i do szkielkowania cały karter, miska olejowa, cylinder, głowica, gaźniki i kilka pierdół.... Sam próbuje z silnika od samochodu sprężarkę zrobić ale malo czasu..

GeoGri
:
Ja w swojej Yamaszce Maximie 550 z 82r też szkiełkowałem silnik ale cały i nie rozbierałem go na części tylko dokładnie zabezpieczyłem wszystkie otwory żeby nie nasypać piasku do środka a i części których nie chciałem szkiełkować również zabezpieczyłem.
Jest przy tym bardzo dużo roboty bo trzeba to zrobić bardzo dokładnie, po za tym trudno wtedy się szkiełkuje taki silnik bo jest bardzo ciężki i trudno go obracać w komorze.

:
Tez myślałem o tym żeby wyszkielkowac złożony , ale będzie za ciężki jak piszesz. Motor i tak był do rozebrania bo miał obrucone panewki na wale i wytluczone zawory dzięki temu...

GeoGri
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.