Do ilu tysiecy krecicie swojego Gsa?
Odpowiedz do tematu

joeey
[Usunięty]
:
kieran09 napisał/a:
wydaje mi sie ze takie zestawienie jest najlepsze

Takie zestawienie jest najlepsze jak chcesz powozić tyłek bardzo spokojnie, ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić cały czas takiej jazdy... Jak mam rozgrzany silnik to bardzo często pod czerwone pole i następny ;)

:
Panowie, Panie, nie oszukujcie sie, to sa motocykle, nie odkrecisz nie pojedziesz. GS ma 50 km, wiec trzeba go krecic wysoko, zeby jazda miala jakikolwiek sens. I prosze nie pisac ze jestem wariatem co jezdzi od swiatel do swiatel, ale niestety GS nie jest krolem predkosci. A no i prostej konstrukcji silnik gaznikowy spokojnie mozna krecic do wysokich obortow. Przy regularnej wymianie,(odpowiednim dolewaniu) oleju z silnikiem nic sie nie stanie. Oczywiscie nie mowimy o palniu gumy czy innych tego typu atrakcjach, ale to juz wynika z czegos innego. Do typowej jazdy na wysokich obrotach mozna krecic GS-a do maksa i nic sie nie stanie prócz częstszych wizyt na stacji benzynowej, ale za to ile frajdy:)

MT09
CF625SP
:
Mi najwięcej frajdy daje przedział 4000-7000 RPM, a nie 7000-9000 chociaż taki też czasami wykorzystuję ale w mniejszości.

W GS'ie nie brakuje mi mocy czy większej prędkości max tylko dużego zakresu obrotów przy których jest do dysposyzcji wysoki moment obrotowy, silnik z racji małej pojemności jest mało elastyczny.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
fourious, Ty wariacie co jeździ od świateł do świateł!! :P
Ja kręcę przeważnie w pułapie 7-9k. Przy wyprzedzaniu 10k i zdarzy się czerwone.
Przez ostatnie 2k km wypiła mi sporo oleju przez to - ale cóż. To ma być "frajda".

joeey
[Usunięty]
:
Irys napisał/a:
Ja kręcę przeważnie w pułapie 7-9k. Przy wyprzedzaniu 10k i zdarzy się czerwone.

I to lubię :hyhy:

hubert
[Usunięty]
:
Ja też :D

Snajper4
[Usunięty]
:
łał to ja za bardzo oszczędzam GS'a :D ja zawsze 5-6tyś(chyba, że jadę za Irys to patrz wyżej :D ) a przy wyprzedzaniu do 9, za to mój brat kręci go oporowo :D

:
"GS ma 50 km, wiec trzeba go kręcić wysoko, żeby jazda miała jakikolwiek sens."
Czyli jak nie kręcisz do 7-9 tys. obrotów to jazda nie ma sensu? Rozumiem że w trasie też jedziesz na 4-tym biegu 9 tys.? Bo jazda nie ma sensu.

I po co masz GS-a? jak nie jest królem prędkości?

"Do typowej jazdy na wysokich obrotach można kręcić GS-a do maksa i nic się nie stanie prócz częstszych wizyt na stacji benzynowej, ale za to ile frajdy:)" Rozumiem że tyle ile w CBR-ce na 5,5 tys. obrotów, bo czym więcej, szybciej tym lepiej, ale CBR przy 6 tys. obrotów ma większego kopa.

:
Hubert, łapiesz trochę za słowa. Po pierwsze nie mówimy o ciągłej jeździe a o "kręceniu" czyli o przyspieszaniu, ja to tak rozumiem. Jeżeli przyspieszam i chce to zrobić w miarę szybko krece do wysokich obrotów. Jeżeli jadę ciągle oczywiście zakładam, ze V-max jest ograniczony do powiedzmy 180 km/godz i wiem, ze da się tyle jeździć nawet przez dłuższy dystans. A czy napęd dostaje wtedy, czy opona się szybciej zużywa czy komfort jazdy jest wysoki o tym nie dyskutujemy.

Idąc dalej, ludzie kupują GS-y z różnych powodów, jednym z nich jest to, ze jest to motocykl polecany "na start".
No i nie mam GS-a, swojego sprzedałem już dawno temu i opisuje swoje spostrzeżenia. Nie chce wywoływać burzy, zresztą nie napisałem chyba nic takiego co takowa by mogło wywołać.

MT09
CF625SP
pili5
[Usunięty]
:
fourious, patrząc w podpisie jakie masz maszyny, to nie dziwie się że lubisz pokręcić :)

topochek
[Usunięty]
:
Ja jeżdżę w przedziale od 3 do 6 tys :P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.