Odnośnie naklejek:
Na baku bliżej kierownicy, za wlewem paliwa powinna być 1 naklejka a potem dwie na bocznych owiewkach, na tych częściach które widać z pozycji jeźdźca (tak jakby prostopadłe do ramy, nie wiem jak to wytłumaczyć...)/
Poza tym ja będę miał F-kę do sprzedaży ale to po wakacjach, ale raczej Cię nie będzie interesowała bo już ma 49 tys. km a jeszcze Chorwacja...
Odpowiedz do tematu
:
:
Dzieki za odpowiedzi. Widze ze bede musial jeszcze z troszke pociulac, planowalem wydac 10k ale jak dojdzie naped i np hamulce, ubezpieczenie itd to jeszcze 2k trzeba miec w zapasie.
Wlewacz dzieki za oferte ale do Krakowa troszke daleko a i tezprzebieg masz cakiem niezly
Na alledrogo widzialem ze mozna za 10k kupic eFke z polskigo salonu w calkiem przyzwoitym stanie.
Narazie musze sprzedac swoja Yp250
Wlewacz dzieki za oferte ale do Krakowa troszke daleko a i tezprzebieg masz cakiem niezly
Na alledrogo widzialem ze mozna za 10k kupic eFke z polskigo salonu w calkiem przyzwoitym stanie.
Narazie musze sprzedac swoja Yp250
:
Przebieg nie ma ŻADNEGO znaczenia jeśli moto jest zadbany i wszelkie wymiany są robione na czas.
Kolega z forum (nicka sobie podaruję) ma młode moto z małym przebiegiem, a okazuje się że moto ciągle u mechanika stoi bo a to to, a to siamto a to jeszcze co innego...
ptaku_1 napisał/a: |
...Wlewacz dzieki za oferte ale do Krakowa troszke daleko a i tezprzebieg masz cakiem niezly ... |
Przebieg nie ma ŻADNEGO znaczenia jeśli moto jest zadbany i wszelkie wymiany są robione na czas.
Kolega z forum (nicka sobie podaruję) ma młode moto z małym przebiegiem, a okazuje się że moto ciągle u mechanika stoi bo a to to, a to siamto a to jeszcze co innego...
:
"a i tez przebieg masz całkiem niezły"
Możemy zrobić 12 tys. km na liczniku Jeżeli ktoś regularnie co 6 tys. km odwiedza serwis i regularnie robi to co trzeba (może samemu serwisować również) i nie szkoda mu 80 zł na nowe klocki, 300 zł na oponę itd. to 50-60 tys. km dla GS-a to nic.
To tak jakbyś powiedział, ale ten Twój samochód to trup, 5 lat i 150 tys. km, pewnie już się sypie...a na allegro z Twojego rocznika to mają po 80 tys. km, prawie każdy sprowadzony od dziadka z Niemiec bo tam same dziadki kupuję droższe diesle żeby zrobić 10-20 tys. km.
Temat stary i omówiony na wszystkie sposoby.
1. Tarczy nie wymieniasz codziennie, tylko raz na...dobrych kilkadziesiąt tys. km jak nie więcej w zależności od stylu jazdy, rodzaju klocków i tego gdzie się jeździ (turystycznie, po torze, w mieście,...).
3. Raczej nie dotyczy egzemplarza z przebiegiem 30-60 tys. km. Wymiana napinacza i łańcuszka to koszt 200+300+robocizna.
Możemy zrobić 12 tys. km na liczniku Jeżeli ktoś regularnie co 6 tys. km odwiedza serwis i regularnie robi to co trzeba (może samemu serwisować również) i nie szkoda mu 80 zł na nowe klocki, 300 zł na oponę itd. to 50-60 tys. km dla GS-a to nic.
To tak jakbyś powiedział, ale ten Twój samochód to trup, 5 lat i 150 tys. km, pewnie już się sypie...a na allegro z Twojego rocznika to mają po 80 tys. km, prawie każdy sprowadzony od dziadka z Niemiec bo tam same dziadki kupuję droższe diesle żeby zrobić 10-20 tys. km.
Temat stary i omówiony na wszystkie sposoby.
1. Tarczy nie wymieniasz codziennie, tylko raz na...dobrych kilkadziesiąt tys. km jak nie więcej w zależności od stylu jazdy, rodzaju klocków i tego gdzie się jeździ (turystycznie, po torze, w mieście,...).
3. Raczej nie dotyczy egzemplarza z przebiegiem 30-60 tys. km. Wymiana napinacza i łańcuszka to koszt 200+300+robocizna.
: kilka pytań co do gs"a - potrzebne odp!!!
*pierwsze pytanie to - jak sprawdzić olej w gsie bo róznie pisza czy wkrecamy korek z bagnetem czy kładziemy na gwincie-masakra raz tak raz tak..
*drugie to jak puszczam kierownice przy np.100km/h kierownica dostaje dziwnych wahan - ale nie sadze zeby to była główka ramy chociaz moge sie mylic.... co myslicie o tym
GS" 500 E 2004
*drugie to jak puszczam kierownice przy np.100km/h kierownica dostaje dziwnych wahan - ale nie sadze zeby to była główka ramy chociaz moge sie mylic.... co myslicie o tym
GS" 500 E 2004
:
Opieramy na gwincie.
Możesz mieć opony do wymiany. Masz ciężarki przy kierownicy? Jeśli nie, to też może być przyczyną drgań.
Możesz mieć opony do wymiany. Masz ciężarki przy kierownicy? Jeśli nie, to też może być przyczyną drgań.
:
kiera może wpadać w wibracje z 30 różnych powodów...
opona przód (zużyta)
opona tył (zużyta, po ostrym hamowaniu albo paleniu gumy)
krzywa felga przód
krzywa felga tył
łożyska felgi przód
łożyska felgi tył
łożyska główki ramy
łożyska wahacza
łożyska kołyski amortyzatora
zły stan przedniego zawieszenia (olej, uszczelniacze, źle wyregulowane sprężyny)
brak obciążników kiery
źle wyważone (albo nie wyważone) opony
złe ciśnienie w oponach
albo w najgorszym przypadku krzywa rama (ale wtedy raczej ściąga)
najpierw sprawdź wyważenie kół i odrazu łożyska...
opona przód (zużyta)
opona tył (zużyta, po ostrym hamowaniu albo paleniu gumy)
krzywa felga przód
krzywa felga tył
łożyska felgi przód
łożyska felgi tył
łożyska główki ramy
łożyska wahacza
łożyska kołyski amortyzatora
zły stan przedniego zawieszenia (olej, uszczelniacze, źle wyregulowane sprężyny)
brak obciążników kiery
źle wyważone (albo nie wyważone) opony
złe ciśnienie w oponach
albo w najgorszym przypadku krzywa rama (ale wtedy raczej ściąga)
najpierw sprawdź wyważenie kół i odrazu łożyska...
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium
:
pedro23, prawy górny róg ---> opcja SZUKAJ !
Ad 1. http://www.forum.gs500.pl...p?t=379&start=0
Ad 2. http://forum.gs500.pl/vie...?t=2024&start=0
Brak odp w w/w ---> dopisujesz się do tematu, a nie zakładasz kolejnych o tym samym. Scaliłem z niniejszym.
Ad 1. http://www.forum.gs500.pl...p?t=379&start=0
Ad 2. http://forum.gs500.pl/vie...?t=2024&start=0
Brak odp w w/w ---> dopisujesz się do tematu, a nie zakładasz kolejnych o tym samym. Scaliłem z niniejszym.
: Kilka pytań odnośnie GS-a
Witam! Stałem się posiadaczem motorka Suzuki GS 500 E i mam w związku z tym kilka pytań. Po pierwsze to motorek nie łapie od dołu, tylko się buja na wyższych obrotach, a na niższych trochę go muli, jak dam trochę ssania to jest lepiej. Pewnie pasowało by gaźniki wyregulować, czy to może być coś innego? Po drugie to prosiłbym żebyście polecili jakiś dobry a nie za bardzo drogie olej do silnika, a po trzecie to jakiś smar do łańcucha. To chyba tyle póki co, z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
:
Jesli chodzi o oleje to:
http://motograty.pl/p19,c...t-10w40-4l.html
ewentualnie
http://motograty.pl/p5,mo...ynthese-4l.html
natomiast co do smaru to ja osobiscie uzywam tego:
http://motograty.pl/p1733,shell-chain-ultra.html
http://motograty.pl/p19,c...t-10w40-4l.html
ewentualnie
http://motograty.pl/p5,mo...ynthese-4l.html
natomiast co do smaru to ja osobiscie uzywam tego:
http://motograty.pl/p1733,shell-chain-ultra.html
:
Z olejów może być też motul 5000. Tak naprawdę to możesz zalać jakimkolwiek olejem motocyklowym do 4T o odpowiedniej klasie lepkości, GS to konstrukcja z różowych lat '70 i każdy obecnie produkowany olej będzie aż za dobry do niego .
Smar do łańcucha to kwestia osobnicza, jedni lubią gęste inni rzadsze, sam musisz sobie dobrać jaki Ci się najlepiej używa. Ja używam Bel-Ray'a i sobie chwalę, ale może się komuś nie podobać bo jest biały
Gaźniki ewidentnie do regulacji.
Jeśli moto nie masz z pewnej ręki i nie wiesz co przy nim było robione na 100% to warto wymienić i sprawdzić jeszcze kilka innych rzeczy.
Smar do łańcucha to kwestia osobnicza, jedni lubią gęste inni rzadsze, sam musisz sobie dobrać jaki Ci się najlepiej używa. Ja używam Bel-Ray'a i sobie chwalę, ale może się komuś nie podobać bo jest biały
Gaźniki ewidentnie do regulacji.
Jeśli moto nie masz z pewnej ręki i nie wiesz co przy nim było robione na 100% to warto wymienić i sprawdzić jeszcze kilka innych rzeczy.
:
Ja używam motul 5000.
Kratom na ile starcza Ci opakowanie Shell Chain Ultra?
Kratom na ile starcza Ci opakowanie Shell Chain Ultra?
:
Platinum 4T 10W40. 16 zł za litr. Półsyntetyczny.
Przekładniowy GL5 80W90, np. Hipol 10 zł za 1 litr. Wystarczy na jakieś 10 sezonów.
Kamilkadze napisał/a: |
Po drugie to prosiłbym żebyście polecili jakiś dobry a nie za bardzo drogie olej do silnika |
Platinum 4T 10W40. 16 zł za litr. Półsyntetyczny.
Kamilkadze napisał/a: |
a po trzecie to jakiś smar do łańcucha |
Przekładniowy GL5 80W90, np. Hipol 10 zł za 1 litr. Wystarczy na jakieś 10 sezonów.
:
teja-1010100, trudno powiedziec poniewaz jest to taki spray jak do malowania (z kulka w srodku), przez co ciezko okreslic jaka ilosc pozostala w srodku. Mam go od koncowki sezonu 2009 i uzylem bodajze 3 razy - jeszcze jest.
A lekko off-topic to uzywam tez Shell Chain Break Cleaner - sprawdza sie swietnie ale i znika szybko
A lekko off-topic to uzywam tez Shell Chain Break Cleaner - sprawdza sie swietnie ale i znika szybko
:
Odpowiedz do tematu
Mam pytanie :
Jak radzicie sobie z zabrudzeniami na białych felgach ?
Chciałem dzisiaj to wyczyścić, ale ten brud to smar z łańcucha i po prostu to jest tłuste i nie idzie tego doczyścić Może rozpuszczalnikiem ?
Jak radzicie sobie z zabrudzeniami na białych felgach ?
Chciałem dzisiaj to wyczyścić, ale ten brud to smar z łańcucha i po prostu to jest tłuste i nie idzie tego doczyścić Może rozpuszczalnikiem ?