Uklad paliwowy - przewody paliwowe |
Autor |
Wiadomość |
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2012
|
|
|
Kermit125 napisał/a: | Tych gaźników się nie da złożyć odwrotnie |
Być może. Mój błąd. Sorry |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2012
|
|
|
Dzięki wszystkim za pomoc! Zrobiłem sobie dzisiaj porządek w układzie paliwowym, poprawiłem kranik, bo też był spieprzony. Ależ to satysfakcja pogrzebać przy własnym moto. |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2012
|
|
|
Sprawdzałeś czy membranę w kraniku masz całą? |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2012
|
|
|
Tak sprawdziłem dokładnie cały kranik. Membrana jest cała i działa prawidłowo. Wszystko teraz trzyma się jak powinno, paliwo przy wyłączonym silniku leci tylko na PRI. |
|
|
|
|
go_west [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Maj, 2012 do czego służy ten przewód?
|
|
|
Zacząłem składać maszynę i nie mam pomysłu na ten przewód. Gdzie powinien być podłączony?
2012-05-26 09.22.47.jpg
|
|
Plik ściągnięto 990 raz(y) 233,67 KB |
|
|
|
|
|
Bzdryk [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Maj, 2012
|
|
|
Nie pamiętam dokładnie ale jeden jest przelewowy z gaźnika i czy to przypadkiem nie jest ten. |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 26 Maj, 2012
|
|
|
Tak, to jest przelew. Puść go prawą stroną z pozostałymi wężami. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
go_west [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Maj, 2012
|
|
|
Też tak obstawiałem na początku, bo najzwyczajniej nie ma gdzie go podłączyć, ale on jest nieco krótszy od pozostałych 'luźno zwisających' - te od akumulatora, czy baku wystają bardziej, a nie powinno się go naciągać za bardzo, nie? |
|
|
|
|
Bzdryk [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Maj, 2012
|
|
|
Naciągać ale do czego ? Puść go po prawej stronie gdzieś żeby Ci o łańcuch nie zahaczył i nie dotykał amortyzatora. Bo nie wiadomo jak paliwo działa na amortyzator |
|
|
|
|
SERWIS_MOTOWIT [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Maj, 2012
|
|
|
ten przewód idzie obok filtra powietrza. pod sruba od filtra powinno isc mocowanie ktore trzyma ten przewód |
|
|
|
|
go_west [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Maj, 2012
|
|
|
Już wszystko jasne, dzięki za odpowiedzi! |
|
|
|
|
godofrock90
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 149 Skąd: Peterborough UK
|
Wysłany: Czw 18 Lip, 2013
|
|
|
Odgrzeję kotleta
Z tego co widzę na forum to właściwa średnica przewodów paliwowych to 8mm.
Dzisiaj kupiłem nowe przewody i wzorując się na starych wybrałem fi6mm.
Od razu mogę przyjąć, że nie były one oryginalne.
Słyszałem historie jakoby inna średnica przewodów miała wpływ na pracę silnika i owszem zgadzam się, że jak założymy rurkę fi 2mm to zrobi to różnicę ale 8mm a 6mm???
Tym bardziej, że średnica 'rurki' w kraniku wynosi 6mm.
Co sądzicie?
Będzie dobrze czy kupować inny przewód? |
_________________ Bikes are awesome! |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Pią 19 Lip, 2013
|
|
|
godofrock90 napisał/a: | Co sądzicie?
|
ja myśle ze nie będzie miało większego znaczenia tym bardziej tak jak sam zauważyłeś średnica krućca w kraniku jest taka sama. Jednakże ja osobiscie bym zakładał taki jaki jest oryginał |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Lip, 2013
|
|
|
Ja dzisiaj zmierzyłem średnicę wewnętrzną przewodów i wyszło 7mm.
Już sam nie wiem, jakie kupić? |
|
|
|
|
Gruka [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 01 Sie, 2013
|
|
|
To podepnę się i ja.
Dzisiaj chciałem pośmigać ale jak się okazało,paliwo gdzieś zniknęło prawie cały zbiornik. Zdjąłem bak i teraz pytanie lub upewnienie się:
Z baku wsio podpięte do kranika czyli 2 przewody
Trzeci że tak powiem wystający bolec bez żadnej rurki to zapewne przelew spod korka
Zauważyłem że wężyk przelewowy z gaźników jest skierowany ku górze a nie na dół,może tak być?
Co do ucieczki paliwa jakieś pomysły?wszędzie teraz pięknie i sucho a ja nie wiem za co się zabrać gdzie co i jak
Do gaźników dostanę się z góry czy są jakieś magiczne sztuczki? |
|
|
|
|
|