Uklad paliwowy - przewody paliwowe |
Autor |
Wiadomość |
Borek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 01 Cze 2011 Pochwał: 4 Posty: 908 Skąd: Nidzica/Warszawa
|
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011
|
|
|
Gdzie dostanę jakieś nadające się wężyki jako przewody paliwowe? Moje stare są już do kitu,a dzisiaj kupiłem trochę z mniejszą średnicą wewnętrzną ,a z grubszymi ściankami, ale moto jakoś przerywa czasami i świruje. Gdzie dostanę takie wężyki? W motoryzacyjnym,a może w jakimś budowlanym? Gościu mierzył suwmiarka ten mój przewód i niby powiedział ,że ma on 6,3 mm i takiego nie ma i dał mi 6. A przecież to ma średnicę 8mm. |
_________________
|
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011
|
|
|
gdzie kupic to odpowiedziałeś sobie sam poza tym użyj opcji SZUKAJ
albo w spisie treści bo temat przewodów paliwowych był poruszany już nie raz |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
Borek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 01 Cze 2011 Pochwał: 4 Posty: 908 Skąd: Nidzica/Warszawa
|
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011
|
|
|
Wiesz zdążyłem zauważyć ,że jest taka opcja SZUKAJ, bez niej nie pisałbym w tym temacie...
i nie znalazłem innego tematu o przewodach,a skoro jesteś tak obeznany z opcją SZUKAJ to może wskażesz mi drogę. |
|
|
|
|
huh [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011
|
|
|
wystarczy troche logiki, gdzie kupic takie przewody? napewno nie w papierniczym... chyba oczywiste ze w motoryzacyjnym:) a jesli ci przerywa na tyvh nowych to upewnij sie czy napwnodobrze ja zalozyles, czy sie gdzies nie zagiely |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
Zakasalem dzis rekawy i sam sie wzialem za moto, nie mam juz sil do mechanika. Muszę wymienić przewody paliwowe, bo te co mam są juz stare i mają nieszczelności. Zdjąłem wiec bak i po oględzinach stwierdziłem, że jest tam niezły burdel. Nie wiem jak w ogole moto jezdzi.
Na zdjęciu 1:
Widać, że w ogóle przekręcony jest kranik do góry nogami. Już sam nie wiem gdzie jest Pri a gdzie On, więc jezdze na Res. Na zdjeciu zdjalem dwa przewody, ten na czerwono byl poprowadzony do baku z lewej strony, wiec chyba prawidlowo, ten na zielono byl z baku z prawej strony. Trzeci przewod, ktory na zdjeciu jest założony wychodził do gaźników. No i właśnie, to wszystkie przewody jakie byly podlaczone w kraniku. Według serwisówki powinien byc jeszcze jeden wlasnie z kranika z lewej strony do gaznikow. Ale nie wiem gdzie go podlaczyc? On powinien byc w tym miejscu na zdjeciu zaznaczonym na czerwono? :
Takze jak widać, jest ciekawie. |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
To chyba jest miejsce na wężyk przelewowy. http://imageshack.us/f/857/imag0060kz.jpg/ |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
To by się chyba zgadzało, dzięki. Może mi jeszcze ktoś powiedzieć ile węży powinno być wpiętych do kranika? I jak ewentualnie sprawdzić w którym położeniu mam PRI, w sensie który przewód zdjąć aby zobaczyć, że paliwo swobodnie z niego leci w położeniu kranika PRI?
To jeszcze jedna mnie nurtujaca rzecz. Na ponizszym zdjeciu kolor zielony to wezyk z baku ON, czerwony to wezyk z baku RES, żolty to wezyk idzie do gaznikow. Mam racje? A co to w takim razie są za sloty zaznaczone kolorem niebieskim i czarnym?
[IMG=http://img444.images...nik5.jpg][/IMG]
btw. foto pozyczylem z netbiker.pl. Mam nadzieje, ze wlasciciel sie nie obrazi. |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
Do kranika dochodzą 4 przewody - 2 z baku i 2 do gaźnika. Na PRI benzyna leci wężykiem rezerwy, czyli tym co ma dłuższą rurkę spod baku. Podciśnienie idzie najcieńszą rurka do lewego gaźnika a paliwo do dolnego łącznika w kształcie T. Górny to odpowietrzenie gaźników, na niego też powinien być założony wężyk i zwisać luzem. Na kraniku strzałka do dołu to ON, w lewo RES do góry PRI.
Na tym zdjęciu co dałeś czerwony i zielony idzie do baku, niebieski to zaślepka i nic się tam nie wsadza, żółty to paliwo do gaźnika a czarny podciśnienie. |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
A to podciśnienie idzie takim samym przewodem jak paliwo? Czy to jest jakiś inny cieńszy wężyk? Ja tam nie mam wezyka zadnego, trololo jakim cudem moto chodzi? I gdzie do gaźników trzeba to w ogóle wpiąć?
dzięki panowie za wszystkie rady |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
Podciśnienie idzie cienkim wężykiem. Albo ktoś tam sporo namieszał, albo jeździłeś ciągle na PRI (wtedy nie potrzeba ciśnienia, ale paliwo leci do gaźników cały czas, więc zaworek iglicowy musi być w 100% szczelny, żeby paliwo nie dostawało się do oleju). |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
Na zdjęciu masz czerwone kółko, tam idzie podciśnienie.
|
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
Dzięki wielkie! To już chyba wiem jak trzeba podłączyć. Przewody paliwowe maja srednice wewnetrzna 8 mm, a zewnetrzna 12 mm? Styknie mi spokojnie jak kupie 150 cm? A zna ktos moze wymiary tego wezyka podciśnienia? To juz chyba ostatnie pytanie. |
|
|
|
|
Kermit125
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 62 Skąd: Boska Wola
|
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2012
|
|
|
Dlaczego ja mam podciśnienie w prawym gaźniku? |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2012
|
|
|
Kermit125 napisał/a: | Dlaczego ja mam podciśnienie w prawym gaźniku? |
Bo to jest bez znaczenia. Fabrycznie było chyba prowadzone właśnie w lewego gaźnika, ale w Twoim przypadku pewnie ktoś przy serwisie gaźników rozdzielił je i złożył odwrotnie. To nie ma wpływu na pracę moto. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
Kermit125
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 62 Skąd: Boska Wola
|
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2012
|
|
|
Tych gaźników się nie da złożyć odwrotnie A tak poza tym to pomyłka. Aż byłem ciekaw i poszedłem sprawdzić. Jednak podciśnienie jest w lewym gaźniku |
|
|
|
|
|