Kupno Suzki GS - porady, pytania. Wiecej? Wejdz....
Odpowiedz do tematu

teodor2424
[Usunięty]
:
Witam. Jestem tutaj nowy, szukam dla żonki GS-a.
Moglibyście zerknąć na tą ofertę?? http://allegro.pl/suzuki-...1670091946.html
A może jest ktoś z okolic Chojnic na forum który mógłby podjechać i zobaczyć motocykl??

:
Tutaj był ruszony temat tego motocykla: http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=8327
Zerknij ;)

:
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=8327 4 godziny temu ktoś już pytał o tę ofertę :-)

XR&XR&FE
teodor2424
[Usunięty]
:
oho to trzeba by się spieszyć z tym oglądaniem bo jeszcze mnie forumowicz ubiegnie :)
Tylko że ja mam aż 100km do przejechania :/ ale ogólnie to sztuka wygląda całkiem przyzwoicie :) ciekawe co z podzespołami i stanem technicznym.

A co sądzicie o tym http://otomoto.pl/show?id=M2655341 jak dało by się stargować do 5,5k to warto??

:
No tego to już Ci nie powiemy. :) 100 km to nie tak dużo, ludzie nie takie odległości pokonują ,żeby obejrzeć suzi :)

teodor2424
[Usunięty]
:
mam dosyć tych jazd ostatnio jeździłem z kuzynem po Virago, przejechaliśmy 600km a i tak kupiliśmy tego pierwszego który był w odległości 90km od nas :)

Może poszukam tutaj na forum jakiejś laleczki wychuchanej i odpicowanej :) Wolę do takiej dopłacić i wiedzieć co mam niż kupować okazje do których na start trzeba dołożyć 1/4 ceny.

:
teodor2424 napisał/a:
oho to trzeba by się spieszyć z tym oglądaniem bo jeszcze mnie forumowicz ubiegnie :)
Tylko że ja mam aż 100km do przejechania :/ ale ogólnie to sztuka wygląda całkiem przyzwoicie :) ciekawe co z podzespołami i stanem technicznym.

A co sądzicie o tym http://otomoto.pl/show?id=M2655341 jak dało by się stargować do 5,5k to warto??


Na pewno miał jakiegoś szlifa na prawą stronę (brak dekla z napisem suzuki i wgnieciony wydech). Ma nieoryginalne ciężarki kierownicy i manetki. Bak chyba malowany to powinien wyglądać tak:


Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
guayre
[Usunięty]
:
http://moto.allegro.pl/su...1669500154.html
A co sądzicie o tej sztuce? Jadę go dzisiaj obejrzeć popołudniu, a niestety bardzo słabo się znam na motorach, ten mi się wizualnie bardzo podoba, cena w porządku, ale może jakieś wprawne oko wypatrzy niepokojące rzeczy..? :)

:
guayre napisał/a:
ale może jakieś wprawne oko wypatrzy niepokojące rzeczy..?

- malowana rama
- malowany silnik
- malowane plastiki
- malowany bak
- nieoryginalne kierunki przód i tył
- brak ciężarków kierownicy
- dołożone filtry paliwa (a co z oryginalnym który jest w baku?)
- koniec naciągu napędu
- rysy na wydechu i zadupku
- opona tylna max po sezonie do wymiany
- opona przednia praktycznie kwadratowa - do wymiany

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
To jest '92 rok, więc raczej nie patrzyłbym że moto malowane, czy kierunki zmienione bo przez tyle lat mogło się poobijać i ktoś postanowił odświeżyć lakier. Bardziej skupiłbym się na stanie technicznym, a tu jak pisze Studi opony + napęd do zmiany praktycznie od zaraz, a to koszt ~1000 zł (pamiętaj też o standardowych wymianach: filtry + olej). Poza tym cena 4,5 tys jest zdecydowanie za wysoka na ten rocznik, nawet jeżeli nic nie trzeba by wymieniać. Jeżeli motor dobrze pracuje, skrzynia jest ok to można się głębiej zastanowić, ale wg. cena powinna wynosić ~3800 zł.

P.S Studi, czy montowanie dodatkowych filtrów paliwa oznacza, że coś jest nie tak z filtrem z baku? Chyba nie. Ja sam chciałem dodatkowo założyć u siebie takie filtry, więc IMO to bardziej zaleta, która może świadczyć, o tym że ktoś dbał o sprzęt, niż wada.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
kempes napisał/a:
Studi, czy montowanie dodatkowych filtrów paliwa oznacza, że coś jest nie tak z filtrem z baku?

Nie zawsze, ale historia zna takie przypadki, że te w baku zostały zniszczone, bo się skutecznie zapchały i dla tego są dodatkowe na wejściach do kranika.

Więc widząc dodatkowe filtry należy zadać sobie pytanie, a i właścicielowi, licząc na szczerą odpowiedź, czemu one są, bo filtrowanie tego co już odfiltrowane to chyba mija się z celem.

kempes napisał/a:
więc raczej nie patrzyłbym że moto malowane, czy kierunki zmienione bo przez tyle lat mogło się poobijać i ktoś postanowił odświeżyć lakier

Ale mogło być też tak, że moto zostało pomalowane a kierunki zmienione nie ze starości a po jakiejś przygodzie, nigdy nie masz pewności co tak naprawdę było tego przyczyną więc warto się nad tym pochylić, oczywiście, że nie dyskwalifikuje to maszyny.

Sam mam np. zmienione kierunki z pomarańczowych na białe w formie oryginalnej, ale mam też do okazania komplet oryginałów jak by ktoś chciał zobaczyć w jakim są stanie, a to już trochę inna sytuacja niż jak bym ich nie miał wcale.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Ja chciałem tylko dodać że jest regulowane zawieszenie które pojawiło się w 93r. Chyba że to 92 to rok produkcji a modelowy jest już 93, ale niestety po malowaniu nie da się zorientować.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
Lucek1234
[Usunięty]
:
Witam che kupić GS-a i zastanawia mnie tylko jedna rzecz czy chłodzenie powietrzem jest wystarczające dla tego moto czy słyszeliście żeby GS się przegrzał, czy jak się stoi np na światłach to czy nie grzeje za mocno od silnika, czy da rade na GS-ie zrobić jakieś 700-800km bez dłuższych postojów czy raczej będzie się za mocno grzał, jaka jest wasza opinia na temat chłodzenia w gs-ie daje rade czy lepiej by był jakby była ciecz?

:
Lucek1234, Jeśli jedziesz to silnik się chłodzi powietrzem. Tak długie trasy go będą chłodzić. Słyszałem o przypadkach, że GS się zagrzał w ogromny upał jadąc (a właściwie stojąc) w jakiejś dużej paradzie. Dobrze jest mieć termometr oleju na bagnecie. Można wtedy kontrolować temp. Przy codziennym normalnym użytkowaniu w mieście nie zagrzeje się, nawet w upały.

Zresztą 700-800 km bez dłuższych postojów to będzie hardkor dla czterech liter i pleców :P

:
Co go przegrzewania się GS'a to słyszałem opinie, że właśnie w korku czy na paradzie potrafiły się zagrzać obudowane GS'y w akcesoryjne owiewki (np. FiveStars), dlatego prawdopodobnie SUZUKI wypuszczając F'kę aby temu zaradzić dodała w niej chłodnicę oleju.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.