Reflektor
Odpowiedz do tematu

WojtekR1978
[Usunięty]
: Reflektor
Wiem że ten temat był już poruszany odośnie owiewki, ale ma trochę iine pytanie. Czy zmieniając lampę czy to przednią czy tylną trzeba pozostać przy mocy oryginalnych zarówek. Nie znam się do końca na tym ale większa moc to chyba większy pobór prądu itp. (Wiem że zasilacze komputerowe jak mają za małą wydajność prądową to szlag je trafia i przy okazji perę innych ważnych elementóe :D .) Jak instalacja to znosi czy trzeba ją modyfikować. A jeśli można zmieniać moc żarówki to jak: na mniejszą moc czy większą czy ilość żarówek możę być większa itp? Nie mówię już tu o tym że każda lampa ma podane jaką max żarówkę można montować tylko czy np. zastępując oryginalny reflektor 12V 60/55 W mogę założyć reflektor np. 2 żarówki 35/35W lub jedną o innej mocy?

:
Zwiększenie mocy żarówek o 10W nie zrobi istotnej roznicy (2x35W) ale na pewno nie kombinował bym nad mocniejszymi np 90/100W. Długotrwały wzrost mocy odbiorników prądu , spowoduje przeciążenie prostownika w regulatorze napiecia i samego alternatora. Czym to sie skończy , to chyba wiadomo. Druga sprawa jest wytrzymałość prądowa samej instalacji. Wszelkie złącza wytrzymujące standardowe prądy w obwodach mogą sie zacząć grzać a w konsekwencji uszkodzić .
kolejna sprawą jest homologacja lamp i źródeł światła ale o tym już pisałem .
jeśli chcesz coś zmienić to na taką lampę /kierunek by posiadały homologacje i moc nie przekraczała znamionowej. Poza tym brak homologacji to tez najczęściej bardzo niska jakosc produktu.

Jeśli masz uszkodzony reflektor to zastąp go tym dostępnym na allegro od Bandita. np
http://moto.allegro.pl/it...t_honda_cb.html

Pasuje bez problemu i instalacja zmieści sie w srodku lub szukaj oryginału.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
WojtekR1978
[Usunięty]
:
Widziałem już ten reflektor i musze powiedzieć ze mi się podoba, cena tylko trochę wysoka :D .
A tak na marginesie skąd masz taka wiedzę na temat moto długo w tym siedzisz? :D