Problem z osiagnieciem duzej predkosci |
Autor |
Wiadomość |
Matizyahu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009
|
|
|
Jeśli macie odrobinę czasu, to można samemu odblokować moto i nie jest to takie trudne, ale ogólnie rzecz biorąc silnik GSa nie bardzo przepada za dużymi obrotami przez długi okres czasu - to jest moto do raczej spokojniejszej jazdy, aczkolwiek od czasu do czasu można dać w palnik |
|
|
|
|
maĆko [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009
|
|
|
hubertgontarz napisał/a: | Zwróćcie uwagę na to iż w dowodzie rejestracyjnym moc podana jest w KW czyli jeżeli masz w dowodzie 25kW to jest to wersja zblokowana, a 33-35kW wersja oddławiona.
Bardzo ważne jest to że GS nie jest maszyną sportową i jego silnik nie ma za dziadka jakiegoś GSXR-a tak jak jest w przypadku Suzuki Bandit 400.
Gdyby silnik Bandita 400 rozwiercić o ok. 100 cm^3 miałby ponad 60 KM mocy maksymalnej. |
Czyli te wersja oddławione ile maja koni? |
|
|
|
|
Matizyahu [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009
|
|
|
około 46 KM |
|
|
|
|
Games16 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013
|
|
|
Dzis chciałem zobaczyc czy nadal suzuki jest zamulone i jednak jest;/ Jak kupiłem na wakacje 2012 r to spokojnie 180leciało a dzis chciałem zobaczyc ile pójdzie i 160 i na 5 biegu i na obrotach 9tys i po wbiciu 6 nawet wskazówka na pretkosciomierzu nie drgnie a dodam ze to nie jest zablokowana wersja.. |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013
|
|
|
Czy zblokowana czy nie, Vmax w obu jest taki sam.
Jesteś po luzie, syncho i gaznikach ? |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013
|
|
|
Games - 160 mając luźno latający bak to chyba nie najlepszy pomysł |
|
|
|
|
Games16 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013
|
|
|
Ale bak wzielem na opaski zaciskowe do póki nie kupie gum. Tak jestem po synchronizacji. |
|
|
|
|
Games16 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 03 Maj, 2013
|
|
|
Czytam niektórych wypowiedzi co do v-max i mówią ze 195 nawet jechali wiec jak to jest mozliwe jak mam oblokowanego gs bo na 3-120 i kurde na 6 150 i wiecej ani rusz. Motor jest po synchronizacji wiec co jest? |
|
|
|
|
pawell12344
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2011 Pochwał: 1 Posty: 92 Skąd: ok.Zawiercia/SI
|
Wysłany: Pią 03 Maj, 2013
|
|
|
Vmax gs'a wynosi ok.175km/h czyli wszystko powyzej tej wartosci jest przeklamaniem licznika.A i najwazniejsze maksymalna predkosc uzyskasz na 5 biegu. |
|
|
|
|
Games16 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Maj, 2013
|
|
|
No ale nawet na 5 nie pójdzie 160 a co dopiero 175.Dodam ze przebiej w gs wynosi 21tys wiec silnik nie jest mocno zajechany. |
|
|
|
|
Bonzo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Maj, 2013
|
|
|
chyba 121tys. który rocznik GSa? bo jak wnioskuje pod twoich problemach to chyba nie jest pierwszej świeżości. GSka idzie około 180km/h w zależności od warunków atmosferycznych i wyeksploatowania maszyny. Jak idzie mniej, to albo silnik jest trupem, albo masz coś spitolone w gaźnikach. Albo złe dysze dobrane, albo iglice, albo nieszczelność. Zakładając że nie masz tam ograniczników otwarcia przepustnic podciśnieniowych. |
|
|
|
|
misiorek
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Gru 2012 Pochwał: 3 Posty: 248 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Sob 04 Maj, 2013
|
|
|
jeżeli nie możesz na 5 jechać więcej, to albo gaziory coś nie grają, albo , jeśli masz wysokie obroty na 5 i małą prędkość, to może zębatka była wymieniona na taką, co daje lepsze przyspieszenie w zamian za słaby V-max;] albo błąd licznika masz, wachlarz możliwości... |
_________________ 5* |
|
|
|
|
Games16 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Maj, 2013
|
|
|
Rocznik 94. tak włassnie ze na 5 duże obroty a licznik pokazuje 150-160 i a ani 10km/h wiecej. zebatka jest orginalna |
|
|
|
|
misiorek
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Gru 2012 Pochwał: 3 Posty: 248 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Sob 04 Maj, 2013
|
|
|
to zależy, na jaką zębatkę patrzyłeś, bo zębatka przy samym kole może być taka, jaką serwisówka nakazała, ale zdawcza może być inna, to ma też znaczenie. Może obrotomierz nie działa, jak powinien, może linka ma jakieś luzy, albo jeśli wskazówka obrotomierza 'skacze', to znaczy, że trzeba naoliwić linkę.
W sumie przyszło mi jeszcze do głowy, że możesz mieć problem ze sprzęgłem, tzn. może się ślizgać. Z tego co wiem, można to sprawdzić poprzez wrzucenie 2. biegu i gwałtownie odkręcić manetkę przy 5 tys. obrotów. Jeśli nastąpi gwałtowny przyrost obrotów i nagle zaczną lekko spadać, oznaczać to będzie, że należy wymienić tarcze sprzęgła.
Jeśli gdzieś się pomyliłem, proszę o poprawienie mnie, znam to tylko z teorii:p |
_________________ 5* |
|
|
|
|
Games16 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Maj, 2013
|
|
|
sprzegło nie ciągnie i licznik tez dobrze chodzi. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|