Problem z osiagnieciem duzej predkosci |
Autor |
Wiadomość |
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
No jak dla mnie to logiczne... Na rezerwę i na on.
pzdr. |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
ja poki co znalazlem u siebie filterek w zbiorniku - nic wiecej... |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Spajdi [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
|
|
|
Yogi jakie miałeś te filterki ? Ja mam jakieś filtrony i ogólnie moto śmiga zacnie, ale fakt nie testowałem ich przy dłuższej jeździ takimi prędkościami bo nie mam gdzie, ale jak ruszę do Wrocka autostradą to przetestuję i zobaczymy czy dają radę, ale powinny dać skoro w polonezie, który pali 2x więcej przepustowość wystarczająca to tu też powinno wystarczyć mimo, że nie ma pompki paliwa
Może to głupio zabrzmi, ale nie zamontowałeś ich odwrotnie ? Na nich są strzałki i raczej trudno się pomylić, ale różnie bywa...
Co do kolegi wyżej to poczytaj ABC kranika i bierz się za robotę nic trudnego podstawowe narzędzia troszkę czasu i nawet laik sobie poradzi
Pozdrawiam |
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Maj, 2009
|
|
|
hehe, nie na odwrót nie założyłem Też to były jakieś samochodowe, i ogólnie to moto jeździł na nich dobrze, tylko tak jak pisałem wyżej, przy dłuższej jeździe z prędkością 140-150 zaczynał mulić, aż zdechł
pzdr. |
|
|
|
|
knapior [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 07 Lip, 2009 jak na 500 wydaje mi sie slaby
|
|
|
jechalem kolo 140-150 tylko raz na gsie disiaj proba rrozpedzenia skonczyla sie na 130;/ do setki idzie ladnie potem juz jak jakas jawa 350;/ zblokowana wersja? czy jescze sa jakies inne opcje
i koledzy ktorzy robili rozrzad mozecie powiedziec jaki wyszedl laczny koszt?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
djmauro [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 07 Lip, 2009
|
|
|
Rozrząd: łańcuch ok 150zł DID 120 ogniw, wymiana 100-200 zł zależnie od serwisu.
Chyba masz zblokowaną wersję, mój ma Vmax około 170 km/h licznikowo. Najlepiej sprawdź do ilu na 3 biegu się rozpędzi, powinien do około 120, jak nie daje rady to znaczy że jest stłumiony |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 07 Lip, 2009
|
|
|
Zacznij od sprawdzenia tego co masz wbite w dowodzie rejestracyjny, vmax tak jak wyżej ok. 170-180 km/h wg wskazań licznika.
Sam łańcuch to taki koszt, napinacz i ślizgacze po 300 zł dostępne w ASO (temat poruszany na forum).
Ile obrotów na poszczególnych biegach masz?
Masz może zamontowaną mniejszą zębatkę z przodu i to jest problem mniejszego vmaxa.
Na 6-tym biegu przy 100 km/h powinieneś mieć 5 tys. obrotów, przy 120 km/h 6 tys. obrotów, przy 140 km/h 7 tys. obr. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Wto 07 Lip, 2009
|
|
|
zalej paliwem 98 oktanów bo na 95 i to z jakiejś nieznanej stacji to mi max szedł 140 i koniec.z szela 98-oktanowa i 190 km/h |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
knapior [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Lip, 2009
|
|
|
wiec tak na 3 biegu idzie 120 i jest 10 tys obr
przy 140 nieidzie wiecej i obroty sa 8,5 tys |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sro 08 Lip, 2009
|
|
|
Sprawdź jaką zębatkę masz z przodu, masz do odkręcenia 5 albo 6 śrub. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Czw 16 Lip, 2009
|
|
|
knapior napisał/a: | wiec tak na 3 biegu idzie 120 i jest 10 tys obr
przy 140 nieidzie wiecej i obroty sa 8,5 tys |
miałem to samo jak zatankowałem 95 oktanową benzyne i to na stacji (no name) wiec wyjezdziłem to co miałem i na orlenie 98 oktanów o od razu 180 spokojnie leciałem |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
maĆko [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2009
|
|
|
Ja mam w dowodzie 33 kucy. GS z 2002 (golas) i na razie rozpędziłem go do 160 km/h. Tak jak pisał hubertgontarz:
"Na 6-tym biegu przy 100 km/h powinieneś mieć 5 tys. obrotów, przy 120 km/h 6 tys. obrotów, przy 140 km/h 7 tys. obr." - mam bardzo podobie. |
|
|
|
|
MacDada
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 169 Skąd: PL
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009
|
|
|
No to odblokowany, a informacja w dowodzie nieprawidłowa (czytaj: jeździsz na nielegalu ) |
|
|
|
|
Endrju [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009
|
|
|
maĆko napisał/a: | Ja mam w dowodzie 33 kucy. GS z 2002 (golas) i na razie rozpędziłem go do 160 km/h. Tak jak pisał hubertgontarz:
"Na 6-tym biegu przy 100 km/h powinieneś mieć 5 tys. obrotów, przy 120 km/h 6 tys. obrotów, przy 140 km/h 7 tys. obr." - mam bardzo podobie. |
Mam tak samo, lecz w gaźnikach są jeszcze blokady. Tyko prędkość 160km/h to już max. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009
|
|
|
Zwróćcie uwagę na to iż w dowodzie rejestracyjnym moc podana jest w KW czyli jeżeli masz w dowodzie 25kW to jest to wersja zblokowana, a 33-35kW wersja oddławiona.
Bardzo ważne jest to że GS nie jest maszyną sportową i jego silnik nie ma za dziadka jakiegoś GSXR-a tak jak jest w przypadku Suzuki Bandit 400.
Gdyby silnik Bandita 400 rozwiercić o ok. 100 cm^3 miałby ponad 60 KM mocy maksymalnej. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
|