wogule zasada ze powinno sie zawsze jechac skrajnym prawym pasem nawet jesli sa trzy to porażka po całosci .wezmy np. przypadek że chcemy sie właczyc do ruchu z drogi podporzadkowanej na taka trzypasmowke i co nie da sie wjechac bo eLki zapierniczaja non stop prawym pasem a dwa pozostałe sa wolne
a to że moto trzeba jechac tez prawa strona pasa to kojeny absurd
Odpowiedz do tematu
:
:
to jest glupota. jak jechalem na egzaminie, byl oooostry deszcz, normalnie baseny przy prawej stronie + bloto i piasek no i ja musze jechac max po prawej strone xD no ale przemeczylem sie te 25 min trasy egzaminacyjnej i teraz juz nie bede jezdzil po plażach i basenach
kamil.k napisał/a: |
wogule zasada ze powinno sie zawsze jechac skrajnym prawym pasem nawet jesli sa trzy to porażka po całosci .wezmy np. przypadek że chcemy sie właczyc do ruchu z drogi podporzadkowanej na taka trzypasmowke i co nie da sie wjechac bo eLki zapierniczaja non stop prawym pasem a dwa pozostałe sa wolne
a to że moto trzeba jechac tez prawa strona pasa to kojeny absurd |
to jest glupota. jak jechalem na egzaminie, byl oooostry deszcz, normalnie baseny przy prawej stronie + bloto i piasek no i ja musze jechac max po prawej strone xD no ale przemeczylem sie te 25 min trasy egzaminacyjnej i teraz juz nie bede jezdzil po plażach i basenach
:
A że się tak zapytam, to podczas przepisowej jazdy przekroczysz te linie, jeśli będziesz jechał po prawej stronie pasa? Bo zdaje mi się, że groźba wyrzucenia na zewnętrzną jest realna, gdy poruszamy się szybciej niż mówią znaki. A nie zapominaj, że testy takich sytuacji nie dopuszczają
Snajper napisał/a: |
. Pokonywanie zakrętów: Wg. Hougha do zakrętu w prawo podchodzimy z lewej strony pasa ruchu, by w zakręt wejść dużym łukiem i tym samym uniknąć przecięcia linii oddzielającej pas przeciwny a w efekcie kolizji z pojazdem jadącym z naprzeciwka. A według testów na zakrętach musimy się kurczowo trzymać prawej strony. |
A że się tak zapytam, to podczas przepisowej jazdy przekroczysz te linie, jeśli będziesz jechał po prawej stronie pasa? Bo zdaje mi się, że groźba wyrzucenia na zewnętrzną jest realna, gdy poruszamy się szybciej niż mówią znaki. A nie zapominaj, że testy takich sytuacji nie dopuszczają
:
Wydaje mi się, że jest to możliwe jadąc np. poza zabudowanym 90kmh i trafiając na niespodziewanie zacieśniający się zakręt
Swoją drogą wszyscy wiemy, że wiele pytań na egzaminie na PJ czy to A czy B jest tendencyjnych lub po prostu głupich
Co nie zmienia, że egzam trzeba zdać!! a potem będziemy się uczyć jak jeździć
Powiem szczerze z własnego doświadczenia, że pierwsze 2-3 tygodnie po kupnie motocykla to była dla mnie prawdziwa szkoła i nijak to się miało do tego co się uczyłem na kursie I dalej się uczę z dnia na dzień i z każdym kilometrem uświadamiam sobie jak długa jest jeszcze droga przede mną, żeby móc powiedzieć "umiem jeżdzić na motocyklu"
Swoją drogą wszyscy wiemy, że wiele pytań na egzaminie na PJ czy to A czy B jest tendencyjnych lub po prostu głupich
Co nie zmienia, że egzam trzeba zdać!! a potem będziemy się uczyć jak jeździć
Powiem szczerze z własnego doświadczenia, że pierwsze 2-3 tygodnie po kupnie motocykla to była dla mnie prawdziwa szkoła i nijak to się miało do tego co się uczyłem na kursie I dalej się uczę z dnia na dzień i z każdym kilometrem uświadamiam sobie jak długa jest jeszcze droga przede mną, żeby móc powiedzieć "umiem jeżdzić na motocyklu"
:
A prawda. Ale co to ma wspólnego z techniką jazdy? Ktoś kto nie myśli i po zdanym egzaminie "przyciśnie" to pocałuje maskę. A zachowując poprawną technikę jazdy do tego nie dojdzie. Z tego co wiem ten Kurs i wysokie wymogi na egzaminie mają zminimalizować liczbę wypadków, więc może tak trochę praktyki i życia do testów? Pozostaje jeszcze fakt, że jadąc prawą stroną drogi szybciej i praktycznie bez czasu na reakcję spotkamy się z wyskakującym zwierzęciem na jezdnię. Jadąc po osi mamy możliwość w ogóle zauważenia zwierzaka, więcej czasu na ocenienie sytuacji i reakcję, co również ładnie opisuje książka i również jest to sprzeczne z testami.
zonk1 napisał/a: |
A że się tak zapytam, to podczas przepisowej jazdy przekroczysz te linie, jeśli będziesz jechał po prawej stronie pasa? Bo zdaje mi się, że groźba wyrzucenia na zewnętrzną jest realna, gdy poruszamy się szybciej niż mówią znaki. A nie zapominaj, że testy takich sytuacji nie dopuszczają |
:
Postanowiłem odswieżyć troszkę temat. Z racji tego, że wiekszość z nas już zakończyło sezon i niecierpliwie wyczekuje wiosny, podsunę propozycje lektur na jesienne wieczory... Pierwsza z nich to "Hell's Angels" http://www.biblionetka.pl/ks.asp?id=26391 książka naprawdę godna uwagi. Druga to "Dzika jazda, wolość życia" http://www.kagra.com.pl/?...ore&iProduct=19 Jeśli czytaliście podobne ksiązki to proszę o tytuły:)
:
Keith code "Przyspieszenie A Twist of the Wrist"
Dopiero zacząłem czytać. Pierwsze wrażenie - rewelacja. Książka poświęcona jest technice pokonywania zakrętów. Jak jeździć szybciej, lepiej. Zapłaciłem za nią 40zł na bajzlu w Łodzi, ale na allegro można kupić taniej.
http://www.allegro.pl/ite..._najtaniej.html
Dopiero zacząłem czytać. Pierwsze wrażenie - rewelacja. Książka poświęcona jest technice pokonywania zakrętów. Jak jeździć szybciej, lepiej. Zapłaciłem za nią 40zł na bajzlu w Łodzi, ale na allegro można kupić taniej.
http://www.allegro.pl/ite..._najtaniej.html
:
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
tez własnią ją dostałem
pierwsze odczucie nic ciekawego
opisana technika jazdy na torze
ciekawe rozdziały o upadkach i hamowaniu
moze zmienie zdania jak sie w nią konkretnie wczytam
zapłaciłem 27 zł + przesyłka
Inku napisał/a: |
Keith code "Przyspieszenie A Twist of the Wrist"
Dopiero zacząłem czytać. Pierwsze wrażenie - rewelacja. Książka poświęcona jest technice pokonywania zakrętów. Jak jeździć szybciej, lepiej |
tez własnią ją dostałem
pierwsze odczucie nic ciekawego
opisana technika jazdy na torze
ciekawe rozdziały o upadkach i hamowaniu
moze zmienie zdania jak sie w nią konkretnie wczytam
zapłaciłem 27 zł + przesyłka
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
Motocyklista doskonały widze ze to jest dobra ksiazka duzo mozna sie niej nauczyc jutro chyba polece do empiku ja kupic ostatnio jka bylem niestety nie bylo jej
[ Dodano: Sob 20 Gru, 2008 ]
Yarccom tez mam ta kasiazke tylko ze ja zapalacilem za na 42 zl i na poczatku takie same wrazenia jka u Ciebie nic ciekawego jada po torze ale zobaczy sie jak bardziej sie w nia zaglebie
[ Dodano: Sob 20 Gru, 2008 ]
Yarccom tez mam ta kasiazke tylko ze ja zapalacilem za na 42 zl i na poczatku takie same wrazenia jka u Ciebie nic ciekawego jada po torze ale zobaczy sie jak bardziej sie w nia zaglebie
:
alem się zdziwowała kiedym ją znalazła pod choinką <bom teraz święta obchodziła i pasterkowała przy -20 stopniach...>
jak tylko znajdę czas to się za nią zabiorę!
Inku napisał/a: |
Keith code "Przyspieszenie A Twist of the Wrist" |
alem się zdziwowała kiedym ją znalazła pod choinką <bom teraz święta obchodziła i pasterkowała przy -20 stopniach...>
jak tylko znajdę czas to się za nią zabiorę!
:
GS500E Five Stars '97 ---> VFR 750 RC 24 II - 103 KM to jest nic. Miała ciągnąć od dołu - wogóle nie ciągnie!
:
ktos juz czytal?? warta zakupu?? cena w sumie przystepna 21 zl
Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
:
Za samą nazwę książka u mnie ma minusa
:
Odpowiedz do tematu
Nie ocenia sie po "wygladzie"
Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"