Szarpie przy przyspieszaniu
Odpowiedz do tematu

matoshiba
[Usunięty]
:
Ja miałem cos podobnego ale nie raz tylko szarpało co jakiś czas - poprostu łańcuch był nie równo wyciągniety i było to wyczówalne.

jaras678
[Usunięty]
:
tzn jak to nie rowno naciagniety i jak to poprawic?

hubert
[Usunięty]
:
CZYTAJ DOKŁADNIE WYCIĄGNIĘTY

wporzo
[Usunięty]
: Suzuki szarpie przy większej prędkości
Witam. Na początku chciałem wspomnieć iż jestem nowy na forum, także przygodę z motocyklami rozpocząłem nie dawno.
Posiadam Suzuki GS500E rok 90, 60000km przebiegu. Problem polega na tym iż gdy jadę szybciej, lub ostro przyspieszam wkręcając go na wysokie obroty to zaczyna szarpać, coś w rodzaju blokowania. Nic nie klekocze, nie stuka. Jeżeli to poważniejsza usterka, gdzie najlepiej oddać go do serwisu (okolice szczecina bądź szczecin, może serwis Motomar ? )
Dziękuje i pozdrawiam.

callum
[Usunięty]
:
Hmm, a z jakich obrotów szarpie? Jeśli jedziesz na niskich obrotach to ma prawo szarpać, jeśli gwałtownie dodasz gazu.

Spróbuj, czy ten sam problem będzie się pojawiał jeśli będziesz naprawdę łagodnie odkręcał gaz. Zawsze powinno się łagodnie obchodzić z gazem w motocyklu, to nie jest tak, jak w skuterze, że można jeździć na zasadzie ON/OFF :D

Jeśli już o tym wszystkim wiesz to sorry, że piszę oczywistości, ale wiele osób o tym nie wie :)

wporzo
[Usunięty]
:
wiesz callum, ciężko mi powiedzieć bo on stoi w niemczech, to za pośrednictwem rodziny się dowiedziałem. Wiem że tak nie powinno być, na spokojnych obrotach leci ładnie, płynnie. Po prostu musi to zostać naprawione bo się jeździć nie da :)
Przyspieszając szarpie i jadąc szybciej - pojęcie względne, moim zdaniem tak ponad 100km/h zaczyna skakać.

callum
[Usunięty]
:
W takim razie to inny powód niż to, o czym ja pisałem, bo jeśli powyżej 100 km/h to nie sądzę, żeby obroty były niskie :D

wporzo
[Usunięty]
:
noo, tak jak pisałem wcześniej, mocne przypieszenie, lub wyższe obroty - jak myślisz co to może być ?

callum
[Usunięty]
:
Może po prostu łańcuch jest za mało naciągnięty? Poszukaj sobie tutaj na forum wątków o tym, jak się go naciąga; luz powinien wynosić, jeśli dobrze pamiętam, ok. 2-3 cm, mierzone w połowie między zębatką przednią a tylną. A jeśli nie to, to niech się inni wypowiedzą, ze mnie mechanik taki jak z koziej dupy trąbka ;-) ja tylko takie zwykłe serwisowe rzeczy potrafię zrobić, ale naprawiać motocykli nie umiem.

:
ja mialem cos podobnego to wymienilem swiece i zatankowalem na innej staji i sie polepszylo

wporzo
[Usunięty]
:
z tego co mi wiadomo, to raczej coś w silniku jest nie tak, być może świeca nie mam pojęcia. Hmm. paliwo niemieckie :)
Pojazd będe miał za 2 tygodnie, chciałbym aby chulał a tuż będe musial do serwisu oddac.

wporzo
[Usunięty]
:
Panowie, zadzwoniłem do motomaru i usłyszałem że za sprawdzenie motocyklu (regulacja zaworow itp.) zapłacę 600zł + koszty naprawy + części. Także serwisowi podziękuje. Bardzo proszę, jeżeli ktoś ma pomysł jak to naprawić proszę pisać, jestem bardzo zmartwiony.

wporzo
[Usunięty]
:
w 3 serwisach po rozmowie telefonicznej, mowili ze to problem z gaznikiem. Bardzo prosze o pomoc.

wporzo
[Usunięty]
:
do serwisu nie bede go oddawal, szukam i szukam, duzo osob podpowiada mi ze moze to byc gaznik, albo zanieczyszczony kranik.
Administracja usunela moj temat i wrzucila tutaj, dlatego prosze o odpowiedzi.

wporzo
[Usunięty]
:
ludzie bardzo proszę, pomóżcie :(

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.