WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpie, przerywa, wolno schodzi z obrotow, nie chce zapalic
Autor Wiadomość
JunioRRex
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

Witam ponownie :) Suza jak narazie chodzi ok oprucz tego ze cieknie troche z napinacza rozrządu( ale jak bede miał chwile czasu to sie za to zabiore) ale najwiekszym problemem jest straszny muł miedzy 5 a 6 tys obr. Bardzo trudno mu sie przebic przez te obroty, jak sie juz przebije to jedzie tak jak powinien :) do 5 tys tez jedzie tak jak trzeba. Jak wchodzi w tego muła to ma taki dziwny dzwięk. Niedługo oddam na na ustawienie i synchro gazników i regulacje zaworów. Ostatnio cos tam patrzyłem przy gazniku i zobaczyłem ze mam urwany ten "dzyndzelek" co tak wystaje na tej czarnej pokrywce (to chyba do synchronizacji służy). No i moje pytanie brzmi: czy ten muł moze bys spowodowany tym ze tego czegos nie ma(poprostu jest dziurka) ?? czy to raczej nie ma wpływu na to.? Pozdro i prosze o szybkie odp. mam dzisiaj wolny dzien to moze cos bym podziałał :)
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

Będzie łapał tamtędy lewe powietrze skoro nie ma tam tego "cypla" i musisz tam coś dać... A powiedz czy jak przyspieszasz i ma tego muła od 5-6 to czy masz odkręcony gaz do KOŃCA do oporu manetka czy jak delikatniej przyspieszasz to jest to samo ?
 
 
JunioRRex
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

Spajdi napisał/a:
Będzie łapał tamtędy lewe powietrze skoro nie ma tam tego "cypla" i musisz tam coś dać... A powiedz czy jak przyspieszasz i ma tego muła od 5-6 to czy masz odkręcony gaz do KOŃCA do oporu manetka czy jak delikatniej przyspieszasz to jest to samo ?
nie ma różnicy czy daje do oporu czy stopniowo muł jest zawsze :) spróbuje to jakoś zaślepić a po niedzieli zamówię sobie nowy dekielek
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

To dziwne, że niezależnie od tego ile dajesz gazu, że zawsze go muli przy tych obrotach i to zakres tylko 1 tyś. rpm między 5-6, cuda jakieś czy coś :P

EDIT: a to masz całkiem urwany ten króciec plastikowy przy gaźniku czy nie ma zaślepki "kapturka" bo chyba źle Cie zrozumiałem ?
 
 
JunioRRex
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

no narazie zaslepiłem i bedzie dobrze ale jak bedzie ktos chciał zrobic synchronizacje??
wiem ze to dziwne ale tak jest. do 5 tys jedzie normalnie, pozniej tak jedzie jak by ciągną jakąś przyczepke 500kg i taki inny głos z silnika, jak przejdzie przez 6 tys to dalej idzie ładnie bez problemu.
mam pytanie... przy napinaczu rozrządu przy tej pokrywce ostatniej jak takie cos plastikowe i mi cieknie olej przez to. Czy zwykły silikon wytrzyma tam ?? :P
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

Silikon wysokotemperaturowy do silników czarny bądź czerwony kup tubka kosztuj ok. 6zł także drogi nie jest, a taki na pewno wytrzyma ;)

Aż tak bardzo ? Na pewno nie ma takiego efektu tylko jak mu nagle odkręcasz ? Próbowałeś płynnie przyspieszyć z tych 5 do 6 tyś. na lekkim gazie do 1/2 otwarcia gazu?
 
 
animal
[Usunięty]

Wysłany: Sob 30 Maj, 2009   

Witam to może ja omówię swój problem.
Zostawiłem moto u mechanika, żeby mi wymienił napęd i wałek zdawczy bo go szlag trafił. Pytałem mechanika czy coś tam jest jeszcze do roboty - żeby obejrzał gaźniki, zawory - podobno wszystko było w porządku. Czekałem na moto 1,5 miesiąca, po czym odebrałem i zadowolony przejeździłem jakieś 150km - wszystko było ok. Później zaczęły się jaja przy odpalaniu, mianowicie pali na ssaniu od strzała ale starsznie długo się grzeje, czasami obroty falują, a jak się już zagrzeje (po jakichś dobrych 5 minutach, wydaje mi się że to długo, szczególnie teraz jak na dworze jest ciepło) to chodzi w sumie normalnie, ale obroty skaczą. Czasami gaśnie, ale jak podreguluję pokrętłem biegu jałowego i ustawię odpowiednie obroty to śmiga dobrze przez jakieś 15 minut potem znowu głupieje i oborty albo rosną albo maleją. Dzisiaj jechałem do Gliwic jakieś 30km tam i z powrotem i przez większość trasy miałem tempomat, bo obroty nie spadały ponieżej 4500, torszkę podregulowałem śróbką i zbiłem do 3000, żeby zbiśc do 1500 to musiałem troszkę popracować sprzęgłem i hamulcem - na chwilę było 1500, ale potem znowu obroty rosły. Przy redukcji, czy hamowaniu silnikiem (czasami się udawało) strzela z wydechu gorzej niż Junak mojego ojca na ssaniu. Ogólnie teraz jakoś lubi sobie strzelić z wydechu, albo w gaźnik.

Przed chwilą wyciągnąłem gaźniki, przeczyściłem weżyki wszystkie kompresorem, kranik wyczyszczony, filtr dobry, bałem się rozebrać gaźnik, bo jeszcze nigdy tego nie robiłem, więc wyczyściłem wszystko benzyną ekstrakcyjną, włożyłem gaźnik zalałem benzyną, chodzi troszeczkę lepiej, za to bardziej strzelał z wydechu, ale do ideału jeszcze mu dużo brakuje. Sprawdzałem świece - prawa kawa z mlekiem, lewa - elektrody też kawa z mlekiem, ale wokół jest dużo czarnego nalotu.

Wydaje mi się, że moim problemem są jednak te gaźniki i chyba wymagają ręki fachowca. Gdzieś czytałem że ktoś miał podobny problem i pomogła wymiana oringów w gaźnikach, ale nie wiem gdzie to czytałem. Chciałbym powierzyć swoje moto jakiemuś fachowcowi, który mi tego nie spierniczy, bo ten co mi wałek zdawczy zakładał to trochę poszalał (wymiania + napęd DID 1200zł) a nie było to zrobione tak jak miało być. Zna ktoś jakiegoś dobrego mechanika motocyklowego, który wyczyściłby, wyregulował, zsynchronizowałby mi te gaźniki i doprowadził moje moto do porządku? I żeby nie wziął za to jakichś kosmicznych pieniędzy... Zależałoby mi, żeby był ze śląska, ja jestem z Knurowa k/Gliwic.

pozdrawiam, Mariusz
 
 
Majic 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 41
Dołączył: 11 Lut 2008
Pochwał: 1
Posty: 589
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 31 Maj, 2009   

Liver Sausage napisał/a:
1200 zeta? Ta jedynka z przodu serio ma tam być?

A że niby 200 ? Sam napęd ( np did x-ring - w larsonie sam lancuch 370 + zebatki ) z robocizną może wyskoczyć 500-550. Jest też opcja, że kupuje się na allegro za 370 z zębatkami z przesyłką i montuje samemu :x A co do wałka to trzeba silnik rozpoławiać. Wuchte roboty.
 
 
 
Liver Sausage
[Usunięty]

Wysłany: Nie 31 Maj, 2009   

No fakt, nie wpadłem na to że części mogą być wliczone w cenę bo sam zawsze kupuję oddzielnie :wstyd:
 
 
Lemon 



Wiek: 39
Dołączył: 06 Lis 2007
Pochwał: 1
Posty: 1214
Skąd: 0-61
Wysłany: Nie 31 Maj, 2009   

Majic napisał/a:
Wuchte roboty.

jakieś korzenie w Pyrlandii? :>
_________________
pozdrawiam- Juli(an)
 
 
animal
[Usunięty]

Wysłany: Nie 31 Maj, 2009   

Panowie autentycznie. Tak się wk****iłem. Serio to wziął 1100zł, ale jeszcze smar od niego kupiłem i po przejechaniu 10 km mi się skończyło paliwo (a zostawiłem 3/4 baku) więc full bak i wyszło. W każdym razie straciłem 1200 zł ponad bo jeszcze cena skrzyni 170zł + benzyna bo kilka razy się tam musiałem przejechać i telefon bo dzwoniłem też dość dużo razy, więc w sumie wyszło coś koło 1500zł...
Najpierw mi doj***ł ceną ponad 1500zł bo za wałek zdawczy niby 280 euro nowy a 180 euro używany, to ja sobie całą skrzynię biegów z 2005 rocznika kupiłem za 170zł, zawiozłem i się pytam czy łańcuch też mam se sam kupić, bo mnie to wyjdzie ok 400zł za komplet zębatek + oring z DIDa. On powiedział że on też tak załatwi coś koło tej ceny. Motor mi zrobił po ponad 2 tygodniach od tego momentu, i skasował 1100zł. Jakby nie było to wychodzi ok 700zł za robotę...
Dlatego teraz sobie powiedziałem, że wszystko co bd w stanie sam sobie zrobić, to najpierw bd robił sam, bo znaleźć porządnego mechanika oferującego usługi w rozsądnej cenie jest trudniej niż znaleźć mądrą blondynkę.
Niestety sprawa z gaźnikami mnie przerosła, więc pomoże ktoś?
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Nie 31 Maj, 2009   

napisz do Leon-a84, z tego co wiem do zajmuje się takimi rzeczami (patrz: http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=3106 ). Z tego co poznałem Bartka to będziesz zadowolony, tylko będziesz musiał zostawić go na kilka dni, nie ma się co oszukiwać w dwie godziny tego nie zrobi. Przy regulacji gaźnika wypadałoby sprawdzić luz zaworowy.
_________________
www.gs500.pl
 
 
animal
[Usunięty]

Wysłany: Nie 31 Maj, 2009   

O dzięki wielkie. luz zaworowy podobno mi sprawdzał ten co mi ten napęd robił, ale wolałbym to dać jeszcze raz do zrobienia.
Teraz od poniedziałku idę do roboty, więc jak naklepię trochę kasy, to wtedy bd działał, bo na razie ten napęd mnie wyssał do dna.
Dzięki i pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.