Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Gmole/Crash pady |
Autor |
Wiadomość |
AirMJ
Model GSa: GS 500F
Wiek: 34 Dołączył: 06 Wrz 2012 Posty: 40 Skąd: Radom/Dęblin
|
Wysłany: Sro 01 Maj, 2013
|
|
|
no i teraz już nie wiem... zamieszaliście mi w głowie. Chciałem crashpady... szkoda owiewki gmole... niby fajne ale nie pasują do owiewek. samą powierzchnią ochrony też jakby przeważają gmole, ale przetestowane sa na razie tylko crashpady (co nie oznacza, że życzę komuś żeby przetestował gmole na potrzeby forum ) |
_________________ "Zanim odkręcisz manetkę pomyśl o tych, którzy czekają na Twój powrót..." |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Sro 01 Maj, 2013
|
|
|
Ja bym bral Gmole, lepiej Cie ochronia. Sam mam crashe ale gdybym wczesniej wiedzial ze mozna kupic takie gmole to bym sie nie zastanawial tylko bral. |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
AirMJ
Model GSa: GS 500F
Wiek: 34 Dołączył: 06 Wrz 2012 Posty: 40 Skąd: Radom/Dęblin
|
Wysłany: Sro 01 Maj, 2013
|
|
|
w sumie gmole można wykręcić jak przy sprzedaży nie będą pasowały komuś a dziury w owiewkach zostaną... tylko jak już bym gmole zakładał to od razu by się przydało dekielki zmienić i lewą owiewkę |
_________________ "Zanim odkręcisz manetkę pomyśl o tych, którzy czekają na Twój powrót..." |
|
|
|
|
Areckiii [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013
|
|
|
Witam, od niedawna posiadam gs 500F k4 wyposażonego w crashpady. Dzisiaj zauważyłem, że musiał upaść dość mocno na lewą stronę, a szczególnie mocny strzał dostał lewy crashpad. Miejsce ich mocowania to górna przednia szpilka/śruba silnika, dokładniej mówiąc uszkodzony (pęknięty) jest ten trójkątny element przyspawany do ramy przez który przechodzi szpilka. Poprawcie mnie jeśli źle myślę, że jedynym wyjściem jest wyjęcie silnika i wspawanie nowego (może trochę większego, bardziej wytrzymałego) elementu?
Posilę się zdjęciem znalezionym kilka stron wcześniej żeby zobrazować dokładnie o które miejsce chodzi, a jutro postaram się wrzucić swoją fotkę.
|
|
|
|
|
keise91 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
mi gmole wpadają w rezonans i tłuką się niemiłosiernie między 5-7tys. obrotów. Macie pomysł jak je wytłumić? Może pryz mocowaniu szpilek jakieś podkładki? Tylko jakie? Gumowe nie bardzo bo blisko silnik, może jakieś teflonowe albo plastikowe? |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
jak tłuką to nie przylegają?
Dokręc je solidnie... |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013
|
|
|
Po 1: sprawdz czy uzyles oryginalnych tulei - tych ktore bykly przy szpilkach przy silniku - one maja wlasciwosci tlumiace
Po 2: to co pisze Simin, sruby przy silniku musza byc dokrecone z odpowiednim momentem (z tego co pamietam cos kolo 70 - ale zobacz w serwisówce) |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Sob 03 Sie, 2013
|
|
|
Pany, zakupiłem gmole, nowe, otwory trochę nie pasowały i musiałem rozwiercać, no ale trudno, dałem radę. Ale martwi mnie inna rzecz, wydaję mi się że są strasznie wystające, po zamontowaniu myślałem że może zamieniłem je stronami, ale w inny sposób założyć się ich nie da. Mógłby ktoś looknąć okiem i porównać do swoich? Może wrzuci ktoś zdjęcie z takich ujęć jak moje?
|
|
|
|
|
miziel [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 03 Sie, 2013
|
|
|
Pewnie masz te same co ja Ja się już przyzwyczaiłem, wystają tak samo |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Sob 03 Sie, 2013
|
|
|
gmole zapewne dedykowane do nauki jazdy. |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 04 Sie, 2013
|
|
|
czyli prywacizna, chlopaka poniosło trochę, sadzę że przy ostrym przechyle możesz nimi szlifować |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
kiler
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 21 Paź 2010 Pochwał: 1 Posty: 219 Skąd: Starachowice/Kraków
|
Wysłany: Nie 04 Sie, 2013
|
|
|
Sprawdzę jutro. |
|
|
|
|
lukasW124
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 11 Cze 2012 Pochwał: 2 Posty: 252 Skąd: KR
|
Wysłany: Nie 04 Sie, 2013
|
|
|
Mam problem z montażem gmoli.. przednia szpilka nie chce ni cholery wyjść, mimo zlania ją kilkukrotnie WD. Reszta szpilek chodzi luźno. Ktoś podpowie co zrobić? |
_________________ GS-owa emerytura...
CBR F4 2000
|
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 04 Sie, 2013
|
|
|
nakreć nakrętkę i zajeb konkretnie młotkiem (albertem) musi iść. |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
|