Odpowiedz do tematu
:
Witam.Mnie nie udało się dokupić dłuższych szpilek,więc zamówiłem z pręta walcowanego.Dłuższa o 2cm a nagwintowane tylko końce drobnym gwintem-taki sam jak oryginalne szpilki.
:
nie wiem ile stoją gdzie indziej ale przy okazji szukania dekla wpadły w oko takowe:
http://netbiker.pl/produk...ochrona-silnika -175zł
nie znam tego sklepu i ale patrząc na ceny z allegro może ktoś się skusi
http://netbiker.pl/produk...ochrona-silnika -175zł
nie znam tego sklepu i ale patrząc na ceny z allegro może ktoś się skusi
:
Witam ma może ktoś w Wielkopolsce Gmole pożyczyć na wzór lub w okolicach giżycka?
:
no jak z tym projektem?
RedShadow napisał/a: |
Akurat w GSie mojego ojca są gmole więc mógłbym wziąć i przenieść cały projekt do Cada |
:
tyle wystarczy żeby gmole zrobić, wysokość można sobie zmierzyć i należy pamietać że lewy ma z tyłu głębiej śrube o jakieś 2-3 cm.
Jak co to Link
yaszczi napisał/a: | ||
a kąty między śrubami ? |
tyle wystarczy żeby gmole zrobić, wysokość można sobie zmierzyć i należy pamietać że lewy ma z tyłu głębiej śrube o jakieś 2-3 cm.
Jak co to Link
:
Poniżej gmole własnej produkcji...
:
Witam, sorki że odgrzewam kotleta, ale mam pytanie czy ktoś mógłby mi podać odległości zawarte na szkicu w załączniku? są to odległości między łbami szpil mocujących silnik. Moje moto stoi +/- 200km odemnie i nie mam jak "zdjąć" wymiarów. Chcę zrobić projekt gmoli w programie AutoCAD. Z góry dzięki
:
Nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi więc pytam
Szpilka trzymająca silnik (ta z tyłu na górze)
Jaką ma średnicę i jaki skok gwintu ?
Szpilka trzymająca silnik (ta z tyłu na górze)
Jaką ma średnicę i jaki skok gwintu ?
:
odkop
Mi udało się wyrwać gmole za 120 pln i nawet ciekawie to wygląda. Jeszcze nie robiłem crash testów ale wszystko przede mną.
aaa i szykują też się crashpady w miejsce śruby trzymającej podnóżki pasażera ale to przedstawię po zamontowaniu za kilka dni.
Mi udało się wyrwać gmole za 120 pln i nawet ciekawie to wygląda. Jeszcze nie robiłem crash testów ale wszystko przede mną.
aaa i szykują też się crashpady w miejsce śruby trzymającej podnóżki pasażera ale to przedstawię po zamontowaniu za kilka dni.
GS 500 SF
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Ja sprawdzalem praktycznie identyczne mam.
Ochronily silnik jak nalezy. Po wszystkim wyprostowalem zespawalem i psiknalem szprajem, sa jak wczesniej
Ochronily silnik jak nalezy. Po wszystkim wyprostowalem zespawalem i psiknalem szprajem, sa jak wczesniej
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Odkopuje temat, bo chce wykonać własne gmol do silnika
te, które posiadacie to są rurki czy pręt?
Myślę nad zakupem prętów zwykłych stalowych fi 16 i cos własnego pokombinować
te, które posiadacie to są rurki czy pręt?
Myślę nad zakupem prętów zwykłych stalowych fi 16 i cos własnego pokombinować
:
Edit: do mojego postu
Robiłem crash testy przy 10 km/h i około 50 km/h. Rurka w zupełności wystarczy
Robiłem crash testy przy 10 km/h i około 50 km/h. Rurka w zupełności wystarczy
GS 500 SF
:
Może by użyć stare rurki do centralnego ogrzewania domu. Mają także kolanka i rozetki. Średnica fi około 3cm
Znalazłbym gdzieś gwintownik pod nich. Wystarczyłoby powycinać na wymiar, nagwintować, poskręcać i migotem punktowo połapać, aby nie odkręciły się.
Na skupach złomu powinny leżeć.
jak w tej myśli wszystko się uda - to teoretycznie można takowe zrobić za śmieszne małe pieniądze
Znalazłbym gdzieś gwintownik pod nich. Wystarczyłoby powycinać na wymiar, nagwintować, poskręcać i migotem punktowo połapać, aby nie odkręciły się.
Na skupach złomu powinny leżeć.
jak w tej myśli wszystko się uda - to teoretycznie można takowe zrobić za śmieszne małe pieniądze
:
Odpowiedz do tematu
Po co aż takie grube? Jak już bawić się w rurki z odzysku to rura ½" w zupełności wystarczy.
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.