Gmole
Odpowiedz do tematu

rw171
[Usunięty]
:
Witam.Mnie nie udało się dokupić dłuższych szpilek,więc zamówiłem z pręta walcowanego.Dłuższa o 2cm a nagwintowane tylko końce drobnym gwintem-taki sam jak oryginalne szpilki.

SoSeN
[Usunięty]
:
nie wiem ile stoją gdzie indziej ale przy okazji szukania dekla wpadły w oko takowe:

http://netbiker.pl/produk...ochrona-silnika -175zł


nie znam tego sklepu i ale patrząc na ceny z allegro może ktoś się skusi :-)

:
Witam ma może ktoś w Wielkopolsce Gmole pożyczyć na wzór lub w okolicach giżycka?

:
RedShadow napisał/a:
Akurat w GSie mojego ojca są gmole więc mógłbym wziąć i przenieść cały projekt do Cada
no jak z tym projektem? :) :padam:

:
yaszczi napisał/a:
lencol napisał/a:
rozstaw śrub to trójkąt o wymiarach 370mm x 210mm x 315mm


a kąty między śrubami ? ;)


tyle wystarczy żeby gmole zrobić, wysokość można sobie zmierzyć i należy pamietać że lewy ma z tyłu głębiej śrube o jakieś 2-3 cm.

Jak co to Link

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
żurik
[Usunięty]
:
Poniżej gmole własnej produkcji...



Chilimaniak
[Usunięty]
:
Witam, sorki że odgrzewam kotleta, ale mam pytanie czy ktoś mógłby mi podać odległości zawarte na szkicu w załączniku? są to odległości między łbami szpil mocujących silnik. Moje moto stoi +/- 200km odemnie i nie mam jak "zdjąć" wymiarów. Chcę zrobić projekt gmoli w programie AutoCAD. Z góry dzięki ;)

:
Nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi więc pytam :D
Szpilka trzymająca silnik (ta z tyłu na górze)
Jaką ma średnicę i jaki skok gwintu ?

:
odkop :)
Mi udało się wyrwać gmole za 120 pln i nawet ciekawie to wygląda. Jeszcze nie robiłem crash testów ale wszystko przede mną.



aaa i szykują też się crashpady w miejsce śruby trzymającej podnóżki pasażera ale to przedstawię po zamontowaniu za kilka dni.

GS 500 SF
:
Ja sprawdzalem praktycznie identyczne mam.
Ochronily silnik jak nalezy. Po wszystkim wyprostowalem zespawalem i psiknalem szprajem, sa jak wczesniej :D

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
:
Odkopuje temat, bo chce wykonać własne gmol do silnika


te, które posiadacie to są rurki czy pręt?
Myślę nad zakupem prętów zwykłych stalowych fi 16 i cos własnego pokombinować

:
Edit: do mojego postu
Robiłem crash testy przy 10 km/h i około 50 km/h. Rurka w zupełności wystarczy

GS 500 SF
:
Może by użyć stare rurki do centralnego ogrzewania domu. Mają także kolanka i rozetki. Średnica fi około 3cm

Znalazłbym gdzieś gwintownik pod nich. Wystarczyłoby powycinać na wymiar, nagwintować, poskręcać i migotem punktowo połapać, aby nie odkręciły się.

Na skupach złomu powinny leżeć.

jak w tej myśli wszystko się uda - to teoretycznie można takowe zrobić za śmieszne małe pieniądze :D

:
Po co aż takie grube? Jak już bawić się w rurki z odzysku to rura ½" w zupełności wystarczy.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.