Gmole
Odpowiedz do tematu

:
Gdyby się komuś nie spieszyło to w połowie lipca byłbym w stanie coś takiego zrobić, teraz niestety jestem zawalony robotą.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
ja chętnie poczekam :)
w zasadzie wystarczyłoby wziąć gmola - 3 punktowego i odrysować na kartce otworki, połączyć i zmierzyć odległości i kąty :P

:
Akurat w GSie mojego ojca są gmole więc mógłbym wziąć i przenieść cały projekt do Cada

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
LukSwi
[Usunięty]
:
Też sie przymierzam do zrobienia gmoli samemu czekam tylko na te wymiary, a może ktoś inny mógłby zrobić wymiary i konty? ;] pewnie dużo osób by z tego skorzystało

longer8
[Usunięty]
:
czy gmole z Gs'a z 1992 beda pasowac do 2000r?

Tomek Kulik
[Usunięty]
:
Polecam lekturę:
http://ttcm.vel.pl/index....id=73&Itemid=37
Jak dla mnie, rewelacyjna analiza problemu gmoli i stelaży by hand made :-)

pavlick
[Usunięty]
:
wybaczcie, że odgrzewam, ale ma ktoś albo może zrobić "odrys" gmoli na jakiejś kartce/gazecie?
ze zrobieniem reszty jakoś bym sobie poradził, ale miłoby było gdyby ktoś punkty stykowe i ich kształt odrysował

:
Jestem w trakcie wykonywania gmoli, rozstaw śrub to trójkąt o wymiarach 370mm x 210mm x 315mm. Wysokość to minimum 120mm.

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
Tomek Kulik
[Usunięty]
:
Zwróćcie uwagę na fakt, że lewy gmol ma tylne mocowanie leżące głębiej niż przednie. Chyba ze dwa centymetry.

:
lencol napisał/a:
rozstaw śrub to trójkąt o wymiarach 370mm x 210mm x 315mm


a kąty między śrubami ? ;)

demot
[Usunięty]
:
se pan oblicz xD

:
Tomek Kulik napisał/a:
Zwróćcie uwagę na fakt, że lewy gmol ma tylne mocowanie leżące głębiej niż przednie. Chyba ze dwa centymetry.


Nie zwróciłem na to uwagi :zdegustowany:

Dłuższa szpilka i tulejka powinna załatwić sprawę :P

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
Tomek Kulik
[Usunięty]
:
Zgadza się - tulejka grubościenna załatwia sprawę, ale dla zachowania sztywności gmola warto by była do niego przyspawana starannie. Unikniemy wtedy wyginania szpilki przy upadku. Szpilka powinna pracować na ścinanie.
Jednak nie jest to wielka filozofia - powodzenia :)

:
Gmole mam wykonane, ale nie pomalowane więc tulejkę dospawam do gmola. muszę tylko ocenić jaką długą dotoczyć :zdegustowany:

Mam jeszcze problem z tymi szpilkami :kwasny:
Czy ktoś wie moze od jakiego motocykla by pasowały na długość? :P

Nie chcę robić chałupnictwa żadnego, więc szpilki budowlane odpadają :P

Jakby ktoś wiedział jaka marka i typ pasują to może się takimi informacjami podzielić :]

Bo na alledrogo to niestety nikt długości nie podaje :zdegustowany: :/

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
a ja dopiero zacznę robić :)

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.