Problem z miska olejowa
Odpowiedz do tematu

Matlak
[Usunięty]
: Problem z miską olejową
Witam. W związku z tym, że sezon zakończył się na dobre czas na zimowe naprawy.. Dzisiaj postanowiłem zmienić olej w swoim GS. Niestety zamiast zadania łatwego, lekkiego i przyjemnego wyszedł dodatkowy problem. Otóż okazało się że gwint w misce olejowej jest przekręcony i w żaden sposób nie idzie zakręcić korka spustowego.. Czynność która miała mi zając zaledwie kilkadziesiąt minut troche się przedłużyła. Pozostał demontaż miski olejowej i dokładniejsze oględziny. I teraz moje pytanie- czekam na trafne sugestie. Czy tulejować obecną miskę czy zdecydwanie lepiej kupić sprawną od innego moto? Może ktoś z szanownych klubowiczów posiada taką na sprzedaż?

Z góry dzięki za pomoc mam nadzieje że się z tym szybko uporam..
Pozdrawiam Matlak

jakubgs
[Usunięty]
:
wstawic jakas tulejke i zrboic gwint ale tam chyba jest stozkowy gwint

DawGad
[Usunięty]
:
Dupa jas zwykly gwint drobnozwojowy,walcowy...

:
Ja bym poszukał korka o wiekszej srednicy i do niego naciął gwint w misce. Bez tulejowania itp. Korek moze być z magnesem z jakiegoś samochodu. Poszukaj na szrocie. Potem miske zdejmij i przegwintuj otwór.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
:
ja bym spróbował przegwintowac miske i korek wkrecic z sylikonem.nawet jeśli gwint jest słaby, dobry i o odpowiednich wartościach sylikon uszczelni gwint.ale podejrzewam ze taki zabiek jesli sie uda to jednorazowo.jeśli brak kasy na miske to polecam spróbowania sylikonu choć nie jestem pewny w 100% czy taki manewr da rade w GS-ie.sam osobiście robiłem taki zabieg w samochodzie bo przywaliłem miską w kamien i u mnie zdało to egzamin ale na nastepnym przeglądzie wymieniłem miske wraz z korkiem.

keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
To uszczelnienie jest zbyt wazne by kleic na silikon. Juz lepiej prowizorycznie nawinąc na korek taśme teflonową uzywana do uszczelnienia gwintow w hydraulice i wkręcic w uszkodzony gwint miski. Taśma powinna uszczelnić i jest odporniejsza od silikonu. Taka taśme dostaniesz w sklepach budowlanych za kilka pln.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
:
no ale czy taśma teflonowa jest odporna na podwyższone temperatury?? wkoncu olej moa w maire sporą temperature.a sylikony samochodowe np do oszcelniania głowic są odporne na wysokie temperatury.

keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
WojtekR1978
[Usunięty]
:
Nie zwróciłęm uwagi jaki tam jest gwint? Jak jakiś standard to bym poszukał dłuższej śruby na nią dał nakrętkę i na nakrętkę dopiero uszczelkę. Wkręciłbym śrubę i spróbował skontrować nakrętką tak aby docisnęła uszczelkę. Nie wiem czy to dobry pomysł i czy coś da ale....

:
sezrg napisał/a:
no ale czy taśma teflonowa jest odporna na podwyższone temperatury?? wkoncu olej moa w maire sporą temperature.a sylikony samochodowe np do oszcelniania głowic są odporne na wysokie temperatury.

Tak , taśma teflonowa jest odporna na temperature. Uszczelniałem nią rury parowe . Temp pary ponad 150 stp.C. a ciśnienie 5 bar.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
:
no to jak widzisz MATLAk sporo masz opcji :)

keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.