Gs 500 a WADY?
Odpowiedz do tematu

kamil.k
[Usunięty]
:
Breżniew napisał/a:
kamil.k napisał/a:
a w moim gpz sa piekne spawy na ramie :]


Wrzuć zdjęcia to obadamy ;)


chetnie zrobie foty tylko nie wiem czy aparat który mam 1.3 megapiksela uchwyci ; przygladałem sie spawa w kilku miejscach i sa naprawde okej :) zreszta na ramie albo dokladnie chyba na tabliczce jest napis made in japan :D

:
kamil.k napisał/a:
na tabliczce jest napis made in japan


na miom tez czy przez to spawy sa juz ladniejsze :]

Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
kamil.k
[Usunięty]
:
zdjec narobiłem ale tylko jedno czy dwa wyszły na tyle ze widac spawy :D


reglinski35
[Usunięty]
:
Witam was wszystkich!
kupiłem w tamtym roku pod koniec sezonu maszynę 95 rok
zrobiłem nią prawie 500 i dziś do mnie podchodzi koleś i się pyta czy ja miałem nią wypadek po te spawy na ramie są na pewno po wypadku i czy mocno mnie ściąga? próbowałem mu tłumaczyć że to tak musi być a on do mnie że jak nie ściąga to majster musiał dobrze spawać ramę :/ :/
Wiec zgodzę się z waszym zdaniem wadą są wygląd spawów i przy dużych prędkościach dmucha strasznie. I na co jeszcze zwróciłem uwagę to skręt mały trochę ale idzie się przyzwyczaić ogólnie to jest GIT

przemek_posp
[Usunięty]
:
Cytat:
I na co jeszcze zwróciłem uwagę to skręt mały trochę ale idzie się przyzwyczaić ogólnie to jest GIT


To chyba nie jeździłeś na jakimś sporcie skoro tak mówisz :] Ja GS-em bez problemu zawracam na zwykłej drodze na raz (od krawędzi do krawędzi ze spokojem się zmieścisz), gdzie plastiki muszą na dwa razy zawracać :hyhy:

:
Skręt jest dobry.

Zła jest technika zawracania lub jej brak.

Przykładowo stara ósemka GS'em to żaden problem.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
mr0zd
[Usunięty]
:
Promień skrętu w GS był fantastyczny, szczególnie w golasie.
Spróbowałbyś nawrotki na kawie :P

:
Tak zawraca CBR 600 RR: http://www.youtube.com/wa...feature=related przy okazji najlepszy trik akrobatyczny na motocyklu - tzw. zejście na kolano czyli "Motocyklowe przedszkole" :rotfl:

Trochę większy rowerek - VFR 800: http://www.youtube.com/wa...feature=related

A to to nie wiem co jest ale większe od nie jednego samochodu :D http://www.youtube.com/wa...feature=related

To wszystko to kwestia umiejętności.

Uczmy się prowadzenia motocykla na GS'ie, bo na każdym innym motocyklu będzie trudniej. A nie, że po miesiącu "eee, a GS to słabizna i zmieniam na coś mocniejszego".
To są podstawy, z którymi odkręcenie na prostej pod czerwone pole nie ma nic wspólnego.

Ostatnio zmieniony przez tmi Pon 02 Maj, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
mr0zd
[Usunięty]
:
Yhy, po pierwsze CBR ma prostą kierę specjalną do takich akrobacji, a po drugie na polskiej drodze prędzej wywiniesz orła niż tak zawrócisz :P

:
Ta kierownica ułatwia wykonywanie szybkich manewrów, ogólna geometria motocykla jest taka sama. Chyba, że normalnie w sporcie najpierw manetka obija się o bak, a jak wyrobi sobie w nim miejsce to dopiero ogranicznik kierownicy się odzywa to bym się zgodził, ale tak nie jest.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
mr0zd
[Usunięty]
:
Pozdro jak w sporcie przy ograniczniku będziesz w stanie trzymać pewnie kierownicę :hyhy:
Co najwyżej dwoma paluszkami od góry :D

A w sporcie zawraca się w sposób równie prosty. Ogień, tył hebel, zarzucamy dupą, znowu ogień i prosta :rotfl:

Paulo
[Usunięty]
:
tmi napisał/a:
Skręt jest dobry.

Zła jest technika zawracania lub jej brak.

Przykładowo stara ósemka GS'em to żaden problem.


Z tym się zgodzę :P Sam pamiętam, jak prawie rok temu umieszczałem posty, że coś mam nie tak z GS'ką bo się starej 8 nie da zrobić. ciekawe... teraz się da :P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.